התלתן
" בוקר טוב עולם יש ברבורים באגם..." בוקר טוב לי... סליחה שהייתי רדומה כבר מלא זמן, אני מבטיחה להשתדל להתמיד ! מעכשיו והלאה אני אהיה מסודרת ומאורגנת ואתמיד בהעלאת הפרקים! (חח כן בטח, רק אני אהיה כזאת...) טוב ביי , מקווה שזה יצא מוצלח...:)

ג'ינג'ית- פרק 2:

התלתן 14/06/2016 792 צפיות אין תגובות
" בוקר טוב עולם יש ברבורים באגם..." בוקר טוב לי... סליחה שהייתי רדומה כבר מלא זמן, אני מבטיחה להשתדל להתמיד ! מעכשיו והלאה אני אהיה מסודרת ומאורגנת ואתמיד בהעלאת הפרקים! (חח כן בטח, רק אני אהיה כזאת...) טוב ביי , מקווה שזה יצא מוצלח...:)

בס"ד
שישי בערב, ריין הלכה לעוד מועדון שהיא גילתה באזור ולמרבה הפתעתה גם מייק היה שם ולרגע עלתה מחשבה משועשעת במוחה של ריין שאולי מייק עוקב אחריה.
מייק נראה יחסית טוב, אבל הוא פשוט לא היה הטעם שלה, ריין צריכה מישהו שיפיל אותה מהרגליים, שיגרום לה להרגיש כאילו היא הבן אדם הכי מאושר ושמח עלי אדמות.
ריין נשענה על איזה קיר בצד בתקווה שמייק לא ישים לב אליה, אך זה לא עבד לה , הוא שם לב והחל להתקרב לכיוונה.
"היי בובה" פנה אליה.
" מייק, אל תקרא לי בובה" אמרה ריין קצרת רוח .
"אוקי, אוקי, … מאמי אולי?" שאל מייק , מבקש את אישורה של ריין .
"אררר…" אמרה בעצבנות, עקפה את מייק והחלה צועדת במהרה לכיוון הבר ומייק החל להתקדם אחריה.
"די נו , אני יודע שאת מרגישה אליי את אותה ההרגשה שאני מרגיש אלייך!" התעקש מייק.
"מייק אני לא! ותפסיק לעקוב אחרי!" אמרה ריין מתוסכלת כשניסתה להתחמק ממנו במועדון והוא הולך אחריה לכל מקום אליו היא הולכת.
מייק הצליח להגיע אליה ותפס את ידה, סובב אותה לכיוונו והמשיך לאחוז בה כדי שלא תברח לו שוב.
"די בייבי שלי…" אמר מייק, הרים את ידו ללחי של ריין וקירב את ראשו אליה במטרה לנשק אותה, ריין ניסתה להדוף אותו מעליה מכיוון שלא רצתה לחזור על אותה הטעות מאותו הערב במועדון בו היא השתכרה עם מייק, אך מייק אחז עם יד אחת בראשה ובידו השנייה הוא אחז בגבה ובכך מנע ממנה לזוז, באותו הרגע ריין תיעבה את חדרי הכושר האלה שעושים את הגברים כל כך חזקים ובלתי ניתנים להזזה. בדיוק כשמייק חיבר את שפתיו אל שפתיה של ריין , מייק נהדף לאחור ונפל על הרצפה, ריין שמה לב לכך שמי שהדף את מייק הוא איזה בחור .
"אתה לא יודע לקרוא סימנים אה? היא לא רוצה אותך!! איזה מין גבר כופה את עצמו על אשה?" הבחור צעק על מייק שבדיוק קם מן הרצפה מנער את בגדיו.
מייק הסתכל על הבחור ואז על ריין ובחזרה אל הבחור ואחר כך יצא מן המועדון בריצה צולעת.
" הסתדרתי לבד!" אמרה ריין במהירות ובכעס, המחשבה על כך שמישהו הציל אותה ועוד בחור הכעיסה אותה מאוד, היא איננה אוהבת שעושים בשבילה דברים, היא איננה אוהבת שעוזרים לה, כי אחר כך היא צריכה להחזיר חוב למי שעזר לה והיא שונאת להיות חייבת למישהו, ובמיוחד לבחורים.
" חחח כן בטח, ראיתי איך הסתדרת" אמר הבחור בציניות.
"טוב בסדר , עזרת לי, מה אתה רוצה בתמורה?" אמרה ריין בקוצר רוח.
" בתמורה? מה זאת אומרת?" הבחור היה מעט המום ומבולבל.
" בתמורה, עזרת לי, מה אתה רוצה שאעשה בשבילך?" הסבירה לו ריין.
" בישבילי? כלום, אני רק רוצה שתודי לי על כך" אמר עם חיוך שובב.
" טוב, טוב , תודה , עכשיו עוף לי מהעי.." ריין הביטה רק לרגע בבחור שעמד מולה והמילים פשוט התנדפו מפייה,' שיט הוא חתיך . ריין , את בוהה בו… את בוהה בו… הוא יקלוט …' ריין חשבה לעצמה, התנערה במהירות והחלה הולכת בצעדים מהירים לכיוון דלתות היציאה מהמועדון. ' אוף הלך לי הבילוי להערב' חשבה .
היא תפסה מונית וחזרה לבית היתומים, אך שם חיכתה לה הפתעה לא נעימה, הדינוזאור קלטה אותה.
" איפה היית? היום התורנות שלך, לא שטפת כלים!" אמרה הדינוזאורית, בוחנת את גופה של ריין ומיד הבחינה במשהו, היא התקרבה לריין והסניפה את קצה חולצתה השחורה והצמודה מדי שריין לבשה.
" שתית?? איפה היית ?? תגידי מיד!!" היא התחממה.
" לא שתיתי ולא הייתי בשום מקום, מה את רוצה ממני?" שאלה ריין בתמימות, כאילו לא עשתה כלום.
" אל תעבדי עלי, אני יודעת שיצאת למועדון!!" אמרה הדינוזאורית.
" יופי! אז אם את יודעת , למה את שואלת?" אמרה ריין בחוצפה ולאחר מכן המשיכה.
" כן, אני הייתי במועדון, וכן, אני שתיתי ולא אכפת לי אם את מסכימה או לא מסכימה, כי אני בת 17 למען ה'! אני כבר בת 17!!" ריין אמרה במהירות והחלה עולה לחדרה.
" עצרי תכף ומיד גברת צעירה!" צעקה עליה אליס, זהו שמה של הדינוזאורית, אך ריין לא עצרה, היא המשיכה בצעדים מהירים, נכנסה לחדרה וטרקה את הדלת בעצבים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך