sapir13
#סיפור קצר

ג'ן & מאני

sapir13 30/01/2014 638 צפיות 6 תגובות
#סיפור קצר

"היי, את לא צריכה לעשות בשבילו את הכביסה או לבשל לו," היא הסתובבה לעברו. היא נופפה בידה בחיוך ומלמלה לעברו בוקר טוב. "זה בסדר, זה לא מפריע לי. ובכלל, אוכל תמיד יש מספיק בשביל כמה אנשים כך שזה לא יותר מידי עבודה בשבילי."
"אבל…" הוא נאנח והתקרב אליה. ידיו תפסו בסנטרה והרימו את ראשה לעברו, הוא בדיוק עמד לנשק אותה כשהיא נרתעה לאחור, מופתעת.
"האא… מה…" היא גמגמה במבוכה.
"היי! לא התנשקנו כבר שלושה ימים!" אמר, מדגיש את הרצון העז שלו לקרבתה שוב. הוא כרך את ידיו סביב מותניה בעודה מנסה להתנתק ממנו.
"זה כי טורי נמצא כאן… אי-אפשר להסתכן בעובדה שהוא יגלה…" היא מלמלה והרגישה את שפתיו על שפתיה. הוא נישק אותה קלות והיא התמכרה לתחושה המענגת של שפתיו.
"ששש… רק לעכשיו… לכמה דקות…" הוא חיבק אותה ומשך אותה אליו.

בעבודה~
הוא יצא ממשרדו וראה את טורי מולו. "מה רצית?" אמר קצרות.
"רק לדבר," התחיל אך ג'ן קטע אותו ברטינה. "תעשה את זה זריז, אני עסוק." הם התיישבו בכיסאות המרוחקים. "בסדר, אני חוזר בי על שאמרתי שיש לך טעם מוזר. אני חושב שאני מתחיל להתאהב במאני." עיניו הקדירו והביטו בג'ן ישירות. "גם אם אני אצטרך להשתמש בכוח, אני אגרום לה להסתכל עליי."
"ג'ן, המנהל קורא לך," קראה לעברו המזכירה. הוא קם על רגליו וסידר את משקפיו חזרה על גשר אפו.
"אני חושב שאמרתי את הדבר הלא נכון גם," אמר בהתנצלות מזויפת. "אם תיגע בה, אני אהרוג אותך." הוא ליכסן מבט לעברו, גורם לטורי לחוש צמרמורות בגופו.
"אתה בטח ממש רציני, אה?" לחש טורי כג'ן נעלם מעבר לשדה ראייתו. "אוקי, זה רק אומר שאני אצטרך לעבוד קשה יותר." הוא צחקק וחזרה לעבודה.
~
"היי, אמרתי לך משהו, לא?" הוא אמר ומשך אותה אחורה בחולצתה. "אל תלכי לישון עם שיער רטוב, את תהיי חולה בסוף." הוא הרכין את פניו לעברה ונישק קלות את צווארה.
"זה בסדר, אין לי לימודים מחר ממילא, כך שלא אפסיד כלום." היא נזרקה על המיטה וגררה אותו אחריה.
"יש לך חום?" הוא שאל וקירב את מצחו למצחה. "כי אני חושב שאת קצת מטושטשת…"
"אל תהיה מצחיק, אני בסדר גמור." היא חיבקה אותו והשעינה את ראשה על חזהו החשוף. הוא הסמיק ועצם את עיניו. "את יותר מידי חמודה, שוב." לחש אל הלילה.


תגובות (6)

ממש יפהההה

30/01/2014 09:33

לא כל כך הבנתי…

30/01/2014 10:38

ממ זה סתם קטע קצר ~-~

30/01/2014 11:02

את כותבת מדהיםםםם

30/01/2014 11:22

אוווו זה ממש חמוד!!!!!!!!!!!!!!

31/01/2014 03:43

חמודדדדד תכתבי עוד כאלו!

31/01/2014 07:05
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך