דמעת אלברינה

08/06/2013 1167 צפיות אין תגובות

אלקס ובת זוגו אלברינה היו מאוחדים כאבן אחת , הם היו הזוג המוצלח שידעו , ביניהם הייתה אהבה עצומה הם יכלו למות בשביל השני , יום אחד , כשיצאו אלברינה ואלקס מהמסעדה היו מאושרים עד לשמים מכיוון שאלקס הציע נישואין ובכך ברור שאלברינה הסכימה , היא כל כך התרגשה עד שלבסוף זלגו מעיניה היפיפיות בצבעי תכלת דבש דמעות , באותו זמן היה כבר מאוחר , ומקצה הרחוב יצאו חמישה גברים שיכורים שהיו לגמרי גמורים , בידם היה סכין יפני , כשראתה אלברינה אותם חששה שבקרוב משהוא יהיה לא טוב , ובך ביקשה מאלקס שיזדרזו , כשאבחינו המסטולים את הזוג מיד רצו אליהם מפני שרצו להתחיל עם הבחורה שהייתה שם , כשסירב אלקס ואמר שילכו מהר או שהוא יצטרך לטפל בהם , אחד השיכורים התעצבן על תגובתו " הרעה " שנראתה בעיניו , הוציא את הסכין היפני ודקר את אלקס , כשראו את הנראה ישר ברחו מפני שהיה להם פחד ונזכרו איך הם מתנהגים , אלברינה ישר החלה לעזור לאלקס כשכולו בדם , התקשרה מהר לאמבולנס ובעיניה שררו דמעות של עצב ואמרה לאלקס : " תנשום עמוק אהבתי , הכל יהיה בסדר אל תדאג " כשהביאו אותו לבית החולים חיכתה אלברינה לסיומת ההנשמה , חלפו כבר שעתיים ועדין נלחמים על חייב של אלקס , אלברינה החלה להתפלל בדמעות ולהתחנן שהכל יסתדר , אך לרעתה היום לא היה שלה , כשיצא הרופא עם פנים אינן שמחות , זעקה בבכי אלברינה ובכך שמעה מהרופא : " האם הוא בעלך ? " ענתה במילים לא מובנות ובקושי : "כן…" הרופא התקרב אליה וארים את ראשה ואמר : " בעלך במצב קשה אך סיכוי אחד לא היה יכול להצילו משום שליבו לא דפק אך אחרי כמה דקות חזרה נשמתו וליבו דפק בחזרה . משום מה זה לא היה יכול לקרות אפילו 1% לא היה לסיכוי . זה נס מין השמים תפילתך נענתה " אלברינה פנתה : " ואיך ידעתה על תפילתי ? …" ענה הרופא : " הצעקה שלך התפזרה על כל עבר בית החולים וד' נענה לתילתך " .בעוד 3 חודשים חגגו חתונה , ואחרי 10 חודשים ילדה אלברינה שני תאומים לאלקס .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך