גבירת הברזל פרק 1 חלק 1

The angel of love13 23/02/2020 406 צפיות אין תגובות

ניתן לשמוע את זעקותיה וגניחותיה של אישה צעירה מחוץ לבית, שם נופלת סערה קשה.
מיה שוכבת במיטתה ומנסה ללדת, נכנעת לעזרת ברטה, אמה.
" עוד קצת , יקירתי! עוד קצת." עודדה ברטה.
" אני לא יכולה , אימא! אני לא יכולה!" אמרה מיה בכאב והמשיכה להתאמץ ללחוץ עוד יותר למרות שהיה קשה לה ממש.
" לחצי חזק, אהובתי , ללחוץ!" המשיכה האם לעודד את בתה.
הילדה בת השמונה עשרה ממשיכה לדחוף בהמון כוח מוכנה ללדת את תינוקה , מחוץ לחדר נמצא ויקטור , אביה של הילדה.
לגבר יש הבעות רציניות והוא ממשיך להציץ פנימה. מיה בזמן שהיא לחצה חזק יש פלשבק מלפני מספר חודשים.
ויקטור משחרר סטירה נהדרת לעבר מיה עם גב כף היד.
הילדה נופלת על הרצפה בגלל ההשפעה של המכה החזקה בזמן שברטה מתבוננת בויקטור במבט מודאג.
" את חצופה! איך יכולת לתת לעצמך להיכנס להיריון?" אמר בעצבנות.
" אני לא אשמה , אבא , אני.." היא אמרה עם דמעות שנפלו מעיניה.
" זו לא אשמתך , אז ממי? מאיתנו? " הוא צוחק צחוק אירוני.
" ויקטור בבקשה.." התחננה ברטה שהוא לא יתן לה סטירה בפעם השנייה.
" סתמי את הפה! מעולם לא נתת לה יד קשה וזו הסיבה שזה נגמר ככה." הוא אמר לה וכשהוא יצא משם, מיה בכתה בהיסטריה.
" אתה מעולם לא היית תומך בי , נכון?" אמרה בבכי, " ואם זו תהיה בת?" היא שלחה אליו עיניים מקוות.
" אני לא יכול כבר להכריח אותך לעבור הפלה , ואם זו תהיה בת , אז תצטרכי להיפטר ממנה לתמיד." הוא אמר לה את גזר הדין. " את תהרסי את המשפחה , כיוון שנשארת בהיריון זה בדיוק מה שעשית!" שאג לעברה .
-סוף הפלאשבק-
מיה נותרה מופחדת , לא זכרה בכלל את המילים של אבא שלה , ויקטור.
כשנודע לברטה את הסיבות האמיתיות בגללה היא נשארה בהיריון , מאמינה בכל ליבה שהיא לא שמרה עליה כמו שצריך.
" כמעט, בתי! רק עוד קצת!" אמרה בשמחה .
מיה ממשיכה ללחוץ כמה שהיא רק יכולה , בדיוק באותו הרגע התינוק התחיל לצאת.
ברטה נעזרת עם המשרתת במאמצים אחרונים כדי להוציא את התינוק החוצה , ויקטור מחכה בחוץ כדי לדעת מה סוג המין של התינוק , ואם זו בת , אז מיה תצטרך להיפטר ממנה איכשהו.
" זו תינוקת!" אמרה ברטה בהתרגשות.
" תינוקת?" אמרה מיה בקול מפוחד , " תני לי לראות אותה!" אמרה לאחר הפוגה קלה.
ויקטור נכנס פנימה ולקח את התינוקת מברטה , מיה מתפרצת בבכי תמרורים.
" תן לי לראות אותה רק פעם אחת!" צעקה לעברו , " אבא בבקשה , תן לי לנשום אותה!" אמרה בבכי.
" תשכחי מזה , הוא זלזל במשפחה שלנו!" הוא חבק את התינוקת בשתי ידיו בזמן שהוא מתכנן לקחת אותה רחוק מאוד.
" אבא , תחזור בבקשה!" היא אמרה בקול שבור , " אבא , זו התינוקת שלי." אמרה לברטה , אבל נדמה שויקטור היה נחוש להיפטר מהתינוקת בכל דרך שהיא.
" עזבי אותה , מיה , זה הדבר הכי טוב בשבילה!" אמרה ברטה בהשלמה .
" לא אימא , בבקשה. אני רוצה לראות אותה אפילו אם זו רק לדקה." אמרה מיה בקול שבור.
" תשחררי אותה! פשוט תשחררי אותה!" ניסתה ברטה להניא את מיה מלהמשיך להתעקש לכך שהתינוקת תישאר אצלה.
" זו הבת שלי, אימא , זו הבת שלי!" התעקשה. אבל המילה האחרונה כבר נאמרה מצד אבא שלה. כשהמצלמה נכבתה , מיה התקשתה להשלים עם הפרידה הקצרה מהתינוקת שרק נולדה ונלקחה ממנה באכזריות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך