זה סיפור חדש שאני כותבת . הקודם לא היה ממש מוצלח . אני ישמח אם תגיבו לי מה דעתכם ואיפה אפשר לשפר . אם יש לכם תגובה רעה , אתם גם יכולים להגיב לי , אבל לא בצורה מגעילה , למה אין לי עצבים לריבים פה . לאבבבב אותכםםםםם ♥♥

האהבה הישנה – פרק 1 + הקדמה

זה סיפור חדש שאני כותבת . הקודם לא היה ממש מוצלח . אני ישמח אם תגיבו לי מה דעתכם ואיפה אפשר לשפר . אם יש לכם תגובה רעה , אתם גם יכולים להגיב לי , אבל לא בצורה מגעילה , למה אין לי עצבים לריבים פה . לאבבבב אותכםםםםם ♥♥

"אני אוהב אותך" חבר שלי אמר לי , ונתן לי נשיקה בפה

השעה הייתה עשר וחצי בלילה , היה חורף וירד מבול של גשם . הסתובבתי עם חבר שלי , הכל היה מושלם , עד שקיבלתי צלצול טלפון מאמא שלי . היא הייתה מודאגת והיא רצתה שאני יחזור כבר הביתה . היא חושבת שאני ילדה קטנה , שאני עוד לא גדולה מספיק כדי להסתובב עם חבר שלי או עם חברות בשעות הקטנות של הלילה .

היכרות קצרה , ונתחיל:
קורל – הדמות הראשית . עוד פחות מחודש בת 17 . ילדה בכיתה יא' עם שיער שחור ועיניים חומות . חיוך תמיד יהיה על הפנים שלה . את האושר שלה היא לא תספר לאף אחת , גם לא לחברות הכי טובות שלה . היא תספר כל דבר רק לאמא שלה . רק עליה היא יכולה לסמוך .
אושר – לוקחת גם דמות די גדולה בסיפור . הוא משחק את חבר של קורל . ילד בן 17 וקצת שלומד בכיתה עם קורל . מלא יופי וחן , וכל הבנות של השכבה רוצות אותו . אבל הלב שלו שמור רק לקורל .
מאור – דמות לא ראשית ולא משנית . משהו באמצע כזה . אח של קורל , בן 19 וחצי . הוא משרת בצבא ופעם בשבוע חוזר לבית . הוא מאוד מחובר לאחותו קורל , והוא חבר טוב של אושר . למעשה , הוא זה שהכיר בין אושר לקורל .
עדנה – דמות משנית . אמא של קורל . בת 45 . היא אישה נורא דאגנית , ותמיד מחפשת איך לדאוג לילדים שלה . אבל היא לא מבינה שזה לפעמים הורס את המעמד החברתי של הילדים שלה .
אבי – גם לוקחת דמות משנית . אבא של קורל , וגם הוא בן 45 . הוא גדול מעדנה בחודש . הוא לעומת עדנה , גבר משוחרר , וסומך בעיניים עצומות על הילדים שלו .
אופק – דמות משנית . חבר לשעבר של קורל , בן 18 עוד כמה ימים . בסיפור הוא יהיה מאוהב בקורל , שהיא לא ממש מחזירה לו אהבה , כי הלב שלה אוהב רק את אושר . הוא ינסה להרוס לאושר וקורל את החברות במהלך הסיפור . את התוצאות של מה שהוא מנסה לעשות תדעו רק במהלך הסיפור !!
-אלה בעצם הדמויות שהולכות להיות במרכז העניינים . אני הולכת להוסיף כמה דמויות במהלך הסיפור . בינתיים זה רק הם-

כמו שכבר הבנתם , קוראים לי קורל ולחבר שלי קוראים אושר . אני ואושר הכרנו בחטיבה . אני גרתי בירושלים , ושהייתי בת 14 עברנו לתל אביב . הכרתי את אושר שהייתי בכיתה ח' . הגעתי לבית ספר באמצע הלימודים בלי חברה אחת אפילו ! עם הזמן השגתי חברות , ככה שמכל הכיוונים הייתה לי חברה . היה לי קשר מעולה עם הבנים שבשכבה , ועם חלקם גם הייתי חברה . עם אושר אף פעם לא הסתדרתי ! איך זה קרה שאנחנו עכשיו חברים ?! בסוף שנת הלימודים , הוא ניגש אליי ואמר לי שאנחנו התחלנו על רגל שמאל , ושאנחנו צריכים לפתוח דף חדש . התחלנו להיפגש במהלך החופש הגדול ולאט לאט התחלנו להתאהב אחד בשניה . שבוע בערך לפני סיום החופש הגדול נהיינו חברים . ועוד שלושה חודשים אנחנו נחגוג ביחד שלוש שנים . אלה השלוש שנים הכי מאושרות שקרו לי בחיים !
הייתה לי תקופה מאוד קצרה שהייתי חברה של אופק . הוא היה בעצם אחד מהילדים שהכרתי שהגעתי לבית ספר החדש . היינו ביחד חצי שנה . בסוף המערכת יחסים שלנו , גיליתי שהייתה לו חברה מהצד , ובואו נגיד שדברים כמו שהוא עשה , ילד בגיל שהיינו בתקופה ההיא , בחיים לא היה עושה את זה . -המבין יבין-
הייתי נורא שבורה מזה ולא הצלחתי לצאת מהעצב שהיה לי באותה תקופה . חברות שלי ניסו להרים אותי מהקרשים ולאסוף את עצמי . לא הלך להן , עד שהבנתי שאם אני לא ירים את עצמי בכוחות עצמי , אני יהיה עם פרצוף דיכי כל החיים שלי . אופק ראה את התסכול שעבר עליי בתקופה ההיא , אבל לא היה לו את האומץ לבוא ולדבר איתי . רק אחרי כמה חודשים הוא החליט ללכת צעד אחד בלחדש את הקשר שלנו ולנסות להחזיר אותי אליו . לא הייתי מוכנה לשמוע ממנו ! להודעות שלו לא הייתי עונה , הייתי מסננת אותו בכל מקום אפשרי – אם זה בטלפון , וגם אם זה בפייסבוק ובוואטסאפ . רק אחרי שהכרתי את אושר , והוא גרם לי לבטוח בגברים שוב , החלטתי להפסיק לסנן את אופק , והתקשרתי אליו בעצמי להשלים איתו פערים . הוא לקח את זה למקום רחוק מדי , והחליט שהתאהבתי בו מחדש . אמרתי לו שיש לי חבר , אבל הוא חשב שזה סתם תירוץ שלי כדי להיפטר ממנו . הוא לא האמין לי , עד שהוא לא ראה אותנו מתנשקים מול העיניים שלו . מאז הוא לא היה עם אף אחת אחרת , והוא רק מנסה דרכים איך להפריד ביני לבין אושר ולהחזיר אותי אליו שוב .

לאושר יש הרבה מחזרות , ומלא פעמים אני רואה מהצד מבלי שהוא רואה ילדות שנטפלות עליו . הילדות האלה מחפשות תירוצים איך אושר יבוא אליהן הביתה , ויקרה מה שיקרה . הן מתרצות לו שהן צריכות עזרה בשיעורים , ושכשיש עבודה שצריך לעשות בזוגות הן ישר נטפלות על אושר . אבל אושר אף פעם לא נענה להצעות שלהן , הוא תמיד היה איתי . וזה מה שגורם לי לאהוב אותו תמיד , יותר ויותר !
אותי לעומת זאת , אף אחד לא רואה כבת זוג . אותי רואים רק בתור ידידה . אחרי יומיים כל הבית ספר כבר שמע על הסיפור שקרה לי עם אופק , וכל אחד חושב שאני עכשיו 'לא זורמת' כי אני מפחדת ממה שקרה לי כבר .
הם עדיין לא ראו את הזוגיות שלי ושל אושר , אנחנו לא דביקים אחד לשניה מול כל ישראל ואחותו . שאנחנו לבד אנחנו מרשים לעצמנו לעשות מה שבא לנו . כמובן שיש גבול מסויים . ומי שבאמת ראה את הזוגיות שלנו .. איך להגיד הכל במילה אחת ?! מ-ק-נ-א !! כל אחד ואחת באים אליי ואל אושר ואומרים לנו 'אתם זוג כל כך מושלם' , 'הלוואי עליי זוגיות כמו שלכם' . אבל זה ממש לא מזיז לנו .

זוכרים את 'המשימה' של אופק ? להפריד ביני לבין אושר ?
אז אחרי חשיבה עמוקה של חצי שנה , הוא הגיע לאיזה רעיון . אני לא בדיוק יודעת מה הרעיון . איך אני יודעת שיש לו כבר רעיון ? הוא מנסה להפיל את אושר בכל דבר שקשור אליי , והוא מסתכל מהצד . אבל מה שהוא לא באמת קולט זה שאני גם מסתכלת עליו מהצד , ואני רואה כ-ל מה שהוא עושה . אני ואושר כבר רגילים למוח השרוט שלו , הוא עדיין לא קלט .

נחזור לתחילת הפרק:
השעה הייתה עשר וחצי בלילה , היה חורף וירד מבול של גשם . הסתובבתי עם אושר , הכל היה מושלם , עד שקיבלתי צלצול טלפון מאמא שלי . היא הייתה מודאגת והיא רצתה שאני יחזור כבר הביתה . היא חושבת שאני ילדה קטנה , שאני עוד לא גדולה מספיק כדי להסתובב עם חבר שלי או עם חברות בשעות הקטנות של הלילה . הגעתי הביתה בשעה רבע לאחת עשרה , כולי נוטפת מים . אמא שלי הייתה בלחץ שאני יהיה חולה , ולמה יצאתי מהבית במזג אוויר הזה .. לחוצה , כמו תמיד . ואבא שלי היה רגוע יותר מדי .
הייתה דממה של כמה דקות , ואז אמא שלי שברה את השתיקה ואמרה לי: "אני רוצה שתתחילי להיפגש פחות עם החבר הזה שלך ."


תגובות (2)

ואי נשמע מעניין וממש מותח(:
תמשייכייי♥

10/04/2014 20:27

תמשיכיי נשמע סיפור מעניין

10/04/2014 21:37
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך