דיימונד – פרק 5 : האחוזה בפעם השנייה . | חלק א'

18/11/2012 872 צפיות 4 תגובות

ג'ק ניפנף בכנפיו וגישש אחר תודעתה של דיימונד . 'לאן ?' שאל אותה . הוא הרגיש במחשבותיה מתרוצצות ללא הפסקה בראשה . ג'ק התעופף במקום , ' דיימונד , קצת קשה לי .' ניסה . לעומתו דיימונד רק קימטה את מצחה , ורכנה קדימה .
' דיימונד !' צרח לתוך מוחה , מקווה שתשמע לו .
דיימונד נרעדה . " ממ.. מה ?" התעוררה והביטה אל ג'ק , " סליחה . " אמרה דיימונד , היא התביישה בעצמה על כך שאיפשרה לה לשקוע בבעיות שלה ולהתעלם מג'ק .
' לאן ?' שאל שנית ג'ק , מתאמץ להישאר באוויר , דיימונד ראתה את שריריו מתכווצים .
" אני לא יודעת . החוטף של טימונד חייב להיות בסביבה . אין אחד שהצליח לחצות את היער בפחות משבוע , אלא עם כן הוא אלף עם יכולות גבוהות ביותר או רכוב על בהמה מעופפת כלשהי ." השיבה דיימונד , היא אחזה בשערות ראשו של ג'ק . " תסתובב באזור . חפש ביתן או משהו בולט לעין ." ציוותה .
' אממ .. ' הימהם ג'ק וטפח בכנפיו . שניהם חיפשו בעיניהם דבר כלשהו , היכול לעזור להם .

***

" ג'ק ! תראה !" צווחה דיימונד , היא הבחינה באחוזה גבוהה . השלג שהתחיל לרדת טישטש את ראייתה , אבל בעזרת חושיה המפותחים יכלה להבחין בקצוות האחוזה בולטים מסבך העצים .
" תתקרב לשם בבקשה , אולי טימונד בפנים ." אמרה לג'ק דיימונד . היא השתוקקה להבחין במראה האחוזה , אולי יש חלונות בקירות .
ג'ק התקרב יותר לאחוזה , כמה שיכל . ' דיימונד , ' אמר לה ג'ק , ' אני לא יכול להתקרב יותר . השלג מקשה עלי . אני בקושי מחזיק אותך באוויר עכשיו .'
ראשה של דיימונד התמלא במחשבות , היא הרהרה באפשרויות שניתנו לה .
" ג'ק , תתקרב ממש עוד קצת . אתה יכול ?" שאלה דיימונד , היא קיוותה שתוכל לממש את המחשבות שלה . " בבקשה ?"
ג'ק נאנק , הוא ניפנף בכנפיו בכוח , קצף יצא מפיו . ג'ק נאנק שנית , דיימונד הצטערה על הקושי שהיא גורמת לג'ק , היא אהבה אותו בכל ליבה . היא נצמדה לגבו , נאחזת בפיסת החמימות שגופו של ג'ק נתן לה . " לפחות חם לך ." ניסתה לעודד אותו .
הם התקרבו יותר אל קיר האחוזה , ומיד שדיימונד יכלה להבחין בפיסות האבן שעל הקיר , היא שלפה מתיקה שני סכינים קטלניים וחבל .
דיימונד חיברה חבל לחץ , והורידה את הקשת מגבה . היא מתחה את החץ ונשמה , נשפה ושיחררה .
" טשיווו … " החץ השמיע . הוא ננעץ בקיר , דיימונד קפצה מגבו של ג'ק , " ביי ! תודה !" צעקה , היא הסתובבה ותקעה סכין בקיר המרוצף . מיד תקעה סכין שני בקיר , ככה שנוצר לה מעיין דרך לטפס על הקיר . דיימונד הרימה את ראשה למעלה והסתכלה על האחוזה :
קירותייה היו מרוצפים באבנים שחורות , היא הייתה אחוזה גבוהה ביותר . היו לה כמה פסלים מפחידים של יצורים אכזריים שהביטו בה מהגג , עורבים שחורים התעופפו סביב . האחוזה הפחידה את דיימונד .


תגובות (4)

תמשיכי

19/11/2012 08:43

"תודה " על כל התגובות .
עכשיו אתם מבינים למה פרשתי ?!
סתם עשיתם הצגות .
באמת חשבתי שאכפת לכם ממני ,
אבל לא . אתם סתם אנשים שמחפשים צומי .
תחשבו איך אני מרגישה ?
הצפתם אותי בתגובות : " תחזרי " , "מתגעגעים" , "איך אפשר בלעדייך ?"
ולסיפור הזה ? יש רק תגובה אחת .
אתם פשוט צבועות .

20/11/2012 05:23

יולי זה כי אני לא קוראת את הסיפור הזה כי אין לי הרבה זמן… ואני מבטיחה להשלים כשיהיה לי זמן.. (אמא שלי מוצאת מקומות באילת שבחיים לא ידעתי שקיימים רק כדי להרחיק אותי מהמחשב.. אני ממש רוצה לשבת כל היום ולהגיב ולקרוא באתר אבל לא נותנים לי!!!)

20/11/2012 05:46

אני ממש שמחה שהחלטת להמשיך בסופו של דבר כי אני ממש אוהבת את הסיפור הזה! אני מתחרטת עכשיו על שלא קראתי אותו קודם, אבל מצד שני עכשיו ישלי הרבה פרקים ואני לא צריכה לחכות להמשכים XD
אז… אם תסלחי לי, רצתי לפרק הבא! =)

05/12/2012 13:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך