דמויות לסיפור חדש (העלילה רשומה)

alh-li23 18/03/2014 1176 צפיות 14 תגובות

היייייי לכולם טוב אז אני חדשה פה באתר ויש לי רעיון לסיפור מושלם אז אני רק צריכה שתרשמו לי למטה דמויות עם מאפיינים שלהם כמו אופי יופי וכול אלה וזהו אני כבר אחליט אם הדמות מתאימה לי אז בבקשה תרשמו דמויותתתת

העלילה :

ילדה שכול החיים שלה זה שירה ויש לה חברה ממש טובה שהם מכירות מגיל אפס ועכשו הן בנות 16 ושתיהן לא הילדות הכי מקובלות ומגיע מישהו חדש לבית הספר שלהן והם לא כול כך מתחברים אבל אז הוא מכיר אותה (את הילדה שכול החיים שלה זה שירה ) יותר ומתאהב בה .
מקוווה שיש מספיק מידע על הסיםור ואני צריכה עוד דמויות חוץ מאלה:)


תגובות (14)

אני צריכה לדעת מה הרעיון של הסיפור בשביל להמציא דמות ואני חושבת שגם השאר זה לא עולה סתם ככה לראש.><

18/03/2014 20:06

    הוספתי :))

    18/03/2014 20:24

שם : נוי
גיל : 16
מראה: שיער גלי בצבע חום ארוך יפה , עיינים כחולות כמו קרח , ממוצעת , שזופה.
אופי : מצחיקה , צינית , עצבנית , פיוז קצר , לא שמה על אף אחד , מתחברת בקלות .. החיים ורודים.
רקע : משפחה רגילה ובלה בלה בלה עד שאמא שלה נפטרה ואבא שלה התחיל לשתות ולהיות מסומם והתחיל להכות אותה ואז אח שלה הגדול ברח מהבית ._.
הערות : היא עשירה :)))

18/03/2014 20:12

    יש לי שאלה קטנוטונת ><

    18/03/2014 20:15

    הדמות שלך זאת הדמות הראשית מקווה שתאהבי את הסיפור ותגיבי ורק שינית את זה שהיא לא מתחברת בקלות לאנשים בגלל כול מה שקרה תודה על הדמות :)))

    19/03/2014 22:13

שם: רוקי
גיל" מה שצריך (אבל נערה אם אפשר)
מראה: גבוהה, עם שיער חום ועיניים חומות, "טום בוי – ברייק דאנס משוגעת" (כשאני מדמיינת אותה היא דומה קצת לביונסה…) טובה בריקוד.
אופי: חברותית, מגנה על חברים שלה, לא מפחדת מאלימות, אבל שונאת בריונות (כמובן שמראה מי הבוס גם לכל הבריונים), על אף כל ה'מגניבות' שבה, היא גם מאוד אוהבת שופינג

בכל הרצינות, ממש לא משנה אם תבחרי בה או לא, וגם לא אכפת לי שתוסיפי או תשני משהו.

18/03/2014 20:15

    אני מאוד אהבתי :)))

    18/03/2014 20:27

    תודה:)))

    18/03/2014 20:33

הקדמה לסיפור!. כמה דמויות את צריכה? גילים? מה העלילה?

18/03/2014 20:16

שם: גרייס אליסה גרנוולד [מעדיפה את השם השני שלה]
גיל: מה שצריך
מראה: שיער בלונדיני, עיניים אפורות-כחולות-ירוקות, רזה וגבוהה, שרירית כמו שבחורה יכולה להיות.
אופי: קרירה ומנוכרת, לא מתחברת לאנשים.
טובה ב:
-אגרוף
-הרמת משקולות
רקע: הוריה היו עניים, היו להם עוד הרבה ילדים והם הזניחו אותה כל חייה, היא לימדה את עצמה כל מה שהיא יודעת ובגיל שש החלה לזכות בפרסים: היא זכתה במקום שלישי בתחרות נחשבת באגרוף ואז בגיל עשר הגיעה לאולפיאדה וזכתה בהרבה כסף ובמקום הראשון.
הוריה הפכו לעשירים בזכותה וטיפחו את כשרונה, בזכותה הם הלכו ללמוד והתחילו להרוויח כסף בעצמם ועכשיו הם מיליונרים.

18/03/2014 20:29

    לקחתי את הדמות שלך בתור החברה הכי טובה שלה הדמות שלך מאוד מענינת ומאוד אהתי מקווה שתאהבי את הסיפור :)))

    19/03/2014 22:14

שם:בטי אנטוני
גיל:16
מראה:שיער חום כהה ועיניים חומות.בגובה יפה 1.67 די מלאה (לא לגמרי)
ובעלת תווי פנים חמודות (חמודה כמו דמי,סלינה וזה..לדעתי יש להן מראה מאוד חמוד לא שאני מעריצה אותן)
אופי:היא מאוד סגורה וקשה לה להיפתח אבל אם היא נפתחת רואים כמה קסמים יש באופי שלה.היא טובה ונחמדה..היא מאוד אוהבת לשיר ולנגן
אבל כשהיא שרה בפני קהל היא פשוט צרודה..וחושבים שהיא לא שרה משהו ואומרים שיש לה קול חלש אבל היא רוצה להתגבר על זה יום אחד.
רקע:^אני חושבת שרשמתי חצי מפה.
בטי תמיד הייתה ילדה ביישנית ושתקנית כשראו אותה לרגע מדברת חשבו שזה לא מתאים לה וחיכו שתשתוק כבר (בכיתה ובבה"ס)
היא הלכה לכל מיני מקהלות אבל לא העריכו אותה מספיק,הבנות אמרו שיש לה קול נמוך (למרות שהיה לה קול לא נמוך)
וחלש ושהיא לא שרה מספיק טוב.ולכן היא החליטה לפרוש מהמקהלות ולהתמקד יותר בלימודים.היא לא הלכה לתחריות אף פעם כי היא פחדה איך יגיבו כלפיה.
אבל היא מחכה שיום אחד היא תשיר כמו שהיא שרה "בבית" ושכולם יראו את הפוטנאציל שבה.ההורים שלה תמיד התנגדו לכישרון שלה הם חשבו שהיא צריכה לעסוק במשהו טוב כמו רפואה או פסיכולוגיה.מכיוון שהיא מצטיינת בלימודים וההורים שלה בעלי קשיים כלכליים הם מצפים ממנה להגיע למקצועות חשובים כמו אלה ושהיא תצליח יותר מהם.

18/03/2014 20:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך