Noa and adi storys
טוב, הפרק הזה יצא קצת משעמם אבל עוד קצת והעלילה מתחילה להסתבך. תהנוווו!!!!

דרכינו הצטלבו – פרק 4:

Noa and adi storys 24/12/2014 1266 צפיות אין תגובות
טוב, הפרק הזה יצא קצת משעמם אבל עוד קצת והעלילה מתחילה להסתבך. תהנוווו!!!!

פרק 4:
הגעתי לבית של קרן ואמא שלה פתחה לי "היי נטע חמודה, היא למעלה" היא אמרה בחיוך והחזרתי לה גם, עליתי לחדר שלה ופתחתי אותו היא הייתה שם עם אלמוג על המחשב והן הסתכלו עלי המומות "אחותינו היפה!" קרן אמרה "יא מושלמת" אלמוג אמרה לי, וגם הן נראו לא רע, בעצם פצצה "תראו אותכן" אמרתי, הן לבשו שמלות דומות לשלי קרן אדומה ואלמוג כחולה.

עשינו שלושתנו את דרכנו לעבר המועדון שהעקבים שלנו משמיעים רעשים, הגענו לשם והיו שם המוןןן תלמידים שפתחתי את הדלת כול העיניים הופנו אלינו וראיתי את אלון שחר ונמרוד בקצה מופתעים לראות אותנו הלכנו שלושתנו וישבנו במין בר שתייה כזה "מה בשבילכן חמודות" שאל אותנו אחד הברמנים בחיוך "בשבילי קולה" אמרתי ואלמוג וקרן הסתכלו עליי "מה?" שאלתי "קטילה אבטיח לשלושתנו" אמרה אלמוג, והסתכלתי עליהן המומה "את בתיכון תשתחררי!". אחרי ששתינו וגרוני שרף קרן עמדה ואמרה "בואו לרקוד" אלמוג קמה אחריה "אני יבוא אחר כך" אמרתי להן "איך שתרצי" קרן אמרה והן הלכו. "בירה בבקשה" שמעתי קול מוכר מאחורי זה היה נמרוד "היי" אמרתי לו "היי, חשבתי שכבר לא תבואו" הוא אמר "אתה יכול להירגע אנחנו פה" אמרתי לו בציניות והוא צחק לוקח שלוק ומתקרב אליי עם הכיסא שלו "חם פה" אמרתי "רוצה לצאת החוצה?" הוא שאל אותי וקם מחכה שגם אני. יצאנו החוצה יושבים על איזה ספסל בחוץ הייתה שתיקה וראיתי אותו שותה את הבירה כאילו זה מים "רוצה?" הוא שאל אותי מביא לי את הבקבוק שלו "לא תודה" אמרתי לו "חבל" אמר, ושוב פעם שתיקה פתאום הטלפון שלי צלצל והבהיל אותי נמרוד צחק וחייכתי אליו, זה היה תום. "מה קרצייה?" שאלתי אותו "סתמי, איפה את? מה זה הרעש הזה?" הוא שאל ונשמע כמו אמא שלנו וגרם לי לגחך "במסיבה של השכבה" אמרתי לו, "הופה, עם חתיכים?" הוא שאל והסתכלתי שנייה על נמרוד שהביט קדימה "מה אתה רוצה?" שאלתי אותו מתעלמת משאלתו, "כלום לא הבנתי איפה את" הוא אמר "ביי תום" אמרתי וניתקתי. "חבר שלך?" פתאום נמרוד שאל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך