דמעות בגן עדן

Bloddy bomb 27/08/2023 145 צפיות אין תגובות

דמעות בגן עדן – מתווה רומן

ז'אנר: רומנטיקה/סיפורי אהבה

סגנון: רגשי, לבבי ומתוך התבוננות פנימית

מתווה:

1. הקדמה
– הציגו את הגיבורה, אמה, אישה צעירה שחוותה לאחרונה אובדן טרגי בחייה.
– תן את הטון על ידי תיאור הצער העצום שלה והריקנות שהיא מרגישה בליבה.
– קבע את הנושא של אהבה וריפוי כשאמה יוצאת למסע למצוא נחמה מול מצוקה.

2. מפגש עם עניין האהבה
– אמה פוגשת את ליאם, גבר רחום ומבין שהופך לאיש סודה.
– המפגש הראשוני שלהם מלא במתח כאשר אמה מהססת להיפתח לגבי הכאב שלה.
– האופי העדין של ליאם והדאגה האמיתית לשלומה של אמה שוברים בהדרגה את המחסומים הרגשיים שלה.

3. חשיפת העבר
– אמה מתחילה לחלוק את סיפורה עם ליאם, וחושפת את פרטי האובדן קורע הלב שלה.
– באמצעות פלאשבקים, הקוראים עדים לאהבה ולאושר שאמה חלקה פעם עם בן זוגה, דניאל.
– הזיכרונות של אמה מדגישים את עומק הקשר ביניהם ואת ההשפעה העמוקה שהיתה לדניאל על חייה.

4. ריפוי באמצעות אהבה
– כשאמה ממשיכה להסתמך על ליאם, הקשר ביניהם מתחזק, ומתפתח קשר רומנטי.
– ליאם הופך לעמוד התמיכה של אמה, עוזר לה לנווט את שלבי האבל ומעודד אותה למצוא שוב אושר.
– דרך החוויות המשותפות שלהם, אמה מגלה שלאהבה יש את הכוח לרפא אפילו את הפצעים העמוקים ביותר.

5. התגברות על מכשולים
– המסע של אמה לעבר הריפוי אינו חף ממכשולים.
– היא מתמודדת עם התנגדות מחוסר הביטחון שלה ופחדים להמשיך מעברה.
– האהבה והסבלנות הבלתי מעורערת של ליאם מנחים את אמה דרך האתגרים הללו, ומאפשרים לה לאמץ את האפשרות לעתיד מלא באושר.

6. לגלות מחדש את השמחה
– אמה לומדת בהדרגה להרפות מאשמתה ולאמץ את השמחה שיש לחיים להציע.
– היא מוצאת נחמה בלרדוף אחר תשוקותיה ובגילוי מחדש של זהותה שלה.
– אהבתו של ליאם משמשת תזכורת מתמדת לכך שמגיע לה אושר והזדמנות שנייה לאהבה.

7. כוחה של אהבה
– השינוי של אמה נותן השראה לסובבים אותה, כולל חבריה ובני משפחתה, להתמודד עם המאבקים הרגשיים שלהם.
– הרומן חוקר את הקשר ההדדי של אהבה וכיצד היא יכולה לרפא לא רק את הפרט אלא גם את הסובבים אותו.
– המסע של אמה מגיע לשיאו בהבנה עוצמתית שאהבה יכולה לכבוש אפילו את הצער העמוק ביותר.

8. מסקנה
– סיפור האהבה של אמה וליאם מגיע לשיאו, כאשר אמה מאמצת את האושר החדש שלה.
– הרומן מסתיים בנימה מלאת תקווה, כאשר אמה משקפת את המסע שלה ואת השיעורים שלמדה על אהבה, אובדן וריפוי.
– הקוראים נותרים עם תחושת תקווה ואמונה שאהבה יכולה לתקן גם את הלבבות השבורים ביותר.

הערה: המתווה שסופק הוא קו מנחה כללי וניתן להתאים ולהרחיב לפי העדפת הכותב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך