דע את האוייב-במיוחד כשהוא אוהב פרק 13

חסרת 29/10/2013 805 צפיות 2 תגובות

״השרשרת הזו מהממת״,הספק הגיש לי את כל הקולקציה החדשה.זה אחד התחביבים שלי למדוד הכל,ולראות איך זה נראה עלי.רק אם זה מתאים לי אני בוחרת למכור בעסק.נעמדתי מול המראה,מאחוריי עמד איתן הספק המדהים ביותר שהכרתי.״בואי אני אעזור לך לסגור את השרשרת״.
הוא קרב אליי העביר את ידו הימנית מעל ראשי,הניח את השרשרת על צווארי ולסיום החליק את ידו מעבר לכתפי.מגע שגרם לי לצמרמורת.
״תראי את הטבעת של הסט״,הוא ענד לי את הטבעת ממש כמו חתן שמקדש את כלתו.הרגשתי לא בנוח.מול המראה הזרקונים נראו כיהלומים אמיתיים. ״אני חולמת״ לחשתי הסתובבתי והוא היה כאן מולי.
״אבי!איך אתה מרגיש?״ ליבי פעם בקצב מטורף.פחדתי שהוא ישמע את הלב יוצא ממקומו
״ואת מה שלומך,אני רואה שיש לך חבר חדש?״הבנתי לאן הוא חותר,איזו זכות יש לו לדבר אליי ככה.בפעם האחרונה שהתרענו הוא זה שהיה עם ברינת הזו.
החלטתי בין רגע להבהיר לו משהו ״כן תכיר זה איתן ויש לי איתו קשר מיוחד במינו!״ קשר של ספק ולקוח חשבתי לעצמי.
״טוב סתם עברתי אז קפצתי להגיד שלום,אז שלום.״
״שלום אבי,שיהיה לך בהצלחה!״התחרטתי לרגע על מה שעשיתי.בסך הכל הוא הטח הא מרחוק כדי לראות אותי,ואני פשוט נפנפתי אותו.
״סינדי בסוף מה את בחרת מהקולקציות?״לא חשבתי אפילו…״תביא את כולם!״
״אני יוצאת לעשן״קראתי בקול לעובדות.
הוצאתי את המצית,הדלקתי את הסיגריה ושאפתי מלא לריאות.״מה עשיתי,איזו טיפשה אני״.
״אין ספק שזה מה שאת!״הוא עמד שם מאחור ושמע אותי מדברת לעצמי.הוא המתקרב ״אם חשבת שתצליחי להבריח אותי בכזו קלות,אז כן את לא כזו חכמה כמו שכולם אומרים״.
״אני לא מבינה על מה אתה מדבר?״
״תראי אני אולי צעיר,חסר השכלה,אימפולסיבי וכל מה שאת רוצה להוסיף לרשימת חסרונות שלי,את רשאית.״הוא שתק ולבסוף הוסיף ״אבל בענייני הלב אני יודע טוב ממך.
״איך אתה מעיז!!!מה אתה בכלל יודעו!!!אתה טועה״
לא שמתי לב שאת המילים האלו כבר צעקתי ״תצתרך לחיות עם זה,שפעם בחיים שלך טעית,לא כל בחורה נמסה ממך.״
״אה כן!??״ הוא המתקרב אליי,כבר יכולתי להרגיש את חום גופו.נכנסתי להלם טוטאלי.הריח שלו הטריף אותי,ואותם פנים שראיתי מקרוב בבלינסון ושהייתי בטוחה שלא אראה שוב.היו קרובות אליי מתמיד.
״אני לא הולכת לאן שהלב שלי מוביל!המוח מחליט״לחשתי ופניתי ללכת משם
״אנחנו עוד נראה!״הוא אמר,הפחד ההכי גדול שהכרתי בחיי היה באותו רגע.
כשקלטתי שיכול להיות שהוא צודק.
מאותו הרגע שנודע לי שהוא עובד לידי.הרגשתי כאילו אני מוסרטת כל היום.המצב הזה עייף אותי.כי מצד איד רציתי לראות אותו.אבל כל פעם שראיתי אותו היה עולה לי החום ופעימות ליבי דפקו כמו מכות פטיש.
"דייי אלוקים נמאס לי כבר״מצאתי את עצמי בוכה במחסן ימים שלמים,במקום לעבוד הייתי חושבת רק עליו ומתפללת.מבקשת מאלוקים שישכיח לי אותו מהראש ומהלב.
״אלוקים בבקשה תשלח לי פיתרון״.העובדת שלי אופיר אמרה לי יום אחד. ״המנהלת אני לא רוצה להתערב לך,טבל אם מישהו נכנס לך ללב. וא ייצא רק כשיכנס מישהו חדש״
״אבל לא רוצה מישהו חדש״ עניתי בעקשנות.
אני זוכרת שהיה ערב שמחת תורה והחלטנו אני ואימי לצאת לטייל בהקפות שניות.התווכחנו כי סיפרתי לה על אבי.״אבי לא בשבילך מתוקה הוא לא דומה לך בכלום,הוא צעיר ממך והוא לא בחור רציני בכלל.״התחשבנו בבית קפה והתעצבנתי ״אמא אבל אני אוהבת אותו,איך את יכולה להיתעלם מהרגשות שלי?״
״תראי סינדי אני אוהבת אותך מאוד,את הדבר ההכי יקר לי בעולם.בחור שמתחיל עם כל בחורה,ואת יודעת את זה שהוא לא רציני.את בעצמך אמרת לי את זה!זה לא בשבילך״
פתאום הוא בא לעברנו ואמר ״אמא שלך צודקת,תקשיבי לה״
״מה… 


תגובות (2)

תמשיכיי

29/10/2013 16:35

תמשיכייייי

29/10/2013 22:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך