123Loca
למגיבות היקרות והמדהימות שלי!
יש לי שני דברים להגיד לכן:
1. כאילו באמת,
אף פעם אבל אף פעם לא קיבלתי ככה תמיכה על כישרון שיש לי, ועוד מאנשים שאני לא מכירה אישית. אבל אני מרגישה כאילו אני ממש מחוברת אליכן!@#%$%%^%&*&@#$^ אז תודה רבה כי אין עליכן!
אתם היחידים שיודעים על האהבה שלי בחיים, כתיבה.
ואני שמחה מאוד לחלוק את זה איתכם.
2. יום שבת אני נוסעת לגרמניה;)
ואני יתגעגע נורא נורא נורא, אז בינתיים אני עושה ספיישל! במיוחד בישבילכם וספציפית בשביל רוז שלא תתעצבן עליי בגלל האורך של הפרקים. אני לא מבטיחה שבישבילכם זה יהיה ארוך אבל אני ינסה עד כמה שאפשר. אז הנה לכן שני פרקים עד שאני נוסעת ארווווווווווכים במיוחד.
3. את האמת אני ממש מרוצה מהפרק שיצא לי, כי בפרק הראשון בניתי למיי אומץ וחוצפה אבל במהלך הפרקים דיי שכחתי מזה, בפרק הזה הדגשתי את זה ואני מרוצה!
אוהבת.

גלים- חלאה (פרק 10)

123Loca 25/07/2012 1187 צפיות 13 תגובות
למגיבות היקרות והמדהימות שלי!
יש לי שני דברים להגיד לכן:
1. כאילו באמת,
אף פעם אבל אף פעם לא קיבלתי ככה תמיכה על כישרון שיש לי, ועוד מאנשים שאני לא מכירה אישית. אבל אני מרגישה כאילו אני ממש מחוברת אליכן!@#%$%%^%&*&@#$^ אז תודה רבה כי אין עליכן!
אתם היחידים שיודעים על האהבה שלי בחיים, כתיבה.
ואני שמחה מאוד לחלוק את זה איתכם.
2. יום שבת אני נוסעת לגרמניה;)
ואני יתגעגע נורא נורא נורא, אז בינתיים אני עושה ספיישל! במיוחד בישבילכם וספציפית בשביל רוז שלא תתעצבן עליי בגלל האורך של הפרקים. אני לא מבטיחה שבישבילכם זה יהיה ארוך אבל אני ינסה עד כמה שאפשר. אז הנה לכן שני פרקים עד שאני נוסעת ארווווווווווכים במיוחד.
3. את האמת אני ממש מרוצה מהפרק שיצא לי, כי בפרק הראשון בניתי למיי אומץ וחוצפה אבל במהלך הפרקים דיי שכחתי מזה, בפרק הזה הדגשתי את זה ואני מרוצה!
אוהבת.

אני מתיישבת לידו ומוציאה סיגריה.
"רוצה?" אני שואלת. הוא שולף את האחרונה שהייתה לי. אני מדליקה את שלי.
אני מתקרבת אליו ומדליקה את שלו.
אנחנו שותקים.
"טוב תקשיב, לא באתי לפה כדי לשתוק ולעשן איתך, אני יכולתי לעשות את זה גם לבד. מה רצית? למה אני פה?" אני שואלת בהתקפיות.
"וואו…" הוא מתפעל בציניות.
"דניאל?" אני אומרת בנחמדות.
"כן?"
"לך תזדיין." אני אומרת וקמה מהספסל, אני רוצה ללכת ולחזור הביתה אבל היד שלו מושכת אותי בחזרה למקום. אני נושפת בעצבנות.
"נו?" אני מאיצה בו לדבר.
"את מזה עקשנית." הוא אומר. אלוהים הוא מתחיל להעיק עליי.
"אני מזה הולכת."
"טוב טוב" הוא נכנע, "רציתי לדבר. על מה שקרה." בבקשה לא, אל תתחיל. ניסיתי לשכוח מזה כול היום ולהתחבר לדברים אחרים ואז הוא מגיע ומעיר אותי לרגש חדש. לעזאזל איתו.
"על מה יש לדבר?"
"על מה את רוצה לדבר?" הוא עונה לי בשאלה. ואז אני מתפרצת.
"על מי אני רוצה לדבר דניאל? באמת?" אני מתחילה להרים את הקול, "על זה שאולי היום כמעט עשינו את זה על הרצפה בחדר שלי, על זה אתה רצית לדבר. בשביל זה קראת לי לכאן לא? על זה שברחת משם והשארת אותי להתמודד עם…" אני יכולה להמשיך ולהמשיך ולהמשיך אבל אני מפסיקה. כי אני חייבת לדעת מה יש לו להגיד, אז אני עוצרת במילים שלי, שותקת ומחכה לתגובה ממנו.
"את היית שיכורה." זה מה שיש לו להגיד?
"היום בבוקר הייתי פיכחית לגמרי. גם אתה לפרוטוקול."
"זה היה רגע חולשה."
"אני חשבתי… עזוב מה זה חשוב מה אני חושבת."
"מה חשבת מיי?" הוא מאלץ אותי להוציא מילים מהפה, מילים שאני מתה להוציא. אבל אני לא יכולה.
אני לא אמיצה מספיק בשביל זה.
"חשבתי לרגע אחד היום בבוקר, שהיית שלם עם זה. שנישקת אותי. שאני נישקתי אותך."
"מיי…" הוא מנסה להגיד. כאב מפלח לי את הלב, זה היה הרגש. שבאמת הסתרתי מהיום בבוקר. והוא פוגע בי כול כך. העיניים שלי מתחילות להירטב מדמעות שיפרצו החוצה.
"לא." אני מסרבת לשמוע. אני מפילה את הסיגריה על הרצפה ודורכת עליה. ואז אני פשוט קמה משם והולכת. הוא לא עוצר אותי. אני לא צריכה את זה גם.
– – –
אני קמה לעוד יום. חם לי כל כך. השיער שלי מבולגן והסדין יצא מהמזרון. אני קמה ויורדת למטה. מכינה לי קפה. אני שותה אותו וחוזרת למעלה להתארגן.
אני מתלבשת, שוטפת פנים, ומנסה לסדר את השיער. אני חוטפת את התיק ויוצאת מהבית במהירות אני אפילו לא יודעת אם יש שם מישהו. מתחיל להיות קריר, החורף מגיע.
אני מגיעה לבית ספר תוך עשר דקות ברגל. יד תופסת אותי מאחורה ומסובבת אותי. גיא מופיע לפני.
"היי."
"בוקר טוב." הוא אומר בקול האמיץ שלו. אני צוחקת.
"תשתפי אותי גם בבדיחה?"
"סתם.."
"תקשיבי, סתם אם בא לך, רוצה לצאת היום?" אני באה להגיד שאני לא יכולה, אבל נמאס לי.
"בטח."
"מעולה" הוא אומר, "היום בעשר תיהי מוכנה." הוא מתקרב אליי ונותן לי נשיקה על הלחי. אני מתבוננת בגב שלו שמתרחק ממני.
דניאל מפריע לי לפתע.
"גיא? באמת?"
"תזכיר לי ממתי זה עניינך?" אני שואלת בסקרנות מאולצת.
"הוא חתיכת חלאה מיי, הייתי מצפה ממך להבין את זה ראשונה."
"טוב."
"מה טוב?" הוא לא מבין.
"הוא חלאה."
"כשתביני תתקשרי אליי. ואל תופתעי לראות אותי הערב, כולם הולכים לאותה מסיבה פה." שיקפוץ לי.
"אחלה."
"מעולה."
– – –
בעשר בדיוק נשמע צפצוף מבחוץ. תעודת זהות מזויפת. מאה שקל וטלפון. וכמובן פתק לאמא שיצאתי. אין לי כוח להיסטריה.
לא מפריע לי שהשמלה שאני לובשת קצרצרה מדיי, לא מפריע לי כלום. אני הולכת להנות הלילה.
לגיא יש חיוך ענקי שהוא רואה אותי. אני מסמיקה.
– – –
אנחנו מגיעים תוך חצי שעה. והמועדון מפוצץ באנשים מוכרים מהשכבות. הוא קונה לעצמו בירה ובשבילי צ'ייסר. כשאנחנו משתחררים לבסוף הוא מושך אותי לרקוד. ומתפוצץ לי המוח מהמוזיקה החזקה מדיי, ואני קופצת. והוא מצמיד אותי אליו. אחרי שעה שעוברת אנחנו הולכים לחדר עם הכיסאות ישיבה. הוא בוחר את הספה האדומה ואנחנו מתיישבים עליה.
הוא מצחיק אותי. בלי שום סיבה הוא פשוט עושה את זה בדרך כולשהי שמקסימה אותי. ואז אני קולטת מולי בדיוק מול הספה שלנו את דניאל יושב שם. הוא נמצא עם חבר שלו ואיזה בחורה.
אני מאבדת ריכוז.
"היי." גיא מחזיר את תשומת הלב שלי אליו. הוא מקרב את הפה שלו לשלי.ואז הוא מנשק אותי. הנשיקה בהתחלה חמה ואז זה מתחיל להיות תובעני. יותר יותר.
קשה לי לנשום אבל הוא לא מפסיק, היד שלו נוגעת לי בצוואר ואז היא מתחילה לרדת.
אני רוצה שיפסיק.
אבל הוא חזק ממני.


תגובות (13)

לא רק את מרוצה מהפרק!!
גם אני!!!
ובגדול!!
בענק!!
בעצוםם!! (למרות שזה נשמע מוזר..חיחי)
ורק בגללי כתבת את הפרק הזה? כדי שאני לא יחפור לך על האורך או משהו כזה?!
באמת?!!
יאיי!!!!
בזכותי יש עוד פרק מושלם מבית-דנה!!!! חח
ואת טסה לגרמניה??
אעאע איזה כיף לך!!
את הולכת לכתוב משם, כן??
או שזה חופשה וכל זה….? אוףף..
ואת אומרת לי איך היה שם כשאת חוזרת!!!!!
מובן?!!!
ואני שמחה לכתוב את הדעות הטובות שלי לאנשים ששווים את זה, ובגדול.
את למשל :)
והפרק ממש טוב ומדהים ומקסים ומעניין והכתיבה שלך פשוט מקסימה אותי!! כמה כישרון!!
וגיא הזה, בוא'נה, שדניאל יקום מהמקום שלו שם ויחטיף לו איזה ארגוף כזה שישאיר צלקת לכל החיים!!!
או שלא. הממ.. בעצם, בא לי להרוג אותו בעצמי!! מוחעחעחעחעע!!!!
חחח סתם.. תני לדניאל לעשות את העבודה הכיפית..!!! ;)
אני שמחה שאת חולקת איתנו את הכתיבה שלך ואת הסיפורים היפים שלך!! :)
וואי אני ממש ממש ממש חפרתי לך כאן!!!
מסכנה!!!!
אוי לא, מה ייקרה לך?? אולי…את לא תרצי לקרוא את כל זה ובכלל לא תגיעי לקטע הזה ואז..לאא!!! אז סתם כתבתי את כל זה????!?!?!
אין בעיה. ;)
אממ.. אז אהה… עוד דבר, ששכחתי לכתוב בכל הקדיחה הזאת..
תמשיכיי מידד!!!!!!!!
(סורי שוב על כל זה..חח)
אוהבת 3>

26/07/2012 12:34

אה, עוד משהו.
אני דירגתי ראשונה!! והווו!! (5 כמובן, כן?)
ו….ווהוו אני מגיבה ראשונה!!!
ו….
ווהוווווו אני קראתית ראשונה וחפרתי ראשונהה!!!
יאיי!!
חח סורי על המגילה שם מלעלה..חח

26/07/2012 12:36

אמממ מממה למה , לללאאא !!!!!!!!!!!!!
תמשיכייי אניי לאא רווצה שתפסייקי , אני לא רווצה שתטוסיי :D
יאא גיא תזהרר לגעת בה , אניי מזהיירה אוותך ♥

26/07/2012 12:43

אני כלכך אוהבתתתת אותכן ממש תודה מקסימות3>
אגב רוז -כן זאת שהפרק די מוקדש לה- אין על המגילות שלך!!!!!

26/07/2012 13:06

אחממ אחמממ
שוב?
אם הוא אונס אותה!!!
חכי חכי מה יקרה לך!!!
אין גרמניה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טוב על בטוח דניאל יבוא ויעצור הכל!!!
דניאל הרי צריך להיות סופרמן!!!!
אממ כן?
אני צודקת?
ברור שאני צודקת!!! ~מביטה לצדדים בודקת שאף אחד לא רואה~
אחח נו תהני לך בגרמניה שמנה!!!!!
ותביאי מישם קטשופ היינץ!! סטיגידיש!! חחחחחח
קיצר אחות!
יצא באמת אחלה של פרק!!
חמש!! ברור!!!!!!!!!!!!
והיי?? אשמתנו שיש לך כתיבה מדהימה??
וזאת אני או שהפרק היה ארוך מהרגיל??
חחח טוב! פונקנו!! חחח
ותגידי לה שסיגריה זה לא טוב!!!
היא תמות!! ואז נהיה עצובים מאוד…
בואנה אני חופרת לך פה…
שמישהו ירחיק ממני את המקלדת!!!
אהההההההההה
חח להית'!! :)

26/07/2012 15:07

חחחח אל דאגה לכול אחת מכן אני מביאה קיורטוש!
לא רגע בעצם זה רומני לא זה בעצם הונגרי שיט…
טוב אני ימצא כבר איזה מאכל עם שם מוזר וחמדמד שכזה להביא,
אה ועוד כמה דברימווש;
כן כן הפרק היה ארוך יורת בגלל שאני במיוחד בשבילכן ובשביל רוז….וואו אין לי כוח לכתוב לכי לקרוא את מה שכתבתי ביש לי להוסיף;)
תוווודה שמנה3>

26/07/2012 15:33

תביאי שטרודל!!!!
זה גרמני!!! חחחחחח

26/07/2012 15:34

חחח גרמת לי להיות עכשיו רעעעעבה:)

26/07/2012 15:34

אעאעאעעאעא…
זה פשוט אדיר!
הכתיבה שלך מדהימה!זה כל כך טוב!
אני מרגישה כאילו אני בתוך הסיפור!והכל מתואר בצורה כל כך אמיתי!
מקסים!!!!!
איזה באסה שאת טסה:(אבל תהני שם:)
חחחח,
יש לנו משהו משותף…אף אחד לא יודע שאני כותבת…
~תני כיף!~
טוב,אני מקווה שתמשיכי בקרוב!
אוהבת המון…

26/07/2012 15:47

אעאעאעא!!
זה פשוט מפציץ!!! חח
הגיא הזה…חתיכת חלאה!
הוא סתם מנסה לנצל אותה עכשיו…
ואני מקווה שדניאל לא ישב כמו סמרטוט ויבהה בהם!!!! (כמה לא צפוי חיחי)
והיי, לכמה זמן את נוסעת גברת?
יש לך אישור ממני?? לא!
אוף…מבאסת…
בורחת לך לגרמניה! פכ!
אבל יש לך מזל שיש לך שכל שיש לך מזל שאת מעלה ספיישל של פרקים!
ואבוי לנשמתך אם הם יהיו קצרצרים…כמו הפרק הזה..אחממ אחממ…
אז יאלה, תהני לך ילדונת!
ואני מחכה להמשך!
עכשיו!!!!!

26/07/2012 16:12

מה?!?!?!? נט (אפשר לקרוא לך ככה? אני פשוט חולה על השם שלך) זה היה קצר בשביל?!?! לא !!! אז מה רצית שאני יכתוב? מגילות שלמות? חחח סתם אבל תודי שהפרקים ארוכים יותר אז ככה טוב יותר
וחוץ מזה תוווווודה רבה רבה אגב גמאתן רוצות שטרודל מגרמניה?
;)

26/07/2012 16:32

די!!!!! לא!!!!! אל תסעי פליז לא!!!! Dont do this to me!!
כרגיל את מתחילה לעצבן אותי עם האובר כישרון הזה שלך והפרק היה מושלם מדיי ובאורך הטוב ביווותתתר ואני נשבעת לך אם דניאל לא יבוא לחלאה הזה ויתן לו
כאאאאאאאאפה!
פרק מדהיייייים וכתיבה מדהיייימה,
כמו תמיד אין על הסיפור הזה.

26/07/2012 17:11

3>

26/07/2012 17:19
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך