האהבה שלי-פרק 1

03/02/2021 466 צפיות 3 תגובות

פרק א-משם הכל התחיל…
הוא תפס בידי בחוזקה, ולאט לאט ידו השנייה עברה בין כל גופים. הרגשתי צמרמורת לא הייתי מכונה, הוא קירב את שפתיו לשלי זה היה ארוך, עיני היו פתוחות ואילו עיניו היו סגורות- בחוזקה. היה לי חם באותו רגע וכנראה שגם הייתי אדומה, (מה שקורה בדרך כלל שאני במצב לא נח). לא אהבתי אותו .אף פעם לא תיארתי לעצמי שמשהו כזה יקרה לי זאת הנשיקה הראשונה שלי הוא גזל אותה ממני. דחפתי אותו בכל כוחי ושאלתי אותו "שתיתה ?", מה שהיה מוזר כי ריח של אלכוהול לא נדף מפיו הוא רק התרחק צעדי לאט ולא אמר דבר לא רציתי שיסביר לי כלום רק רציתי שילך, רציתי להרגיע את עצמי. ידי רעדה בחוזקה החבאתי אותה מאחורי גבי. הוא עזב את המקום בצעדי לאט ואני עוד הייתי ניצבת שם המהומה. לא רציתי להסיק מסקנות כל כך מהר, אולי הוא אוהב אותי ? או שהוא סתם רוצה לשחק איתי ? שאלתי את עצמי. שאלות רבות עלו לראשי .באותו לילה אחרי המסיבה נשכבתי במיטתי ורק מחשבות עלו לי לראש החלטתי שמחר אני אשאל אותו אני חייבת לקבל תשובות.
למחרת חשבתי על מה שיראה אתמול בלילה. הגעתי לבית ספר. הוא התנהג רגיל כאילו לא קרה כלום הרגשתי קצת אכזבה בליבי, שהסתכלתי עליו הוא אפילו לא תרך להסתכל עלי בחזרה "למה את מסתכלת על ג'ין את לא שונאת אותו? היי ג'ני את בכלל מקשיבה לי? זאת הייתה רייצל לא סיפרתי לה דבר שתקתי והיא התנגדה לכך ובסופו של דבר סיפרת לה שראית אותו מציק לילד היא לא התפעלה מי זה והמשיכה לדרכה-כדי להשיב למורה את התמונות של המסיבה. לבסוף אזרתי אומץ והלכתי לדבר אתו הגעתי לשולחנו הוא אפילו לא שם לב שאני לידו הוא היה שקוע בטלפון שלו "אני צריכה לדבר איתך" לחשתי בשקט והוא לא הגיב ואחרי שתיקה שהכעיסה אותי חטפתי את הטלפון שלו "היי מי את חושבת שאת?" "אמרתי שאנחנו צריכים לדבר" כל הכיתה נעצה בנו מבטים. אף פעם לא ידעתי שיש בתוכי אומץ כזה הוא תפס בידי וגרר אותי מהכיתה "מה את רוצה?" הוא אמר בזלזול "אני אני…" גמגמתי לא יכולתי להוציא מילים הוא גלגל עיניים "אני… אני רוצה לדעת למה נישקת אותי אתמול?" "אה זה…" ליבי דפק בחוזקה ,זה סתם למה התרגשת מזה?.." הוא גיחך "התערבתי אם בן שאוכל לגרום לך להתאהב בי וניצחתי לא?" תפסתי בשמלתי בחוזקה "לא …לא אני לא אף פעם אבל אף פעם לא יתאהב בבריון שכמוך" והפעם אני זאת שעזבה אותו ראשונה. הלכתי לאט, כאשר ראיתי שהוא לא רואה אותי רצתי לשירותים…


תגובות (3)

יואו אני מתרגשת !

03/02/2021 21:47

מחכה בקוצר רוח להמשך!

04/02/2021 05:54

מתי יוצא פרק 2?

04/02/2021 10:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך