תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

דייט ראשון של ליאל

תגיבו לי כדי שאני אדע אם להמשיך או לא (:

פרק 4:
פתאום אני קולטת שהדלת לא הייתה סגורה עד הסוף ואופק ודור עמדו מאחורי הדלת ושמעו הכל ..
מנקודת מבט של נועה:
אופק ודור שמעו את כל מה שדיברנו . דור שמעה על כל מה שליאל אמרה . זה היה סיווווט !!!! ישר קמתי לסגור את הדלת עד הסוף אבל לפני שהספקתי לקום אופק כבר צרח על דור על זה שהוא ניסה לנשק את אחותו .
הדבר שאופק הכי לא מוכן אליו זה שהחברים שלו יהיו בקשר עם אחותו . עוד לא עברה דקה ומרוב שדור ואופק קיללו אחד את השני נוצר מכות . איך שזה קרה אני וליאל ניסינו לעצור אותם עוד לפני שזה יגיד למקומות יותר גרועים . תפסתי את אופק ולקחתי אותו לצד .. שירגע .
"מה קרה לך ?" שאלתי אותו
"לא קרה כלום" הוא ענה . הוא היה ממש עצבני !
ישר ידעתי שאם אני יחייך הכעס יעבור לו (: אז חייכתי .
"אני לא יכול עם החיוך הזההההה" הוא אמר לי . והוא נישק אותי . בהתחלה זאת הייתה נשיקה יבשה אבל זה התגלגל לנשיקה סוחפת .
מנקודת מבט של ליאל:
דור ואני נישארנו באותו מקום בזמן שנועה הלכה להרגיע את אופק .
"אני מצטערת שזה יצא ככה" אמרתי לו
"זה בסדר , הייתי צריך לחכות עם זה קצת" הוא ענה
חייכחתי אליו ונתתי לו חיבוק . חיבוק של ידידים , לא יותר . הרגשתי שהוא נהנה , כנראה הוא באמת אוהב אותי וזה לא סתם . האמת ?? גם אני נהנתי מהחיבוק … תכלס גם לי נראה שהתאהבתי בו .. אבל עדיין .. אני בקושי מכירה אותו .
אחריי שתיקה של חמש דקות דור אמר לי "תגידי … אם אני יציע לך לצאת איתי היום בשמונה לסרט .. את תסכימי?"
עשיתי לו כן עם הראש והוא חייך . אחריי שעתיים דור ונועה כבר הלכו . שכחתי לגמרי שלפני שעתיים דור ואופק הלכו פה מכות בגלל שאופק לא רוצה שאני יצא עם חברים שלו . הייתי צריכה לזייף לו משהו .
באתי לאופק לחדר ואמרתי לו: "שומע , אני הולכת בשמונה לנועה" . שיקרתי
הוא שאל אותי מתי אני חוזרת . "לא יודעת" אמרתי לו . "נראה כבר"
בשעה רבע לשמונה קיבלתי מדור הודעה: "אני מחכה לך"
עניתי לו בחזרה שגם אני עם סמיילי .
שמתי שמלה ורודה , התאפרתי , שמתי צמיד וטבעת , ושרשרת עם השם שלי .
באתי לצאת ואופק היה במטבח .
"אמרת לי שאת הולכת לנועה , למה את לבושה כאילו את הולכת למסיבה?" הוא שאל אותי
לא היה לי מה לענות לו . לא היה שליף באותו רגע .

להמשיך ??


תגובות (1)

כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!

09/12/2013 08:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך