האהבה הזאת מסובכת…

06/12/2013 697 צפיות תגובה אחת

~ תקציר ~
היי , אני עדן יש לי שיער שטני קצת יותר ארוך מחצי הגב , יש לי עניים חומות כהות כמעט שחורות . אני לא גבוה ולא נמוכה אני 1.67 עם זה באמת מעניין אותכם. אני גרה בבית פרטי בנתניה אנחנו גרים בשכונה כזאת שכמעט כל הבתים קרובים אחד לשני והכל זה בתים פרטיים ויש כמה בניינים. אני לומדת בבית ספר "אביבים" , יש לי שם הרבה חברות וידידים שאני פשוט מאוהבת בהם ! , החברה הכי טובה שלי זה מאי, אנחנו חברות מכיתה ז' והיום אנחנו כבר בכיתה יא' , כן אני בת 16 . מאי יש שיער חום עד אמצע הגב ועיינים חומות בהירות והיא מהממת ! . ולידיד הכי טוב שלי קוראים לו אור .
פשוט אין יום שאנחנו לא מדברים הוא מספר לי הכל ואני לו הוא היחיד שיכול להצחיק אותי שאני עצובה ומעודד אותי אפילו יותר ממאי , את אור הכרתי שהוא הגיע בכתה ט' וישר התחברנו . אור כבר מכיר את הבית שלי בעל-פה , לאמא שלי קוראים מלי ואני והיא כמו החברות הכי טובות מספרות הכל ! . אני לא יכולה להסתיר ממנה שום דבר והיא מבינה אותי ותמיד יודעת לעזור לי שאני צריכה . אמא תמיד אומרת לי שהבחור הכי נכון בשבילי הוא אור שהוא הגבר שידאג לי ותמיד יהיה שם בשבילי , תמיד אמרתי לה שהיא צודקת אבל הוא לא הגבר שלי . שחכתי לתאר את אור , אור יש לו שיער שחור ויש לו סוג של חצי מוייקן אבל אין לו קוצים השיער שלו קצת יותר ארוך מקוצים . אור תמיד עוזר לי שאני צריכה והוא תמיד מגן עליי.
אין לי חבר אני די הרבה מתחילים איתי בבית ספר , ברחוב , וסתם מקומות שאני יוצאת כמו קניון וכו' …
היה לי חבר שקראו לו טל ותפסתי אותו בוגד בי .. הוא עבר עיר והיה לנו סיפור ממש גדול שלא סגרנו .
יש לי עוד הרבה ידידים וחברות שבטח כבר תכירו במהלך הסיפור , ונכיר לכם בנתיים את המשפחה שלי
יש לי עוד אחות בת 12 שאני אוהבת אותה ואנחנו צוחקות הרבה אבל אתם יודעים אחיות הרבה פעמים אנחנו גם רבות ומגיעות גם למצב של מכות אבל בסך-הכל ? , איך אומרים הכל מאהבה . :)
אז מחר היום הראשון ללימודים התארגנתי כבר יום לפני אני לוקחת תיק של נייק שחור , אני ילבש חולצה קצרה לבנה עם וי וג'ינס גבוהה צמוד בצבע תכלת כחול עם שפשופים כאלה שרואים בד מתחת וכפכפי הוואינס לבנות שיער פזור וטבעי . שכבתי במיטה והייתי באייפון קצת לפני שאני הולכת לישון .
^ הודעה חדשה מהנסיך שליי ^ זה היה אור הוא שלח לי הודעה בוואטסאפ :
" אהובה שלי בהצלחה מחר ונפגש כבר מחר לילה טוב "
החזרתי לו " גם לך נסיך שלי מחר תחכה לי ליד הבית ב7:30 ונילך ביחד ♥ "
" טוב , לילה טוב ♥ " הוא שלח
" לילה טוב ♥ :) " החזרתי
^ שלחתי הודעה גם למאי : ^
" יפה שליייי בהצלחה מחר שושייי ( ככה אני קוראת לה ) "
" גם לך שושוו פצצה שליי " היא החזירה לי
" לילה טוב חיים שלייי " שלחתי לה
והלכתי לישון יום למחרת קמתי …


תגובות (1)

אהבתי חח תיקראי גם את שלי מקווה שתאהבי :)

06/12/2013 15:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך