האהבה המשכרת פרק 1

להמשיך או לא?

קוראים לי מיקה ואני בת 18. בטח כבר סיפרתי לכם שאני מאוהבת בבחור בשם ג'ון… אז היום החלטתי להתנדב להתרמות כסף לילדים חולי סרטן בגבעתיים. וזה פשוט כיף ועצוב ביחד כי זה משמח שאתה עוזר אבל זה עצוב שיש הרבה חולי סרטן… ורק בעיר אחת! גבעתיים! אז יש חבורה שהם איתי בקבוצה. יש כמה קבוצות הראשונה זה המתחילים. שהם רק צריכים למכור מוצרים בחנות שאנחנו נפתח כמובן, ונפתח אותה ויהיו כאלה בכל עיר וככה נרוויח כסף ואז נותנים אותו לאגודה למען חולי סרטן. קבוצה שניה שהם מעלינו ושהם קצת יותר מבינים מהקבוצה הראשונה הם באים ונותנים לילדים את הכסף וממש סוחבים את הכסף מביאים שולחים ודברים כאלה… והקבוצה השלישית שהיא כבר המקצועית היא מדברת עם החולים ועוזרת להם לצחוק ולהירגע ולשחק כמובן. אני בקבוצה הראשונה. כי רק התחלתי… אני בקבוצה עם: ניל, שי, יובל, רוני וגם ג'ון!!!! מסתבר שהוא גם רצה!!!!! ובטח לפי השמות ראיתם שאני ושי הבנות היחידות בקבוצה… כי שתינו רצינו להתנב ביחד!!!! היא החברה הכי טובה שלי, ואני בחיים לא אחליף אותה! בכל מקרה אני נבחרתי לראש קבוצה אז אני מנהלת את החנות וממציאה לה שם. בחרתי בשם הזה: "בית העץ הגדול" כי החנות הייתה נראית כאילו זה בתוך בית עץ גדול עם חלונות בלי זכוכית בכלל! כל הרצפה מפרקט והקירות מבולי עץ! גם היו עלי שלכת מודבקים לתקרה וזה היה מדהים! אני ושי תלינו חוט של אורות צבעוניים בכל החנות וג'ון וניל סחבו את הארונות עם הדברים למכירה לתוך החנות ורוני החליט על המחירים. אחריי שסיימנו ג'ון בא אליי בלי חולצה ככה שרואים לו את הבוקסר שמבצבץ מתוך המכנסיים ועם הקוביות בבטן שלו ואומר לי: "הנה סיימנו! מושלם!" הוא שם את היד שלו על הכתף שלי. "עכשיו רק נשאר למכור את המוצרים ולהביא לאגודה!" הוא אמר. "כן…. רק יש לי שאלה אחת קטנה… למה הורדת את החולצה?" שאלתי כמו ילדה סתומה. "סתם היה לי חם" הוא השיב לי בחיוך. שי רצה אליי ואמרה לי: "די! איזה הורס! מה הוא התחיל איתך?! איזה שרירים אלוהים!!!!" "הוא לא התחיל איתי… הוא פשוט חייך ואמר לי מה נשאר לנו לעשות… הלוואי אמן יתחיל איתי!"


תגובות (6)

OMG סיפור מאוד מעניין תמשיכי

20/12/2014 17:42

אשמח אם תקראי קצת מהסיפורים שלי ומהשירים שלי

20/12/2014 17:52

או מיי גאד הסיפור נשמע ממש יפה וגם אני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי.
זה סיפור אמיתי?

21/12/2014 17:39

תמשיכו לקרוא

22/12/2014 18:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך