גבירת הברזל פרק 3 חלק 1

The angel of love13 26/02/2020 388 צפיות אין תגובות

מיה רצה במורד הרחוב , כשאדוארדו ושותפיו תהו לאן היא נעלמה , למרות הכאב הגדול שהיא חשה , היא המשיכה לברוח כדי שלא יהרגו גם אותה בסוף.
הלילה הילך איימים מסביבה , ולא הייתה נפש חיה בחורשה .
שלושת האנשים קפצו מהחלון בחדר של ברטה בניסיון לתפוס את מיה , אדוארדו ניתר אחריהם במטרה לפקח עליהם שהם עושים את מה שהם צריכים לעשות.
מספר גדול של אירועים שקרו במשפחה לאחרונה , מיה מזילה דמעות ואז היא נפלה , היא השילה את מעילה הלבן.
" אני לא יכולה לרוץ יותר." היא גנחה באנחת כאב, הראש שלה הסתובב , ולא היה לה כוח לברוח עוד.
הצעירה שמעה את קולות הצעדים והביטה מספר פעמים בבעתה , שזה לא יהיה רק אדוארדו.
היא התחבאה מאחורי העץ , נושמת נשימות כבדות וקיוותה שהם לא ימצאו אותה.
היא הייתה קרובה מתמיד להיתפס , במידה והיא לא תצליח לברוח. היא עמדה לאבד הכול בלילה אחד.
בדיוק כשהיא יצאה ממחבואה , החזות של אדוארדו נראתה כמו השתקפות של צל והתבהר מאוד שזה היה הוא.
היא הביטה בו בבהלה , בזמן שהוא נתן לה מכה בעזרת גב כף ידו.
" חשבת שתוכלי לברוח?" אדוארדו צרח בעצבנות , " חתיכת מטומטמת !" הוא השתולל מרוב רוגז.
מיה רכנה מעל ידו וניסתה להתרומם , אך בגלל עוצמת המכה שפגעה בה , היא לא הצליחה לתפקד כמו שצריך.
היא נשמה מעוצמת חווית הטראומה שהשאירה מפוחדת ממה שעלול לקרות לה בדקות הקרובות , אדוארדו גחן מעל צווארה , שומר אותה קרוב כדי שלא תוכל להימלט כמו בפעם הקודמת.
אדוארדו הוביל את מיה המובהלת לעבר הנהר , שם היא עתידה למות , יהיה גורלה מר ועצוב כמו שמשפחתה נהרגו בזה אחר זה.
הוא השליך אותה אל הנהר , מיה לא יכלה לעשות דבר והזרם סחף אותה הלאה.
רחוק מעיניו , אדוארדו חייך ברשעות , מקווה שמיה תמות מהקור.
אדוארדו התקדם אל ההר , הזרם לקח את מיה איתו לעבר הגורל שמחכה לה מעבר לפינה , מיה יללה כמו חיה פצועה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך