ron742
מי שלא מכיר... שון מנדס ואוסטין מאהון

ג'סטין ביבר פרק 10

ron742 17/08/2017 1027 צפיות אין תגובות
מי שלא מכיר... שון מנדס ואוסטין מאהון

נקודת מבט של שון
ג'סטין התקשר אליי ועניתי "אה אחי?" שאלתי "הולכים למסעדה רוצה לבוא?" הוא שאל "כן בטח תאספו אותי מהסטודיו" אמרתי, אני הוא ואוסטין יוצאים לסיבוב הופעות עוד מעט אז אנחנו מתאמנים המון, לפעמים ביחד ולפעמים לבד, הם אספו אותי ונכנסתי לוואן, הייתה שם איזה בחורה שלא הכרתי אבל היא חמודה "אחי" אמרתי וחיבקתי את אוסטין וג'סטין אנחנו השלישיה "אני שון" אמרתי לבחורה והושטתי יד "בלה" היא אמרה ולחצה את היד שלי אני דיי בטוח שבהיתי בה לאור כל הנסיעה כי אני זוכר שאוסטין הצטרך לתת לי בוקס לכתף כדי שאתעורר ואמר שהגענו, נכנסנו למסעדה וככה ישבנו
שון-בלה-סקיילר-אוסטין
ג'סטין-סלינה-טיילור-ומייק.
החלטנו כל אחד מה רוצה להזמין והמלצר בא, אמרנו לו מה כל אחד רוצה, אכלנו שילמנו ויצאנו, ליד המסעדה היה חוף, היה לנו מסורת שכל פעם שאוכלים במסעדה הזאת חייבים ללכת לחוף ולהישאר שם לפחות שעה אלא אם כן אי אפשר להישאר… "ח'ברה המסורת?" שאלתי וכולם הנהנו "מה זה?" בלה שאלה "כל פעם שאוכלים במסעדה הזאת חייבים להישאר על החוף לפחות שעה" אמרתי והיא חייכה "אני בפנים" היא אמרה וירדנו לחוף, כל הזוגות התבודדו, כולם בפינה אחרת ורחוקה: מייק וסקיילר, ג'סטין וסלינה, אוסטין וטיילור ואני ובלה נשארנו לבד, יושבים על החוף "אז תספר לי על עצמך" היא אמרה "אממ אני רקדן, מוזיקאי, זמר, מלחין, וכותב, מפורסם, מנגן על כל כלי שתרצי…" אמרתי וציחקקתי "ואת?" שאלתי "אני? אני נורמאלית בניגוד לכולכם, אוהבת גם לרקוד ולשיר, אני ציירת, אני מנגנת על תופים, גיטרה וכותבת שירים ומלחינה אותם" היא אמרה "וואו מוכשרת" אמרתי והיא הסמיקה וחייכה חייכתי גם. צלצול פלאפון קטע את החיוכים, בדקתי מי זה והיה כתוב על המסך "משה" החיוך שלי ירד וסיננתי אותו "מי זה? למה סיננת?" היא שאלה "זה האבא המאמץ שלי" אמרתי "וואו לא ידעתי ש…" היא התחילה לומר "אל תתחילי, את לא ידעת על זה בכלל, אין לך מה להצטער וחוץ מזה למה שתצטערי? את הרגת את אמא ואבא שלי?" אמרתי "אני מצטערת" היא אמרה והשפילה את ראשה "לא… אני מצטער" אמרתי והיא חייכה "פשוט הם באמת לא נוראיים, הם נחמדים אבל יותר מידי חוקים וגם הם לא אמא ואבא שלי… את מבינה?" שאלתי היא הנהנה "אז אם אתה בן 18 אתה אמור להיות חופשי לא?" היא שאלה "כן אבל אני לא בן 18 עדיין" אמרתי "מה אבל אתה נראה…" היא אמרה "נראה בן 18? כן.." אמרתי מצחקק "כן אני מחר מבחינה חוקית חופשי" אמרתי "מחר יום הולדת שלך?" היא שאלה בחיוך והנהנתי "מזל טוב" היא אמרה וחיבקה אותי "שנייה" אמרתי והוצאתי את הפלאפון שלי, צילמתי אותנו ונתתי לה את הפלאפון "אממ תרשמי את המספר שלך ואני אשלח לך את התמונה" אמרתי והיא רשמה והחזירה לי את הפלאפון, חייכתי וכולם קראו לנו ללכת "אחי אני יכול לישון אצלך?" שאלתי את ג'סטין הוא הנהן, לא ממש אכפת לו… הוא חבר טוב, גם ככה יש לו איזה מליון קומות, אני כמעט חודשיים לא ישן בבית וההורים המאמצים כועסים אז לא כדאי לי ללכת הביתה, השעה הייתה 23:00 עוד שעה אני בנאדם בזכות עצמי בלה באה אליי "סופר את הדקות?" היא שאלה ישבנו על הגג ובהינו בשמיים, הנהנתי "אני לא יכול איתם יותר" אמרתי "אז איפה אתה הולך להיות?" היא שאלה "פה, בבית של ג'סטין, אני והוא עשינו הסכם… כבר לפני 5 שנים, שכשאני בן 18 כבר אותו אני בא אליו והוא נותן לי לגור אצלו והוא שמר לי קומה החמישית, אף אחד חוץ ממנו וממני כשבנינו אותו לא עלה לשם, אף אחד" אמרתי אף אחד לא יודע עליו והמתג במעלית הוא מתחת למכסה שאפילו לא רואים והמדרגות יש שם קיר אבל אפשר לשבור אותו ככה זה היה עד עכשיו ואנחנו הולכים לשבור את הקיר בדיוק בשעה 00:00 הסברתי לה הכול, שנשבור את הקיר בשעה 12 בדיוק והכול, עברו כבר 50 דקות, עוד 10 דקות כבר לא יכולתי לחכות "אז בוא נדבר עלייך מספיק עליי לא?" אמרתי מנסה להעביר את הזמן "מה אתה רוצה לדעת?" היא שאלה "הכול… באיזה בית ספר את? מי החבר שלך? איך הכרת את ג'סטין ואוסטין? איך את קשורה למייק?" שאלתי המון שאלות "אז אני בבית ספר של ג'סטין, אני וג'סטין הכרנו בבית ספר והוא הכיר לי את אוסטין ומייק הוא האח התאום שלי" היא אמרה "את דילגת על שאלה" אמרתי צוחק וגם היא צחקה "כן… אין לי חבר" היא אמרה מחייכת, חייכתי חזרה והשעון מעורר צלצל "יומולדת" צעקתי הכי חזק שיכולתי וחיבקתי את בלה, מיהרתי לקיר, ג'סטין היה שם כבר עם הפטישים, וגם כולם סקיילר וטיילור וכולם, כל אחד הרים פטיש אחד וניפצנו את הקיר עד הסוף "תודה חברים אני אוהב את כולכם" אמרתי משכתי את בלה ועלינו למעלה, הראיתי לה את הסטודיו, והחדר שלי "וואו זה מדהים" היא אמרה "אין לך מושג" אמרתי וירדנו למטה "מחר מסיבה!!!" צעקתי וכולם מחאו כפיים "אחרי ההופעה שלי נארגן פה מסיבה" ג'סטין אמר ונשכבנו כולנו לראות סרט ואני ישבתי בדיוק מתחת למזגן קפאתי שם, בלה ישבה בצד השני בכלל, מכוסה בשמיכות ושקועה בסרט, לא יכולתי להיות שם יותר אז הלכתי אליה "אפשר לשבת פה? אני קופא שם" שאלתי היא הנהנה והתחילה לקום "לא אל תקומי את תקפאי שם" אמרתי ונכנסתי מתחת לשמיכה גם היא חייכה וחזרה לסרט ואחרי כמה דקות היא נרדמה עליי כל הבנות נרדמו והבנים סחבו אותם לחדרים סחבתי אותה לחדר שלי ונשכבתי לידה היא כל כך יפה נישקתי את הלחי שלה ונרדמתי. התעוררתי מרגיש שמישהו מסתכל עליי, מיד פתחתי את העיניים ובלה קפצה "אידיוט" היא אמרה וזרקה עליי כרית רדפתי אחריה בחדר, תפסתי אותה וזרקתי אותה על המיטה כשאני מעליה "לא, לא, אני לא חזקה כמוך" היא אמרה "מי אידיוט?" שאלתי "לא אתה" היא אמרה "עכשיו תשחרר אותי" היא אמרה הייתי מעליה ותפסתי את הידיים שלה "לא, קודם תגידי שון הכי מושלם בעולם ואני אשחרר אותך" אמרתי בחיוך "אתה הכי מושלם בעולם, עכשיו תשחרר אותי" היא אמרה מסמיקה, היא דחפה אותי ללא הצלחה, היא דחפה אותי שוב וזרקתי את עצמי ממנה כאילו היא הצליחה, היא ישר רצה למטה ואני אחריה, אף אחד לא התעורר עדיין "בואי עושים ארוחת בוקר" אמרתי מחייך "וואלה, אני מכינה או אתה?" היא שאלה, היא חשבה שאתן לה לעשות את כל העבודה "ביחד" אמרתי והתחלתי להוציא מצרכים "מה מכינים?" היא שאלה "מה את אוהבת?" שאלתי "פנקייקים!! אבל מושקעים" היא אמרה בהתלהבות התחלנו להכין והיא כל הזמן בלבלה אותי ועשיתי מלא פשלות וצחקנו המון "סיימנו" הכרזתי ובדיוק סלינה וג'סטין ירדו כשג'סטין סוחב אותה "יאוו מה הכנתם?" ג'סטין אמר "תן לי לנחש, אתה רעב" סלינה אמרה צוחקת עליו "שתקי" הוא אמר ונישק אותה, גם האחרים ירדו אכלנו ועליתי להתלבש לבשתי חולצה לבנה ושמתי למעלה סווטשירט שחור עם שרוכים לבנים וג'ינס שחור, ירדתי למטה מתכוון לצאת "היי לאן אתה הולך?" בלה שאלה "אני אחזור עוד שעתיים אני הולך לסוכנות אימוץ, אני הולך לחתום על השחרור שלי" אמרתי והתכוונתי לצאת "חכה אני באה" היא אמרה היא הייתה לבושה כבר סווטשירט ורודה עם חולצה שחורה מתחת ושורט שחור "טוב בואי" אמרתי "רגע, ג'סטין אני ושון לא באים להופעה שלך, סורי בהזדמנות אחרת" בלה אמרה והוא הנהן, יצאנו ונסענו, הלכתי למשרד של המנהל ודפקתי "שנייה" הוא צעק ואחרי כמה דק הכניס אותנו "אני רוצה להשתחרר מחוזה, אני בן 18 מבחינה חוקית" אמרתי "טוב טוב, אין לי זמן רק תחתום פה, פה, פה, ופה" הוא אמר וחתמתי "מה זהו?" שאלתי הוא הנהן ויצאנו משם "בואי" אמרתי ומשכתי את בלה למכונית ונסעתי הביתה, זה עושה לי טוב שאני יכול לקרוא לבית של ג'סטין הבית שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך