תגובות ? אני מתחננת .
לפחות שלוש !! זהו !!
בבקשה ! ..

דיימונד – פרק 9 : הכל בסדר

27/11/2012 711 צפיות 3 תגובות
תגובות ? אני מתחננת .
לפחות שלוש !! זהו !!
בבקשה ! ..

דיימונד הרימה את ידייה ועסתה את רקותיה הדואבות . היא רצתה לספר לאלוה על כל מה שקרה , כולל על האלף שתקף את ראשה . היא לא הבינה מעיין הוא בא , עם בכלל , והבינה שהוא לא היה שם , אלא במקום אחר , והוא פחד . היא הייתה יכולה להרגיש את עייניו מתרחבות באיימה , את קו הדמעות שחיכה מתחת לאפעף , את הגוף המתכווץ , ואת האושר שחש שראה אותה .
" דיימונד ?" שאלה אלוה , מבט מודאג נמתח על פניה .
טימונד משך בעדינות בקצוות חולצתה , ומשך את תשומת ליבה . היא הסיטה את מבטה למטה , מביטה בראשו המורם של טימונד . " את בסדר ?" שאל אותה . היא רק הנהנה בראשה .
" אלוה ?" שאלה אותה , " שמעת פעם על אלף ? עוד אחד ? חוץ ממני ?"
אלוה הביטה בבילבול . " למה ?" שאלה אותה , ופיזרה את צמתה , וגילגלה אותה לפקעת רפויה על ראשה . דיימונד הביטה בה עושה זאת בשקיקה .
" אני שואלת , כי ראיתי אחד ." אמרה לאלוה , שהביטה בה בתהדמה .

אלוה , דיימונד וטימונד , ישבו על ספתו של טימונד , ושוחחו .
אלוה נחרדה , היא הבינה , שאית'ן ניסה לתקשר עם דיימונד . והיא קנאה , מדקרת קנאה עצומה חלפה בגבה . " תתעלמי ממנו . הוא לא יעזור לך בכלום . " אמרה אלוה , היא הרגישה בשקר חולף . זאת אומרת , חולף על שפתייה ונשאר עומד באוויר . היא הביטה בדיימונד מביטה בה בחשד .
איך חשבה שתוכל לעבוד על אלפית ? היא לא הבינה כמה טעתה .

" למה את משקרת לי ?" שאלה את אלוה דיימונד . היא הרגישה ברטט על פני גבה של אלוה , היא הרגישה בשקר חולף על שפתייה של אלוה ונעצר . " למה ?!" כבר החלה לצעוק . היא התרוממה , " את אמא , אמא של כל היער !! איך את יכולה לחשוב על עצמך ??" צעקה דיימונד . היא גאתה בזעם , "האמא " שלה , משקרת לה . דיימונד עצרה , והניפה את ידה .
" તમે ખરાબ મોમ, આમ આ શરમજનક છે.
તમે ખોટું હતા, અને તેથી, હું આશા છે કે તમે યાતના માં મૃત્યુ પામે છે.
તે એક શાપ, માતા, કેટલાક કારણોસર અને શું છે? હું આશા રાખું છું સાચું આવે છે. "
( חבל , על מעשייך הרעים , אמא . את טעית , ולפיכך , אני מקווה שתמותי בייסורים .זאת קללה , אמא , ומשום מה ? אני מקווה שתתגשם . )
אמרה בזעם , ויצאה מיד מהחדר , מותירה את הנוכחים המומים .
דיימונד זעמה , והיא החליטה בעצמה , לצאת למצוא את האלף אשר הותיר אותה שבויה .


תגובות (3)

מוחעחע תמשיכייייי

27/11/2012 11:50

יואו יויו פרק אדיר!! תמשיכיי

27/11/2012 12:37

וואו… מעניין למה באמת היא שיקרה לגבי האלף…
זה הולך ומסתבך! רצה להמשיך!

05/12/2012 13:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך