ron742
לא נראה לי שאמשיך להעלות עוד...

ג'סטין ביבר פרק 8

ron742 16/08/2017 837 צפיות אין תגובות
לא נראה לי שאמשיך להעלות עוד...

ירדתי למטה וראיתי את כולם יושבים מול הטלוויזיה, ראיתי מרחוק תמונה שלי בטלוויזיה וכולם הסתובבו אליי "מה?" שאלתי לא מבין מה קורה "אומרים בטלוויזיה שנפרדת מניקול בגלל שחזרת לסלינה…" סקיילר אמרה "מה??!!" צעקתי "זה לא נכון!!" צעקתי בעצבים והגברתי את הווליום "אמש סלינה אמרה לאחד הכתבים שלהו שהיא וג'סטין חזרו עכשיו ושהם ב מערכת יחסים שוב" אמר הכתב ויצאתי מהבית בכעס "רגע חכה לאן אתה…" טיילור אמרה אבל טרקתי את הדלת ונסעתי לבית של סלינה, דפקתי בדלת והיא פתחה "היי, מה אתה עושה פה?" היא שאלה "תפתחי טלוויזיה" אמרתי בעצבים והתפרצתי לתוך הבית שלה "למה מה קרה?" היא שאלה לא מבינה מה קורה, היא הדליקה את הטלוויזיה וראתה את הכתבה "ג'סטין אני נשבעת לך אני לא אמרתי להם דבר כזה, אתה חייב להאמין לי" היא אמרה ומשום מה האמנתי לה "אני מצטער, פשוט זה מעצבן אותי ממש" אמרתי והיא חיבקה אותי "בוא תשתה מים" היא אמרה ושיחררה את החיבוק, הלכנו למטבח שלה "קח" היא אמרה והושיטה לי כוס מים, היא השלישית שמכירה אותי הכי טוב הראשונות זה התאומות כמובן, אני וסלינה היינו 6 שנים ביחד, לקחתי את הכוס ושתיתי "תקשיבי אני לא רוצה לחזור הביתה… אפשר לישון פה?" שאלתי "כן בטח, החדר שלך עדיין שלך לא נכנסתי אליו מאז שעזבת, נכנסתי כמה פעמים כדי לשים שם את הבגדים שלך" היא אמרה וחייכה "בואי נראה סרט או משהו" אמרתי בחיוך ועלינו לחדר שלה, יש לה חדר קולנוע אבל תמיד העדפנו לראות בחדר היינו מתחבקים ומתכרבלים שם עם כל השמיכות ורואים סרטים. עלינו ונכנסתי לחדר ראשון "וואו" אמרתי והסתכלתי סביב, היה את הקיר הזה שלא ראו בו את הקיר והיה מכוסה בכל התמונות שהיה לנו, עשינו את זה לפני ארבע שנים… וכל פעם הוספנו תמונות שלנו ביחד, והיא השאירה את זה והשרשרת הבטחה שהבאתי לה הייתה תלויה שם, הטבעות, הדובי שקניתי לה והכל, היא שמרה הכל "מה וואו?" היא שאלה "השארת את הכל" אמרתי "כן…" היא ענתה מובכת "למה את מובכת?" שאלתי "אני… לא יודעת למה השארתי אותם, לא יודעת הרגשתי שאני חייבת להשאיר" היא אמרה, הלכתי אליה תפסתי את הפנים שלה ונישקתי אותה, היא הייתה מופתעת "אני מצטער" אמרתי וצעדתי לאחור "לא זה בסדר" היא אמרה התקדמה אליי ונישקה אותי בחזרה, התנתקנו וחייכתי אליה "בואי" אמרתי ושכבנו במיטה לראות סרט, באמצע הסרט טיילור התקשרה אליי "הלו, אני לא חוזר הביתה הלילה" אמרתי "למה?" שאלה "לא רוצה" אמרתי "פליז תחזור" היא אמרה "וחוץ מזה מייקל פה, מחר יש הופעה זוכר?" היא הוסיפה "שיט שכחתי, אני מגיע עוד 10 דקות" אמרתי "אני חייב ללכת מייקל בבית שלי, יש לי מחר הופעה" אמרתי בחיוך "כן אני יודעת" היא אמרה "רוצה לבוא? יש לי כרטיסים" אמרתי "רק אחד בשבילי" היא אמרה וחייכתי, התנשקנו כמה דקות והיא לוותה אותי החוצה, יצאתי מהדלת האחורית שהפפראצי לא יתפסו אותי פה, זה מה שחסר לי, נסעתי הביתה ונכנסתי בלי לדפוק, כאילו זה הבית שלי למרות שהשתלטו לי עליו "אה מייקל?" שאלתי "בוא רגע" הוא אמר והלכתי "מה?" שאלתי כשהגעתי אליו "ראית את הכתבה?" הוא שאל והנהנתי, הוא עשה לי פרצוף ומה אתה חושב? "דיברתי עם סלינה, היא לא עשתה את זה, היא לא אמרה להם דבר כזה" אמרתי מגן עליה "אה, אז ממנה הסימני נשיקה האלה על השפתיים שלך?" הוא שאל ומיד נגעתי בשפתיים שלי והם היו נפוחים קצת "לא זה לא מה שאתה חושב" אמרתי " לא דווקא דיברנו היום במשרד והחלטנו שמהיום צריך לתת לך להחליט על עצמך יותר, ואני דווקא שמח שחזרת אליה, היא עושה אותך מאושרת" הוא אמר בחיוך, אני אוהב את מייקל, הוא כמו אבא בשבילי "אז זה בסדר? ולא חזרנו!" אמרתי, הוא הנהן והלך, הייתי מאושר ורצתי למעלה לפני שמישהו יראה את הסימני שפתון אדום האלה, טיילור ראתה אותי בדרך לשטוף את זה "ג'סטין איפה היית? אתה בסדר?" היא שאלה והנהנתי וניסיתי ללכת לפני שתראה את השפתיים אבל היא עצרה אותי "רגע" היא אמרה ובאה אליי ואני שמתי את היד על הפה "מה זה למה אתה עושה ככה?" היא שאלה ולא עניתי "תראה לי!!!" היא אמרה והורידה לי את היד מהפה בכוח "מה עשית?" היא שאלה "כלום" אמרתי בתמימות "את מי נישקת?" היא שאלה "סלינה" עניתי בייאוש, ידעתי שלא אצליח להתחמק ממנה "מה?" היא שאלה "סלינ…" אמרתי אבל היא קטעה אותי "אני יודעת מי זאת אידיוט! למה עשית את זה?!" היא צעקה "כי אני אוהב אותה" צעקתי עליה, וראיתי שכולם באו לראות מה קרה וכולם הסתכלו עליי, רצתי לחדר שלי ונעלתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך