Edward ScissorHands
לא מומחית גדולה בסיפורי אהבה, אז תרגישו חופשיים לביקורת בונה ו- תגיבו!!!!!!!!!1

גלים של אהבה-פרק 1

Edward ScissorHands 09/02/2015 742 צפיות אין תגובות
לא מומחית גדולה בסיפורי אהבה, אז תרגישו חופשיים לביקורת בונה ו- תגיבו!!!!!!!!!1

השמש יקדה על קדקודינו כשאני וכינרת צעדנו על החול הלוהט של חוף אילת, נושאות על ידינו תיקים ומגבות. "סיוון, בואי ניכנס, אני לוהטת!" ואז היא קלטה מה היא אמרה וקרצה אליי. "בכל המובנים של המילה!" שתינו שחררנו צחוק. כינרת באמת יפה. היא הייתה קצת נמוכה והייתה לה גזרה בינונית שהלמה אותה מאוד עם שערה השחור הגלי שהתפרע עד לכתפיה ועיני השקד שלה. היא ואני היינו שזופות מאוד, כי כל יום אנחנו בילינו במסירות בחוף הים, ופניה העגלגלות זרחו כששפתיה האדמדמות נפשקות בחיוכיה שחשפו שיניים ישרות ולבנות. פרשנו את המגבות מתחת לשמשייה קטנה והתמרחנו בקרם הגנה במהירות שנקנתה בניסיון. אני הורדתי את הגופייה האוורירית הוורודה שלי ואת מכנסי המיני ג'ינס שלי וזכיתי לשריקה מכמה בחורים שנראו כאילו הם בני שלושים לכל הפחות. לבשתי את הביקיני הירוק שלי והרגשתי טוב עם עצמי. משכתי את כינרת לעמידה ושתינו דילגנו לתוך המים החמימים. הרגשתי את התלתלים-הג'ינג'יים-הנפוחים שלי מקפצים על גבי התחתון. אני וסיוון נכנסו למים עד אמצע הגב ועמדנו שם, מתענגות על הגלים המלוחים שליחכו את עורנו. כינרת בחנה אותי ונאנחה בדרמטיות. "הלוואי שהיה לי את הגוף שלך, סיווי." אכן, הייתי מעוגלת ומפותחת הרבה יותר מכינרת, וכבר הייתי בגביע C. דחפתי אותה בכתף קלות ואמרתי :"תודה שצעקת את זה, כינה, עכשיו סידרת לי חבורה של חמישה גולשים שייבהו לי בחזה כל הזמן." אחד הגולשים, נער שרירי ושזוף כמעט כמוני עם שיער חום ארוך קצת ומקורזל מהמים המלוחים, צעק אליי :"זה היה קורה בכל מקרה!" כל חבריו צחקו והביעו את הסכמתם. הסתכלתי עליה במבט של 'מה-אמרתי-לך?' אבל היא פשוט משכה בכתפיה ואמרה לי בשקט, בחיוך זחוח :"מה אם אחד מהם הוא ה-אחד?" טפחתי על כתפה ומלמלתי אליה "תמשיכי לחלום, כינרת." אבל כששכבתי על הגב והשתזפתי לא יכולתי ולא לחייך מתגובתם של הנערים. כנראה נרדמתי קצת, כי כינרת ניערה אותי ופקחתי את עיני וגיליתי שפרצופה היה כמה סנטימטרים משלי. "מה לעזאזל? כמעט חטפתי התקף לב בגללך!" חיוך יפה התפשט על שפתיה כשדיברה אליי בלחש. "נכון הבנים האלה שראינו קודם?" היא לא חיכתה לתגובתי. שהייתה אמורה להיות גסה למדי, למען האמת. "הם אמרו שיש מאוחר יותר מסיבה ממש מגניבה בחוף עם די-ג'יי ומשקאות והכל!" היא הביטה במבט ידעני והוסיפה :"והבחורים, ברור." נאנחתי אבל לא יכולתי שלא לחוש התרגשות על מסיבה. במיוחד בחוף. "נו, סיווי, בחייך! אנחנו בנות שבע עשרה, כיתה י'א, אחותי! מגיע לנו לעשות חיים!" היינו עכשיו בחופשה זמנית כי השביתה הגיעה גם אל המורים שלנו. פעם ראשונה שכולנו שמחנו שהיה להם כזה אופי פוליטי ומשעמם שהם פרצו בשביתה. או שפשוט נמאס להם מתקווה, המנהלת מהשטן. "טוב נו, מתי המסיבה?" נכנעתי. "היא מתחילה בשמונה. אני אבוא לאסוף אותך בשמונה וחצי, או-קיי?" נתתי לחיוך להתפשט על פניי. מסיבה. הלכתי הביתה והתקלחתי, מוציאה את החול והמלח מהשיער שלי ומחליקה אותו זמנית במים הקרירים. לבשתי ביקיני כחול ומעליו חצאים לבנה וגופייה צהובה הדוקה בחזה ואז משוחררת. שמתי קצת מסקרה וקצת ליפגלוס שהבריק את שפתיי הסדוקות, ויצאתי מהבית השומם, שההורים שלי עזבו זמנית לחופשה בקאריביים. כן. לבד לגמרי בבית הגדול והמפואר של ההורים הקרירים-מנסים לשקם את הנישואים שלהם שלי. מושלם למסיבות. כינרת אספה אותי ונראתה מהממת בגופייה אדומה ובמיני ג'ינס קרועים. "בואי נלך לחגוג!" קראתי כשהיא התניעה את המרצדס האדומה אל עבר המסיבה המובטחת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך