מקווה שאהבתם❤

דמייני על נייל❤

31/01/2014 1146 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם❤

הלכת ברחוב ולא האמנת שזה קרה, שנפרדת ממנו , היית איתו שנה! שנה שלמה שחשבת שהוא אהב אותך אבל מסתבר שלא…התחלת ללכת ופתאום מעדת ׳נו מה אתה לא רואה לאן אתה הולך??׳ אמרת והרמת את הראש וראית את הבחור הכי יפה שראית אי פעם ׳אני מצטער ממש מצטער׳ הוא אמר והסמיק ׳זה בסדר׳ אמרת לו ׳צריכה שאני ילווה אותך הביתה?׳ הוא שאל ׳אממ אם באלך׳ אמרת לו ׳את מאוד יפה את יודעת?׳ הוא אמר והתחלת להסמיק ׳תודה׳ אמרת לו ׳אתה יודע? אתה מוכר לי מאיפשהו׳ אמרת לו ׳כן את מכירה את להקת וואן דיירקשן?׳ הוא שאל ׳כןןןן אני חולה עליהם׳ אמרתי ׳רגע אתה נייל???׳ אמרת והתחלת להתלהב למרות שכאב לך התחת מזה שנפלת מקודם ׳אני_____׳ אמרת לו ׳ואני נייל למרות שהרגע אמרת את השם שלי חחח׳ הוא אמר ׳אז נייל איפה אתה גר?׳ האמת אני גר ברחוב שאת נכנסת אליו עכשיו׳ הוא אמר ׳מה באמת?׳ שאלת אותו ׳ובאותו בניין שאת גרה בו , אני קומה9 אני לא הרבה בא לפה זה המקום שאני בא לשקט׳ הוא אמר ׳אהה אז בגלל זה אין אף אחד כמעט בבית׳ אמרת לו ׳מה את בקומה9?׳ הוא שאל ׳כן׳ ענית וחייכת חיוך עם גאווה שהשכן שלך הוא נייל מוואן דיירקשן ׳בואי׳ הוא אמר ונכנסת איתו לבית שלו וראית את שאר חברי הלהקה והתחלתם לדבר וככה העניינים התגלגלו. 

•••אחרי עשר שנים•••
׳בוא חמוד של אמא׳ אמרת לבן שלך ____׳אני רוצה את אבא׳ הוא אמר ׳אבא תכף יגיע הביתה׳ ובאת להרים אותו אבל הרגשת ידיים מכסות את עינייך ושמעת צעקה ׳אבאאאאא!!׳ והבן אדם שכיסה לך את הידיים הוריד את ידיו ולקח את בנו הסתובבת וראית את נייל , כן כן נייל זה שראית ועזר לך לקום ברחוב ככה הכול התחיל…

-פלאשבק-

׳התינשאי לי?׳ נייל שאל והתחלת לבכות לא מעצב אלא משמחה מאושר ׳כן ברור שכן!!׳ צעקת וננישקת אותו מלא מלא מלא נשיקות

-חזרנו-

׳בואו נלך ללואי ולהארי ולליאם ולזאין׳ הבן שלך אמר והתחלת לקפוץ שהוא ביטה את כל השמות האלו נכון !
׳אבל לפני זה, נייל אני רוצה לדבר איתך׳ אמרת לנייל בחשש לאיך שהוא יגיב ׳מה לאב׳ הוא אמר לך ׳אהובי.. אני בהריון׳ אמרת לו וראית הוא מתחיל לרוץ לבן שלך ולומר לו ׳_______ יהיה לך אח או אחות חמוד של אבא !!׳ והסתכלת עליו ועל בנך ועל הבטן שלך שבתוכה יש ילד קטן וחמוד וזאתי המשפחה שלך ,המשפחה המאושרת שלך ורק שלך!


תגובות (3)

מושלםם

31/01/2014 09:00

יפה! תמשיכי את הסיפור!

31/01/2014 22:44

זה ממש חמוד :)

02/02/2014 00:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך