גבריאל& אביטל – דמעות של אהבה אסורה- העונה הראשונה: פרק 3

time machine123 29/12/2016 497 צפיות אין תגובות

גבריאל קם ממקומו ופתח את הדלת . גבריאלה הופיעה בפתח , מתנשמת ומתנשפת , יפהפייה כמו יום חדש. הוא הסתכל עליה בשמחה וחיבק אותה בחום.
" ברוכה הבאה לאחוזת גרוסמן , גבריאלה. מקומך הוא איתנו בבית של סבתא שלי ושל אביטל. תרגישי בנוח . אפשר להציע לך משהו לשתות? חם או קר?" שאל אותה גבריאל בנימוס , ולא הבחין שמשהו משונה עובר על גבריאלה.
" משהו לא חם ולא קר." הוסיפה גבריאלה בחיוך פושר.
גבריאל הציץ לתוך המקרר ומתוך כל המשקאות הקלים , הוא בחר לתת לגבריאלה לשתות פיוז טי בטעם אפרסק . היא שתתה את הכול בלגימה אחת.
" הכול בסדר?" שאל גבריאל כשלפתע דמעות החלו להופיע בעיניה.
" כן , הכול בסדר." אמרה גבריאלה בקול צונן. גבריאל לא ויתר וניסה לעודד את רוחה בשמיעת תקליטים משנות התשעים.
הוא הניח את הבקבוק במקרר , וניגש לתת לה יד ולתמוך בה כי מכיוון שהיא ברחה מהבית שלה מבלי ידיעת אמה או משהו מהמשפחה, אין אף אחד שהיא תוכל לסמוך עליו חוץ ממנו.
" עזבתי את הבית וברחתי , לא יכולתי להישאר מכיוון שאימי הייתה ממשיכה להכות אותי ואני יודעת שאני מנסה בכל מאודי להיות בת ממושמעת אבל היא אף פעם לא האמינה בי ולא עשתה דבר שיכול לקדם אותי במשהו. כאן מצאתי מחסה ." אמרה גבריאלה בקול שבור.
" תירגעי , עכשיו את נמצאת בסביבה בטוחה . אני לא אעשה שום דבר שיגרום לך כאב. אני יכול להציע לך משהו?" שאל גבריאל כמעט בלחש. אבל אביטל שישבה מהצד שמעה את כל מה שהוא אמר לגבריאלה.
" כן , מה אתה רוצה להציע?" שאלה גבריאלה בטון סקרני.
" אני רוצה להציע לך לצאת איתי כדי לגרום לאביטל לקנא , אבל אני מבקש ממך לעשות את זה בשקט בלי שהיא תדע." אמר לה גבריאל בשקט.
גבריאלה לא ידעה את נפשה מרוב אושר.
" כן ,לזה אני מסכימה כמו שאומרים " ברצון רב". אני אעשה את הכול כדי שאביטל תתפוצץ מקנאה שהיא תראה אותנו!" אמרה גבריאלה בשמחה , גבריאל ניגש אליה ותפס אותה בזרועותיו . הוא הדביק לה נשיקה והיא רצתה לרקוד מרוב שמחה.
" שתתפוצץ. דרך אגב , אני רוצה שאת רק תהיי מאושרת." אמר לה גבריאל בחום והמשיך לנשק אותה.
" אמרת שאתה לא רוצה שהיא תשמע , אז למה אתה שמח בקול כדי שאביטל תדע שאני החברה שלך כדי לגרום לה לקנא, ואתה מאוד מוצא חן בעיניי." אמרה גבריאלה בחיוך מאוהב ונישקה אותו .
אביטל רצתה לצאת מגדרה , לעשות משהו שירחיק ביניהם , אבל היא נעמדה והתאפקה להישאר מחוץ " לשני אלה המאוהבים".
בסוף , היא התפוצצה ונהייתה אדומה מרוב קנאה . אביטל ניגשה אליהם ועמדה ביניהם והרחיקה אותם.
" תזוזי ממנו או שאת תכירי אותי , ילדונת!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך