גראס אדום -פרק 6

time machine123 22/02/2019 619 צפיות אין תגובות

התחלתי לספור את הדקות בלב ולא בקול, כי לא רציתי שהוא ישמע אותי סופרת. מהרגע שעזבנו את הבית שלו ועד שהגענו לאזור בו הסוכן שלו רוני היה גר.
זאת הייתה דירה יחסית קטנה וצנועה לעומת הבית שבו התגוררתי בשכנות מקבילה לאיפה שההורים שלי היו גרים חמש דקות הליכה ממני במקצת.
למרות שהיה לי קר טיפה והרגשתי איך אני הולכת ומתצמקת מרוב הקור העז ששר בחוץ.
הוא פתח את הדלת וקיבל אותנו בסבר פנים יפות . גיליתי שעומד מולי הוא בן אדם נחמד שהכיר את לואיס מאז שהוא היה ילד.
" תרגישי בנוח, אז אני מבין שזו הפעם הראשונה שלך בתור שחקנית מתחילה. תאמיני לי, לואיס הוא מחוספס וכבר די השתלב בתעשיית המפורסמים שמנוהלים דרך המשרד שלי." הוא אמר כדי להרגיע את עצמי, פניו היו רציניים שוב פעם.
פחדתי להגיד שאני רוצה וצריכה קצת זמן כדי להתרגל לכך שנהפכתי בבת אחת להיות שחקנית וזה בכלל לא פשוט קל.
לואיס הסתכל עליי במבט בוחן, הייתי כמעט בטוחה שהוא לא בטוח בכך שאני באמת מתאימה למשחק.
" אל תדאגי, את לא לבד, אני אלמד אותך איך להיות שחקנית מאוד טובה, ואת תהיי, בכלל אין לי ספק. יש לך פה מומחה בעל שם. למה את עדיין חוששת?" הוא אמר לי וחייך אליי כאילו הוא ניצח אותי.
ניסיתי לקחת את עצמי בידיים ופשוט להראות שאני גם יודעת לשחק.
" אין בי חשש!" הוספתי בביטחון וניסיתי להיות הכי טובה שאני יכולה.
הסתכלתי על לואיס ואחר כך הבטתי לעבר החוזה שהוא נתן לי בשביל שאחתום עליו. הוא היה די ארוך ומסורבל.
לא ידעתי איך אני אוכל לחתום על מישהו לפני שאני לא יודעת למה בכלל אני מתחייבת?
החוזה היה בעל שתי עמודים , וסעיף שאני בכלל לא יכולה לחתום עליו מבלי שאדע קודם לכן על מה אני חותמת.
" נו, תחתמי כבר. למה את מחכה? " לואיס האיץ בי כי חלמתי בהקיץ לרגע…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך