avivlasn
יצא קצר מאווד סורי ! הפרק הבא יהיה פרק משולש :)

האהבה תנצח פרק 13 מרתון!!!!!

avivlasn 28/05/2014 651 צפיות 5 תגובות
יצא קצר מאווד סורי ! הפרק הבא יהיה פרק משולש :)

פרק 13
בבוקר קמתי במצב רוח רע.חוץ מזה שבוקר,אני אמורה להישאר בסוף הלימודים עם דין,כדי לסדר את הכיתה.לפני שבוע הייתי קופצת מהגג מרוב שמחה,אבל עכשיו?הייתי קופצת מהגג כדי לא להיות איתו באותו החדר אפילו לא שניה אחת!התלבשתי מהר,ויצאתי מהחדר.נכנסתי לחדר של גלי,הבת דודה שלי-את יודעים,זאת עם האכסניה הזאת.ישבתי על המיטה שלה וחיכתי שתצא מהאמבטיה.מפנים שמעתי כל מיני ציחקוקים וגניחות כאלה מפחידות של גבר,ואז הבנתי ש..אוי מי גאד!בת דודה שלי עושה *** בשירותים!*-* אפשר להאשים אותי שברחתי משם?יצאתי ישר מהחדר שלה החוצה,כי הרגשתי שאין לי מספיק חמצן.אייייייכס!בת דודה שלי עשתה *** בשירותים!!!!P: בא לי..להקיא.וככה עשיתי .
"את בסדר?"צעק לי דין מהצד השני של הכביש.
הוא חצה במהירות את הכביש,הניח את הגלשן על הקיר שליד הדלת,ורכן לעברי.ואני?אפילו לא יכלתי להגיד לסוטה הזה לעוף ממני.פשוט הקאתי והקאתי את כל מה של א אכלתי בבוקר.ניגבתי את פי בשולי החולצה שלי ומחיתי את הדמעות שיצאו לי מהמאמץ.
"את בסדר?"שאל ונגע ברכות בשערי.
"אני בסדר!"העפתי את ידו משערי.
דין היה נראה מופתע.טוב נו,למה הוא ציפה אחרי שהתמזמז עם לירון במגרש כדורגל?!לנשיקה צרפתית מצידי?ממש לא חומד.אני לא אחת מהזונות שלו שמסתובבות סביבו.ונראה לי שבגלל זה הוא נמשך אלי כמו מגנט.
"את..רוצה לראות אותי גולש קצת?למה יצאת מהבית כל כך מוקדם?"שאל והרים חזרה את הגלשן אל חיקו.
ושוב גל של הקאות רק מהמחשבה על…בעעעעעעע!איכס!
"אני מבין שההקאות והלצאת מוקדם מהבית נובעות מאותה סיבה?"גיחך ואחז לי בשיער כדי שלא ירטב בקיא ירוק ודביק.ושוב הקאתי את נשמתי,את הריאות שלי ושתים-שלוש צלעות.
"טוב,בואי.נלך לים.זה יעשה לך טוב."ניסה לשדל אותי.
הלכתי אחריו כמו חתיכת בשר מדלדלת,ולא יכלתי-או רציתי,להתנגד.אני כל כך מזוכסטית*!הוא פגע בי ואני הולכת איתו כאילו כלוםן לא קרה!ניסתי לתת פקודה למוח שישדר לפה להגיד לו:'יה חתיכת כלב בוגדני!לך לים עם החברה החדשה שלך!',אבל למוח שלי היה רצונות אחרים.כמו למשל לגרום ללב שלי לפעום כמו מטורף.בום-בומבום.וגם לגרום לי להדיע כאילו עכשיו אוגוסט ולא ינואר.אוף…אני רוצה הביתה!מווווח!תתחיל להקשיב לי טמבל!אוף.
אבל מה?הוא גלש כל כך יפה.הוא תפס את הגלים הכי טובים-כאילו שאני מבינה בזה,והשיער שלו הבריק בשמש וממש הזלתי שםריר!


תגובות (5)

זה של מסוממת הלא עבר לה אז היא שלחה לי :)

28/05/2014 12:50

תודה רבה שעלת פשוט משהו נדפק במחשב שלי 3>

28/05/2014 12:52

    בבקשה עם את צריכה שאני יעלה עוד משהו דברי איתי ותעני לי שעה אני כותבת לך

    28/05/2014 12:54

    חחחח טוב תודה על הכל 3>

    28/05/2014 12:55

    זה בסדר את יכולה תמיד ותמשיכיי מושלם

    28/05/2014 12:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך