גורל אחר

30/05/2015 557 צפיות תגובה אחת

פרק 1:
אנאל, מהגרת לא חוקית ישבה במאסר על הונאה שלא ביצעה. אמיר לקח אליו את בתם נועה ונישא לדפנה, בתו של אלון העשיר.נועה מאוהבת באיתי, דודה האלמן.
הגיע הערב , ישבנו כולנו בסלון וחיכינו לדודינו איתי .
"הוא מאחר קצת " אמר אבא .
"טוב אז בואו נחכה לו עוד קצת " אמרתי בחיוך .
לאחר כמה דקות דוד איתי הגיע . אנחנו כ"כ אוהבים אותו , הוא הבן אדם הכי מדהים שיש . התיישבנו מסביב לשולחן . אכלנו , דיברנו צחקנו כמובן .
וכשסיימנו את הארוחה אני איתי , נטלי ונוי יצאנו קצת לטייל בגינה שבביתנו .
"אתן יודעות כמה אני אוהב את שלושתיכן נכון ? " שאל דוד , צחקנו ונישקנו אותו .
"אנחנו מתות עליך " אמרה נטלי . "טוב אני ונוי נילך אנחנו צריכות לסדר קצת את החדר " אמרו נטלי ונוי והלכו .
אני ודוד נשארנו לבד . "מה קרה עכשיו ? " שאל דוד .
"כלום . זה לא לרוחי איך שהיא מביטה בך ומפלרטטת איתך כל הזמן " אמרתי קצת עצבנית .
"נועה , מי ? " שאל .
"ליאן , בת זוגתו של סבא . אתה מוצא חן בעיניה " אמרתי .
"מה הקשר ? " שאל צוחק.
"ראיתי איך היא מביטה בך דוד " אמרתי .
יצאת מדעתך או מה ? היא בת זוגתו של סבך " אמר .
"גם אילו היא לא הייתה , זה לא לרוחי איך שהיא מפלרטטת איתך " אמרתי .

"נו באמת עכשיו מתברר שאת מתכוונת לקנא לי , גברתי ? " שאל צוחק.
"כן . כי כשאגדל אתה חייב להיות שלי " אמרתי .
"אוי נו באמת , אז את לא מאמינה לי שאין ביני לבין ליאן כלום ? " שאל .
"אבל באמת היא לא מוצאת חן בעיניך ? " שאלתי .
"נועה אמרתי לך שלא " אמר .
"כל הגברים הם שקרנים . טוב , לא יודעת את זה אומרות כל הנשים . אומרות משהו אחר ועושות משהו אחר " אמרתי .
"ומה את חושבת ? " צחק .
"אני ? " שאלתי .
"כן " חייך .
"לא יודעת " משכתי בכתפיי . "מאז שדודתי אלינור נפטרה לא הייתה לך שום חברה נכון ? " שאלתי .
"לא " סירב עם ראשו .
"למה לא ? " שאלתי .
"כי אני מתאר לעצמי שלא הכרתי אף אחת שתמצא חן בעיני כדי להתאהב בה כמו שהיה לך עם דודה שלך אלינור " אמר .
"אולי אתה מחכה לי ? " חייכתי חיוך מאוזן לאוזן . "אתה אוהב אותי מאוד ? " שאלתי בחיוך והוא הנהנן .
"כמה זה הרבה ? " שאלתי בחיוך .
"מאוד זה מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד עד לשמיים , עד לכוכבים " אמר וחיבק אותי חזק חזק . "וככה אוהב אותך תמיד. ותמיד אשמור עלייך " אמר בחיוך גדול . "טוב בואי ניכנס הביתה " אמר ונכסנו מחובקים .
נקודת מבט של נועה : אני מאוהבת בו . אוהבת אותו כ"כ אני פשוט רוצה שהוא יהיה הגבר של חיי . הוא פשוט מושלם רק חבל שהוא לא חושב אותו דבר עליי .

נקודת מבט של אמיר : ישבתי בחדר , ולפתע אבישג נכנסה אליי עם הטלפון .


תגובות (1)

אהבתייייי המשך בבקשה

31/05/2015 01:33
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך