האהבה הראשונה

01/09/2016 858 צפיות אין תגובות

הכל התחיל בקורס בצבא… הוא נכנס לכיתה, הסתכלתי עליו וליבי נפעם. הוא היה הגבר הכי חתיך שראיתי, עם העיניים הכי מושלמות שראיתי. אמרתי לעצמי הוא הבן זוג שלי לחיים, זהו, אני הולכת להשיג אותו ולא לוותר עד שהוא יהיה שלי. לא דיברנו הכי הרבה בקורס,הוא היה מעוניין במישהי אחרת… רק לקראת סוף הקורס התחלנו יותר לדבר,הוא הועבר לשבת מלפניי בכיתה וכל בוקר היה אומר לי בוקר טוב עם החיוך הכובש שלו והעיניים הירוקות המדהימות שלו, התחלנו להתכתב קצת, הייתי חוסמת אותו במעברים רק כדי שהוא ישים לב אליי, הייתי עומדת במצב כזה שהוא היה יכול לשים לב שאני קיימת, היינו מציקים אחד לשנייה באמצע השיעורים. אחרי סיום הקורס לא דיברנו כמה זמן, ואז התחלנו להתכתב שוב. השיחות איתו היו השיחות הכי טובות שהיו לי, היו כל כך מצחיקות שלא יכולתי לא לצחוק בציבור. יום אחד החלטתי להציע לו לעשות סיור בחיפה, בהתחלה הוא לא הכי רצה, אבל בסופו של דבר החליט לבוא, זאת הייתה פגישה קצרה אבל זה היה שווה את זה. המשכנו להתכתב, היינו מתכתבים שעות, היה כל כך לדבר איתו. הייתי עושה שמירות בבסיס, והתחיל חורף ולא היה לי פליז שיחמם אותי בשמירה, אז ביקשתי ממנו שיביא לי פליז אם יש לו, ושזה יהיה באשמתו אם אני אקפא בשמירה. הוא הסכים לבוא להביא לי. זה היה השבוע של היומולדת שלי, והוא היה באילת בתחילת שבוע. יום חמישי הוא בא לחיפה והביא לי את הפליז, ובנוסף קנה לי צמיד מאילת לכבוד היומולדת שלי, האמת שלא ציפיתי כי ידעתי שהוא לא מעוניין בי, ובאמת באותה פגישה הוא שאל אותי אם אני רוצה אותו, וכמובן שאמרתי לא כדי לא להביך את עצמי… ואז הוא אמר תשמעי אני לא רוצה שתיפגעי ממני לא מתאים לי עכשיו קשר.. ואז חזרתי ואמרתי שאני לא רוצה אותו. בתוך תוכי כל כך רציתי להגיד לו שאני רוצה אותו אבל ידעתי שאם אני אגיד זה יהרוס את הידידות בינינו… אני זוכרת שיום אחד התלוננתי שמישהו פגע בי, והיה לו כל כך אכפת ממני, ואז הוא הציע לי גם שניפגש… אבל כדי לשכב, אני זוכרת שבכיתי והוא שאל למה אני בוכה ואם אפשר להתקשר, ולא רציתי… ואז הוא הבין שהוא לא יכול להיפגש איתי רק כדי לשכב איתי. אז הפגישה הראשונה שלנו התחילה מוזר, כי בכלל רצינו להיפגש למטרה אחת… ובסופו של דבר יצא קשר. "רצינו סטוץ קיבלנו קשר" זה היה המשפט של הקורס שלנו וזה משפט שאפיין את הקשר שלנו. הפגישה הראשונה שלנו הייתה בתל אביב, אני לא אשכח כמה השקעתי במיוחד בשבילו, ראיתי אותו בתחנת רכבת והייתי כל כך מאושרת לראות אותו, באותה פגישה הלכנו לפאב השתכרנו, ובשלב מסוים בפאב, הוא הסתכל עליי לתוך העיניים שלי, ואני טבעתי בעיניים שלו, התחיל להתקרב אליי.. והתנשקנו. זאת הייתה הנשיקה הכי טובה שהייתה לי, ועכשיו אני באמת יכולה להגיד שאיתו הנשיקות הם הכי טובות שהיו לי, אני נשאבת לתוך הנשיקות איתו, מאבדת תחושת זמן ונאבדת לתוך שפתיו. באותו הערב בדרך חזור למלונית, הקאתי, והוא טיפל בי כל כך יפה, אפעם לא תיארתי לעצמי שמישהו יטפל בי ככה, חשבתי שלא יהיה לו הכי אכפת.. יתן לי מים ויתן לי להקיא בשקט. אבל ברגע שהגענו למלונית והלכתי לשירותים להקיא, הוא ישר הלך למכולת למטה הביא לי מים וסודה, וישב איתי כל הזמן שהקאתי וישן איתי ביחד בשירותים, והכריח אותי לשתות מים, ואני בחיים לא אשכח את זה. ולמרות שהקאתי, שכבנו, כי אני רציתי, אני הראשונה שלו וזה כבוד מאוד גדול בשבילי, מאותו הערב, שכחתי מכל האקסים ומכל העבר שלי, ואמרתי לעצמי, מהיום הוא הראשון שלי בהכללל. ולא אכפת לי מאפחד אחר. אולי באותו הערב לא הצלחנו לשכב, אבל כל פגישה אחרי הייתה מדהימה יותר מהקודמת, הוא היחיד שהצליח לענג אותי כל כך, הוא הסקס הכי טוב שהיה לי. ואני יודעת שנפרדנו בגלל שהפריע לו כל האקסים שלי… אבל מבחינתי הוא הראשון שלי, הנשיקה הראשונה, הסקס הראשון, והוא באמת היה האהבה הראשונה שלי. מעולם לא אהבתי מישהו לפניו, לא ידעתי מה זאת אהבה עד שהכרתי אותו. ולמרות שהוא חשב שאני אפעם לא אהיה כולי שלו, את הלב שלי נתתי לו, שישמור עליו, כי הוא היחיד שיש לי בלב, הוא היחיד שאני חושבת עליו, הוא היחיד שאני נזכרת בו בדברים שאני עושה כל יום. והוא תמיד יהיה האחד שלי, ואני מקווה שיום אחד הוא ישכח את העבר שלי, ויבין שאני גם האחת שלו… כי אני בלעדיו לא יכולה לחיות, ואני לא אוכל להיות עם מישהו אחר עד שהוא יחזור אליי ולזרועותיי, הוא היחיד שאני רוצה לחיות איתו את שארית חיי. אם הוא לא יחזור… אני אשאר רווקה כי בחיים לא אמצא מישהו שיתן לי כל כך הרבה אהבה כמו שהוא נתן לי. אי אפשר להשוות אותו לאחרים כי הוא מעל כולם, הוא הכי טוב שאפשר למצוא, אני בחיים לא ימצא מישהו שיכול להיות מעליו. הוא הרבה יותר טוב מכולם בכל דבר וזכיתי להיות שלו במשך חצי שנה וחבל שזה היה קצת, כי אני רוצה עוד ממנו, רוצה להנות ממנו עד סוף חיי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך