מה דעתכם ? השקעתי בזה .. אני חושבת שזה קצת מסביר כמה דברים !
לב יו גירלסס , =]

דיימונד – פרק 3 : האחוזה בפעם הראשונה .

03/11/2012 856 צפיות 5 תגובות
מה דעתכם ? השקעתי בזה .. אני חושבת שזה קצת מסביר כמה דברים !
לב יו גירלסס , =]

טימונד בהה באחוזה של האיש . הוא פחד .
המציאות חמקה ממנו , " סיממו אותי ." אמר לעצמו . העובדה שטימונד היה בכלוב , הרבה מעל האדמה לא הטרידה אותו כל כך . מה שהטריד את טימונד היה זהותו של האיש .
" כן . סיממו אותך . איזה גאון אתה ! אני ממש גאה ." אמר האיש . טימונד צימצם את עיניו במטרה להבחין באיש , אבל כל מה שראה היה רק גוש מטושטש .
טימונד התאכזב מניסיונותיו הכושלים, " אה !" צרח בעצבנות . הוא הסתובב במקומו ורקע ברגלו הקטנה .
" אתה כועס , שדוני ? לא נורא . עוד מעט הכל יתבהר שהאלפית הקטנה תבוא להציל אותך ." ליגלג עליו האיש . ' אז זה העיניין ?' שאל את עצמו טימונד . הוא ידע שדיימונד מיוחדת,
" מה אתה רוצה ממנה ? היא לא תועיל לך בכלום ." אמר ברוגע , מנסה להשתלט על כעסו .
" בוא נגיד שהיא שימושית . אתה יודע – העץ הגדול .. " אמר האיש .
ארשת הפתעה הופיעה על פניו, " מה ?!" שאל טימונד בהפתעה . הוא לא ידע שמישהו יודע על כך , חוץ מתושבי היער .
העץ הגדול , הוא בעצם מהות החיים עצמם . אי אפשר לתאר במילים את כמות ההערצה שחשו אליו תושבי היער . הוא היה גדול , ויפיפה . כל ילדיו של העץ הגדול , הגיעו לגדולה .
למשל , אית'ן .
אית'ן הוא אלף , כמו דיימונד . כוחו גדול מאוד . הוא מסוגל להפוך לדרקון .
כמו .. אלף – דרקון !
הדרקונים , שבאשר הם – נכחדו ממזמן . בידיו של לא אחד מאשר עכר . עכר הוא שליט בני האנוש , שליט אכזר , מגעיל וחסר כל רגש . הוא משתמש בפחדם של אנשים , לייצר לוחמים ולשלוט בארץ הזו .
אית'ן , או לוחם הדרקון ( איך שתרצו לקרוא לו, ) ניסה להילחם בו , הרבה פעמים , לפחות חמש . אך ללא כל הצלחה , אולי רק צלקת קטנה שהשאיר על לחיו של עכר .
" על מה אתה חושב , פיצפון שכמוך ?!" שאל בחוצפה האיש . בזמן שחשב טימונד על דיימונד , חושיו התחדדו במעט , כך שהיה יכול לשים לב שהאיש לובש גלימה שחורה כאופל ושיערו הקצר אדום כדם .
טימונד מיהר להתחצף , " אתה מכוער ." טימונד פרץ מיד בצחוק לגלגני , חסר מעצורים .
" אתה לא יודע כמה אני מכוער . מכוער כפי יכולתי להרוג אותך !" צרח האיש וטלטל את הכלוב הזעיר . טימונד השתנק ונפל על ישבנו הקטנטן . (הערת הסופר – אין הייתי אמורה לומר את זה ?! תחת , עכוז , עיגולון ?! איך ? )
" אתה גם מעצבן לא קטן. " אמר לו טימונד וניסה להשתלט על חיוכו .
" אני מעצבן לא קטן , נכון . " הסכים איתו האיש .
" אולי ננהל שיחה נורמלית ? תגיד לי מי אתה ? " שאל אותו טימונד , " זה לא נאה לנהל שיחת חולין ללא לדעת שמו של האיש . אתה רוצה כי אמשיך לקרוא לך 'מכוער ' ?" טימונד הביט שנית בשיערו האדום של האיש , ראייתו עדיין הייתה מטושטשת . כעת הוא הבחין בתווי הפנים הגסים של האיש .
עצמות לחייו בלטו ופניו היו יותר .. משושים ? מרובעים ? הוא לא ידע איך לתאר אותם – גבריים .
" אתה עדיין מכוער. " אמר לו טימונד כאשר האיש לא השיב .
" שלום , אני משרתו של עכר , רודואוס . " אמר רודואוס .
טימונד נבהל וקפץ לעמידה , שולף קיסם קטנטן שנשאר בכיסו אחרי ארוחת הבוקר .
רודואוס , היה מסוכן . הוא לא אדם , בכלל לא . רודואוס הוא בנו של עכר ונימפת יער .
עכר התחתן אם הנימפה בידיעה שבנו יהיה חזק יותר , עכר התחתן אם הנימפה ללא רצונה .
לכן , בלידה – הבטיחה הנימפה , שרודואוס יהיה אכזר , מכוער כל כך שכל הנשים יברחו מפניו וכוחו ,
הוא לא יהיה אנושי . רודואוס הוא רודף – דם . רודף – דם זה יצור הניזון רק מדם , והוא בן אלמוות . קללה נוראית . לחיות לנצח , באומללות .
טימונד מלמל , " רודף דם .." הוא פחד מאוד .
" כן כן . רודף דם ! אז מה ? אני לא רעב עכשיו . אכלתי כבר ."
" אוי דיימונד , בואי להציל אותי .." התחנן טימונד ..

דיימונד רצה מהר לביתו של טימונד , לספר לו את הבשורה . היא כל כך שמחה .
" ווהו ! טימונד ? הצלחתי בכישוף !" היא צווחה . דיימונד ציפתה שטימונד יפתח את הדלת ויסתער עליה בחיבוקים – כמו תמיד . " ווהו ? טימונד ?" שאלה את הדלת – אין תגובה .
דיימונד הדפה את הדלת בעדינות , היא נפתחה בקול חריקה והחדר שנגלה לעיניה של דיימונד , היה חשוך , דולף , הרוס ומפחיד – ממש לא שגרת יומו של טימונד .
דיימונד נבהלה מאוד . היא רצה לביתה , קלילת רגליים . היא חלפה על פני אלוה בסערה וסובבה אותה , " עדיין חוצפנית , השובבה .." מימלה אלוה תוך כדי ניסיון לייצב את צעדיה .
ביינתים , דיימונד כבר הגיעה לביתה , היא שלפה את כלי נשקה האהוב – הקשת שלה וחציה . היא הכינה אותם בעצמה .
אל כל חץ לבן היתה מחוברת נוצה מכנפו של ג'ק , בתקופה שהוא השיר .. נוצה שחורה ועדינה . על כל חץ היה מגולף בנוסף שתי אותיות בשפה העתיקה – למזל . את האות ફોર્થ , בשביל המילה 'דייקנות' , ואת האות દસમું , בשביל המילה ' ישירות '. את החצים והקשת היא גילפה מקליפתו הלבנה של העץ הגדול . הוא נתן לה את הקליפה ביום הולדה החמישי .
היא תלתה את כלי הנשק האכזריים על גבה ורצה לעברו של ג'ק , " נוסעים . מצא את טימונד ." הורתה לו בעודם מעופפים לאוויר .


תגובות (5)

תמשיכי מהר!

03/11/2012 09:18

וואווו מדהים! yoyo תמשיכי מהר זה כזה סיפור מושלם! ♥

03/11/2012 10:50

תודה ! מישהו ? עוד תגובות ?

03/11/2012 12:59

נייס!!!!!
❤❤❤❤אשמח אם תיקראי את הסיפור שלי גמאני שוקלת לפרוש…

03/11/2012 13:02

וואו, אהבתי את הקשת שלה! חץ וקשת זה כלי הנשק הכי יעיל ויפה לדעתי!
מסכן טימונד! ודיימונד לא יודעת בכלל שזו מלכודת!!
דרך אגב אהבתי את הרעיון של רודף דם! זה מקורי ומעניין, במיוחד בגלל שזה צאצא של נימפה ובן אנוש!
המשך! עכשיו! עפתי! =))

05/12/2012 13:05
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך