האהבה הראשונה

melanieamar5 26/07/2015 1153 צפיות 2 תגובות

היא יצאה החוצה ברחובות לונדון הקרה כול הרחובות היו מכוסים בשלג לבן ויפה,מזג אויר כזה תמיד הזכיר לה את האקס שלה היא תמיד הייתה אוהבת בימים כאלה להתכרבל איתו ולשתות שוקו חם אבל מאז אותו מקרה שהוא נפרד ממנה זה הכאיב לה כלכך. היא הייתה יוצאת עם בחורים חמודים אבל היא פחדה להתאהב ולהיפגע שוב. היא אהבה תמיד ללכת ל ice-crem היא אהבה את המקום הזה בגלל שזה היה המקום שבו הם הכירו לראשונה. למרות שעברה כבר שנה היה לה קשה לשכוח מכול החוויות שלהם יחד. היא הלכה לשבת בספסל באחד הפארקים מתבוננת באנשים עוברים ושבים, פתאום היא ראתה בן אדם באופק הוא היה שונה היה לו כובע שכיסה חצי מהפנים שלו, השפתיים שלו היו די יבשות זה היה מוזר היא הוא היה כלכך דומה לאקס שלה היא קמה מהספסל והלכה לקראתו היא הושיטה את ידה ונגעה בו קצת זה העביר בה צמרמורת והוא פתאום הסתובב והיא נדהמה לגלות שזה באמת האקס שלה.אך היא מצמצה כמה פעמיים וזה כבר לא היה האקס שלה זה היה בן אדם אחר היה נראה כבן 25 הוא היה נראה כלכך יפה עיניים חומות כמו דבש, היה לו שיער בלונדיני ושופע. הוא שאל אותה אם הכול בסדר והיא אמרה לו שסליחה ושהיא חשבה שזה מישהו אחר הוא הסתכל עלייה למשך דקה והיא לא הבינה מדוע. פתאום הוא פצה את פיו ושאל אותה איך קוראים לך?היא ענתה לו ששמה הוא בלה הוא חייך והמשיך, היא נעמדה כמה שניות והמשיכה בדרכה הביתה הגיע הלילה והיא התכוננה כדי לעלות לישון ופתאום היא שמעה דפיקה בדלת היא ניגשה לפתוח אותה וזה היה אותו איש מהפארק. היא לא הבינה איך הוא יודע איפה היא גרה הוא שאל אותה אם הוא יכול להיכנס והיא אמרה לו ברור הוא נכנס והיא סגרה אחריה את הדלת הוא ישב וחיכה לה היא באה וישבה גם היא היא שאלה אותו מאיפה הוא יודע איפה היא גרה?הוא אמר לה שיש לו את המקורות שלו היא הסתכלה עליו לכמה דקות והפנתה את מבטה היא באה לקום אך הוא תפס בידה והושיב אותה. הוא התקרב אלייה יותר ויותר היא פחדה ואז זה קרה אחרי כלכך הרבה זמן שהיא פחדה להתאהב פחדה להיפגע פחדה להיפתח למישהו זה קרה הוא נישק אותה.זאת הייתה נשיקה מושלמת כבר הרבה זמן שהיא לא הרגישה הרגשה כזאת טובה באותו רגע היא הבינה שזה היה צעד נכון לעשות היא ידעה שזה היה מהיר כי היא בכלל לא הכירה אותו אך היא ידעה שזה הוא האחד בשבילה. הם התנתקו אחד מהשנייה והסתכלה עליו והוא עלייה והם חייכו היא שאלה אותו רק איך קוראים לך והוא אמר לה רוי והאהבה שלהם החזיקה כבר שנתיים שלמות.


תגובות (2)

ממש קשה לקרוא בלי פסיקים ונקןדות.

26/07/2015 10:50

    הנה תיקנתי את זה מקווה שעכשיו זה טוב יותר תודה על התיקון

    26/07/2015 11:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך