time machine123
סיפור חדש יוצא לדרך.

גבריאל דמתי-פרק 1

time machine123 17/12/2018 517 צפיות אין תגובות
סיפור חדש יוצא לדרך.

גבריאל גר בוילה מפוארת מאז היה קטן עם הוריו אן ואברהם, אשר ממלאים את גבריאל הצעיר בהאזנה למוזיקת פופ מודרנית. גבריאל אהב לשיר לבדו כשהוא היה מלא שמחה, הוא הוציא את זה כשהוא שר.
יום אחד, גבריאל איכשהו באופן בלתי מודע בעליל, מצא את עצמו מסתובב ברחובות בשעות הכי קטנות של הלילה.
לפתע הוא פגש באיש שהוא מעולם לא הכיר אותו בחייו . האיש שישנה את חייו לתמיד.
גבריאל בן השבע הביט בו בדריכות. ולא הבין מה האיש רצה ממנו.
"היי, ילד. למה אתה מסתובב ברחובות שאתה יודע שאמך ודאי דואגת לשלומך.
בוא איתי ואני אחזיר אותך לביתך. אפשר לדעת מה שמך בבקשה?" שאל יחיאל בטון סקרני.
"שמי גבריאל ויש לי יום הולדת היום." אמר גבריאל וחייך חיוך ביישני.
"יש לי רעיון, אני ואתה נעשה עסקה קטנה. אני מבטיח לך שאני אעשה אותך כוכב גדול. אתה עוד תראה!" אמר וצבט באחת מלחיו.
"כוכב גדול? אני?" אמר גבריאל שהיה שרוי בהלם.
" כן, מה דעתך?" שאל בחיוך שחשף כמה שיניים לבנות ומצוחצחות היטב כתמיד.
גבריאל לא ידע איך להגיב בהתחלה. גם הוא לא הבין מה הוא רצה . על מה כל המהומה בכלל.
"לא יודע." אמר לאחר הפוגה קצרה והביט בו במבט בוחן.
יחיאל לקח את גבריאל בחזרה לביתו, והלך משם תוך כדי גבריאל צפה בו בסקרנות אחר דמותו ההולכת ונעלמת.
גבריאל ישב שעות רבות ליד הפסנתר והתחיל לנגן לאט לאט. הוא לא ידע שביום מן הימים הוא יהיה לכוכב פופ מפורסם ומקובל בקרב הנוער.
יחיאל ישב לצד השולחן והביט בתמונה של גבריאל דמתי וציין לעצמו שלילד הזה עוד צפוי עתיד ענק.
" אני אעשה ממך כוכב גדול." הבטיח לעצמו, את הילד הזה הוא יהיה חייב לטפח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך