האלפקהXD
בשבוע הבא סיפור נוסף

גנבולי ת'חיים – פרק2

האלפקהXD 28/08/2013 829 צפיות 2 תגובות
בשבוע הבא סיפור נוסף

כשהתעוררתי הייתי בלבוש ממש חרע!!! לבשתי חולצה קשורה ומכנס ארוך וזה עוד כלום החולצה הייתה ירוקה והמכנס חום !!!.
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ואז שמעתי משו "את בסדר???" הנהנתי עם הראש שלי .
בהתחלה ראיתי רק תשתוש אבל אז ראיתי את דן החמוד שלי.
הוא נישק אותי והביא לי פרח אדום ובונבוניירות, הוא היה מה זה נחמד אליי.
ואז הוא הביא אליי את הח'ברה שלי(אני דן אשלי ועומר)ודיברנו שעות עד שהייתי חיבת לישתות תה מגעיל אז העפתי אותו בתעות אל אשלי.
היא צרחה (אבל לא עליי) וכולנו צחקנו בגלל שעל החולצה שלה כתוב "עם קרא לי משו אז תמות " אבל יש גבול בלי לשים לב היא קראה למשרתת שלי שתנקה לה את זה .
"תבקשי עזרה מהמשרתת שלך יא כלבה" צרחתי אליה
ואז דן אמר לי" מותק תפסיקי את יודעת מה קרא לה היום? היא נפרדה מעומר אז היא עצבנית"
"כלבה זכותי לבקש מהמשרתת שלך כל דבר שמעת אותי?"
כן רק תני לי לצבוט אותך כדי שתביני שאת בחלום שבחיים לא יתגש מובן?"
"בגלל זה את החברה הכי טובה שלי כי אנחנו לא נפסיק לריב אף פעם ובסוף אנחנו משלימות"
ואז היא באה לחבק אותי וחיבקתי אותה.
ישר אחרי החיבוק אמא ואבא הגיעו וסילקו אותם החוצה, נורא התבאסתי ואז הם הביאו לי מתנה: גרר ענקי שיגרור אותי ואת המיטה לבית שלי ממש שמחתי רציתי לקום אבל שחכתי שהרגל שלי חבושה וניסיתי לקום
שעלתי את האחות"למה אני לא מצליחה להרים ת'רגל?"
והיא ענתה לי " מתוקה יש לך מהכדור חור בשריר נצתרך לנתח אותך המון ניתוכים לצערי הרב המינימום שתישארי כאן הוא חצי שנה"
"מהההההההההההההההההההההההההה" צרחתי אליה.
ואז קיבלתי את…


תגובות (2)

זה סבבה גם שאת בלעדיי….
תעבדי על השגיאות כתיב..

28/08/2013 08:40

סורי אם אני פוגעת.. אבל הסיפור לא ממש מובן :/

28/08/2013 09:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך