Liattoty
אני מנסה כמה שיותר ארוך.. יש טעויות או דעות שאתם רוצים להגיד ? שפכו אני אקבל הכול.

דם לבן פרק 7 בבקשה תראו ותגיבו :)

Liattoty 29/05/2013 1586 צפיות 7 תגובות
אני מנסה כמה שיותר ארוך.. יש טעויות או דעות שאתם רוצים להגיד ? שפכו אני אקבל הכול.

שמענו צעדים ,יותר ויותר חזקים. ירון ואני החזקנו ידיים חזק מאוד ,הרגשתי שהוא הזיע בטירוף. גם פעם ראשונה ראיתי שהוא מזיע.
הצעדים עצרו. אבל לא ראיתי שום אדם חוץ מהכיתה בבית ספר. אבל ירון היה נראה שכן ראה.
הוא קם ובבהלה ובפניקה הוא רץ ליציאת בית הספר. כמובן שרצתי אחריו.
"עצור! לאן אתה הולך?" התנשפתי.
"את לא רואה אותו?!" הוא שאל תוך כדי ריצה .
"את מי? אני לא רואה אף אחד!" לפתע, התנגשתי במשהו. ניסיתי לגעת במה שהתנגשתי והצלחתי. הרגשתי שאני נוגעת במשהו. פתאום ,מישהו הוריד לי את הראש. הרגשתי שהוא שם את ידיו על מצחי.
"מה קורה פה?" נבהלתי.
"עצור!" הוא הסתובב אליי.
היד שהייתה על ראשי נעלמה. הרמתי את ראשי חזרה וראיתי את ירון רב עם אוויר. גם האוויר הוריד את ראשי ושם את ידיו על מצחי..? מה? זה לא נשמע הגיוני.
ירון דחף משהו , המשהו הפיל אותו בחזרה. ואז הרגשתי מישהו נוגע בי. ראיתי את ירון מרחוק , מנסה לקום ,אבל לא מצליח.
הדבר הבלתי נראה הזה נגע בעיניי ושם טיפה של דם על מצחי. ניסיתי להתרחק לאחור, אבל הוא לא עזב אותי. לא ידעתי מה לעשות. על מה להסתכל. ירון הצליח לקום והוא רץ ישר לעברי והוא דחף את ה..משהו הזה.
הרגשתי שהדם יורד למטה ולמטה, הדם התקרב כמעט לפי ,ניסיתי להוריד אותו בעזרת ידיי ,אך הוא לא ירד. נלחצתי בטירוף. טיפת הדם נגעה בי.
הכול הפך למטושטש לאט ,לאט. בסוף , התעלפתי כשעיניי ראות מישהו עם מעיל שחור רב עם ירון.
—————————————————————————–
עבר יום שלם. התעוררתי בבית של ירון. (כבר ראיתי אותו קודם.) עיניי שוב ראו את התמונה המוזרה שיש בה אימא חיוורת וילד קטן עם ניבים מוזרים ,קירות בצבע לבן ושחור, כול החפצים היו בצבע שחור ולבן.
רק, התמונה שלי איתו הייתה בצבעוני. אבל התמונה הייתה הרבה יותר פצפונת מהתמונה הגדולה של אימא עם ילד -ערפד .לפעמיים ,תהיתי אם זה ירון בתמונה ,אבל זה לא נשמע לי הגיוני. עד היום.
קמתי בספה מעור שלו , כשהוא יושב בכורסה שליד. התעוררתי עם כאב ראש נוראי.
הרגשתי שהשיניים שלי די גדלו ועורי קצת התחוור ושערי הפך ליותר שחור. ירון ישב לידי, מחזיק את ידי.
ישר כשהתעוררתי הצבעתי עליו ושאלתי בעייפות :
"אתה.. אתה ערפד?"
"הייתי צריך להגיד ממזמן." הוא לחש. לא התפלאתי. לאחר כול מה שקרה ,התחלתי לחשוב ככה בחלום שלי כשישנתי.
"זה חלום?" שאלתי.
"לא. זאת האמת. "
שתקתי. גם לו לא היה ממש מה להגיד.
"די, אבל אנחנו עכשיו בהווה. אני מצטער שלא שמרתי קודם לא התכוונתי. מצטער כול כך." הוא התחנן לפניי.
התעלמתי ממנו, קמתי למראה וראיתי עיניים שחורות לגמרי. ניבים יצאו לי מהפה, עורי היה חיוור למדי, שערי היה שחור חזק וחלק, והיה לי חשק למשהו אדום.
"מה? למה הפכת אותי?" נבהלתי.
——————————————————
תגובות וממשיכה :)


תגובות (7)

אמגגגגגגגגגג היא ערפדיתתתתתתתתתת פלאאאאאאק *~* תמשיכיייי זה מושלםםםםםםםםםם

29/05/2013 11:45

זה מושלםם..
אשמח אם תגיבי ותיקראי. תסיפור שלי חיים לא קלים!

29/05/2013 11:55

תעשי אותה חצי ערפדית!!!!! המשך עכשיו!!!!

29/05/2013 11:59

כככןןןןןן יאאא ביביייי !!!! *~* XDDD
זה כאילו, הכי מגניב שיש לך ניבים!! *^* (חח אני צוחקת על עצמי כי (שוש זה סוד) יש לי ניבים!^-^ חח גם למעלה וגם למטה. חדים מאוד..)
בקיצור כאילו, שהיא תאהב את זה, זה מגניב *^*
זה סיפור מגניב *^*

תמשיכי כבר! מה את קוראת את התגובה שלי?! זה סתם לוקח זמן! ;)

29/05/2013 12:12

חחחח אני nפרסמת מחר עוד פרק ;) ,תודה על כול התגובות והמחמאות…ואני לא חושבת שבאלי חצי ערפדית .. חח סתם לא מגלה כלום

29/05/2013 12:52

מדהים. ותקשרי אותה למנהיג

29/05/2013 14:14

וואי מושלםםם

30/05/2013 05:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך