תגיבו לי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

דור עבר ביצפר אלינו !!

תגיבו לי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

ביום שלמחרת אני ונועה הלכנו ביחד לביצפר . נועה סיפרה לי כל מה שהיא אמרה שקרה לה ולאופק בזמן שאני ודור היינו בסרט . הגענו לביצפר . התישבנו על איזה ספסל ואחרי כמה דקות ראינו את אופק נכנס לביצפר עם עוד מישהו ! זה היה דור !! החבר שלי !!
"ממתי הוא לומד בביצפר שלנו??" שאלתי את נועה
"לא יודעת , לא ראיתי אותו בתחילת שנה" נועה ענתה לי . אופק ודור התקרבו אלינו .
מנקודת מבט של נועה:
"ממתי אתה לומד פה??" שאלתי את דור .
"שששש נועה ימפגרת !! מזה עניינך??" ליאל אמרה לי בעצבים
"חחחחחח ליאל זה בסדר . ואני תלמיד חדש פה" דור ענה לי .
"באיזה כיתה אתה הולך להיות??" נועה שאלה את דור
"בכיתה איתך (:" דור ענה לה והם התנשקו .
כל הביצפר הסתכל על דור וליאל , אבל זה לא ממש הזיז להם . היא אוהבת אותו והוא אוהב אותה . אני ואופק הסתכלנו עליהם וחייכנו . באמת היה כיף להסתכל עליהם . הם כל כך אוהבים אחד את השני !
אחרי נשיקה ארוכה הם הסתכלו עלינו וחייכנו כולנן . הבוקר הכי טוב שמישהו יכול לבקש .
מנקודת מבט של דור:
המורה לא הושיבה אותי ליד ליאל . אבל התכתבנו באמצע השיעור . לא יכולתי להתרכז בכלל במה שהמורה אמרה . רק הסתכלתי על ליאל . בחיוך שלה , בפנים שלה . לא יכולתי להוריד ממנה מבט לשנייה .
מנקודת מבט של אופק:
אני יושב בכיתה ליד נועה ! אהבת חיי ! החברה שלי ! לא שמתי לב בכלל שאני מחייך מרוב שהבוקר הזה היה לי כל כך טוב !!
"מישהו פה מאושר או שאני מדמיינת??" נועה שאלה אותי .
"אני מאושר . את לא מדמיינת(:" אופק אמר לי וחייכנו . הסתכלנו אחד על השני . כמעט התנשקנו באמצע השיעור .
"אופק ונועה , אתם בשיעור" המורה צעקה לנו ! ואז נזכרנו שאנחנו בשיעור . הסתכלנו על המורה אבל בכלל לא היינו מרוכזים !
אחרי סיום הלימודים דור וליאל אמרו לי שהם קבעו , ולא היה להם איפה . אז אני ונועה החלטנו שנלך אליה ונשאיר להם את הבית .
מנקודת מבט של נועה:
אני ואופק הלכנו אליי הביתה . עלינו אליי לחדר . הבית היה רק שלנו . סיפרנו אחד לשני איך עבר עלינו היום . היום הכי מאושר לכולנו . אני ואופק התקרבנו והתנשקנו . פתאום הדלת נפתחה . זאת הייתה …

להמשיך ??


תגובות (2)

כןכן !! להמשייך !!

09/12/2013 11:06

ממשו פהה לא הגיוני כתבת שנועה שאלה אותו איזה כיתה הוא ענה לה שאיתה והם התנשקו זה אמור ליהיות שליאל שואלת אתזה

26/12/2013 08:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך