דיימונד – פרק 4 : הדרקון .

04/11/2012 727 צפיות 5 תגובות

אית'ן התהלך העצבנות בחדר השחור – מרכז האימונים שלו .
החדשה הטרידה אותו . יש אלפית חדשה .
היא באה מהעץ , זה אומר שהיא מסוכנת . ממש כמוהו .
קצוות עצביו כמעט התפקעו , וחדר האימונים היה המקום המושלם להוציא עצבים . אית'ן הכניס כמה אגרופים למוטות העץ והשתנה לדרקון בשניה לאחר מכן .
הוא היה דרקון לבן , יהלום שמנת נטוע בחזו . עיניו האנושיות , בצבען הירוק אזמרגד , בלטו מקשקשיו . הוא היה יפיפה , וידע את זה . הוא נעמד על ארבעת רגליו החסונות , התיישר , פרש את כנפיו האכזריות והביט בעצמו בסיפוק . בכל קצה כנף הזדקר חוד משונן ומפחיד . כמו , ציפורן . הדבר היה יכול להרוג , מספיק שריטה אחת והקורבן מפרקס על הרצפה .
אית'ן חשף את ניביו וליקק אותם . הוא התעופף בחדר במהירות ושיסע כל דבר שהפריע לו . הוא נאחז במוט עץ וירק אש ירוקה , " ישר במטרה . כל הכבוד , אית'ן ." נשמע קולה של איזבל – המאמנת שלו . איזבל הזדקפה וחשפה מלתעות אכזריות , מיד היא השתנתה לדרקונית אדומה , כמו שיערה הכתום . יהלום כתום שובץ על מצחה , עיניה החומות הביטו באית'ן . מכושיה הארוכים התנופפו מאחור .
אית'ן ואיזבל נעמדו אחד מול השני . מי שהיה מסתכל , היה בורח בצווחות . למרות השוני בין שניהם , הם נראו אכזריים בצורות שונות .
גופו המוצק של אי'תן וגופה העדין של איזבל , היא ארוכה כמו דרקון סיני והוא , מבנה גופו כמו של בהמה מלכותית . יפיפים היו שניהם . איזבל פתחה את מלתעותה ונהמה .
הם פתחו בקרב .
אית'ן התקיף ראשון – האגו שלו לא איפשר לו דבר אחר . הוא שיסע מיד את כתפה הימנית של איזבל . היא זעקה בכאב והתעופפה מעלה . כתגובה ירק לעברה אית'ן אש , היא קיבלה את הדבר וזזה הצידה , האש פגעה במטרה אחרת . שני הדרקונים התגששו בשמחה ונהמו בהתלהבות , מראה אכזרי ויפיפה .

אית'ן הניף את טפריו והעיף את איזבל אל הריצפה . הוא ניצח אותה .
" רואה ? את לא צריכה להתמודד מולי ." אמר בעודו משתנה בחזרה לאדם .
את'ן היה יהיר . כן, בעודו אלף , זה מקנה לו כמה זכויות . כמו התכונה יהירות .
" כן . אית'ן . הייתי צריכה !" צעקקה עליו איזבל , כתפה האנושית הייתה מוכתמת ,
" נפגעת ?" שאל אותה וניקה את שיערו הבלונדיני .
אוזניו המחודדות של אית'ן הביאו לו מראה מלכותי . הוא היה נראה כמו נסיך יפה – תואר .
" ביי אית'ן , נהנתי מאוד !" אמרה לו איזבל וחצתה את המגרש בצעדים כבדים .
לפתע , כאב חד צרב את בטנו של אית'ן והוא פרכס על הריצפה בצרחות כאב,
" אית'ן !" צרחה איזבל , וזה הדבר האחרון ששמע ,לפני שהתעלף .


תגובות (5)

תמשיכי מהרררר!

04/11/2012 09:06

תמשיכי מהר!

04/11/2012 09:24

אוי.. נפלתי, זה פרק מדהים.. ממש מותח ומהמם, תמשיכייי הוא כזה סיפור מושלם אני מתה עליו! 3>
אם את לא ממשיכה בזמן הקרוב אני במילה אחת.. אממ.. ישתגע!
חחחחחחחח
תמשיכייי!!! אני.זקוקה.להמשך.

04/11/2012 13:25

תודה מרשמלו !! את יודעת לומר את המילים הנכונות !! =]

04/11/2012 13:31

פרק מדהים! אחד היפים! אני מתה על דרקונים והשניים האלה יפים במיוחד!! ממש יכולתי לראות אותם מול העיינים! את לא יודעת איזה כיף היה לי לקרוא את זה!
אני מתה לדעת מה כבר קרה לאיתן אז אני עפתי… נתראה בתגובה הבאה! D:

05/12/2012 13:11
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך