טולי
הייושששיים.. תקשייבוו אני רוצה שתכתבו לי דמויות.. כי אני אוהבת את הכתיבה שלכם בדמויות.. אז ככה.. שם: גיל: רקע: אופי ומראה: ותזכרו שזה צריך להיות קשור לבעיות, סכסוכים והכל כי הם יהיו חלק מהעסקים הלא חוקיים... אוהבת מלאא :*

האומץ לאהוב- פרק 19

טולי 23/05/2014 2035 צפיות 16 תגובות
הייושששיים.. תקשייבוו אני רוצה שתכתבו לי דמויות.. כי אני אוהבת את הכתיבה שלכם בדמויות.. אז ככה.. שם: גיל: רקע: אופי ומראה: ותזכרו שזה צריך להיות קשור לבעיות, סכסוכים והכל כי הם יהיו חלק מהעסקים הלא חוקיים... אוהבת מלאא :*

נקודת מבט אלירן:
"אז את רוצה לעשות את המשימה הזאת לבד?" שאלתי את מאי בפעם האלף.
"כן קרציה כן" היא אמרה והכניסה עוד חולצה לתיק השחור הגדול שלה.
"ואם תצטרכי עזרה תקראי לי?" שאלתי וחיבקתי אותה מהמותניים כשידי מונחות על בטנה.
"כן וואי יש לך קליטה איטית?" היא שאלה וצחקה.
"אני דואג לך, הפסקתי לנשום כשאמרו שאת זאת שעושה את המשימה הזאת" אמרתי בכנות והסתכלתי על עייניה.
"אני אהיה בסדר, מבטיחה" היא אמרה ונישקה אותי.

***
"אלירן אתה מבין שמאי כרגע בצוות שלך והיא תקבל משימות כמו כל שאר החברים בצוות?" המפקד אמר לי.
"כן המפקד אני מבין" אמרתי בכאב, הוא הולך להפיל עלייה את המשימות הכי קשות.
"אז המשימה שלה כזאת היא צריכה להסתנן לחבורה של רוי אליהו, יש חשד שהעסק שלו התחיל להשתמש בסמים והתחיל מחדש עם העסקים הלא חוקיים, אנחנו צריכים להפיל אותו ומכיוון שמאי חדשה הוא לא יכיר אותה.היא הסיכוי שלנו" המפקד אמר.
"היא לא מוכנה לזה, היא חדשה היא לא מבינה בזה עדיין. תן לי לעשות את זה" אמרתי והתנגדתי בתקיפות. זה מסוכן מידי מאי לא תצא מזה בחיים.
"פקודה זה פקודה כהן אל תגרום לי להתחרט על כך שאתה ראש הצוות" המפקד אמר, הנהנתי בראשי. אין לי דרך להוציא אותה מזה.
"מחר היא תתחיל באימונים, נתחיל בנהיגה, חשמל, פירוק והרכבה של הרכב, מבחן על חלקי הרכב היא צריכה לדעת על מכוניות הכל, ולבסוף היא תעבור גם מבחני כוח ומוח. מובן?" הוא שאל והנהנתי. מי כמוני יודע כמה זה מסוכן?! אני כמעט נהרגתי אבל בשנייה האחרונה קורל הגיעה לעזור לי.
"משוחרר. וכהן.." המפקד קרא בשמי שוב. נאנחתי והסתובבתי אליו.
"היא פה מחר. בלי הפרעות, בלי עיכובים" הוא אמר והלך. הסתכלתי עליו הולך ונעלם באופק של המסדרון. נעלם בין כל האנשים שמתנדבים פה.
שנאתי את זה שמאי חלק מזה. אני שונא ואשנא תמיד. אבל זאת הדרך היחידה שלה לצאת מהמוסד החרא הזה.. אז היא תעשה הכל. תבינו כשיש לך מה לאבד אתה פוחד והפחד שולט בך, אבל כשאין לך מה לאבד אין בך פחד. למאי אין מה לאבד אין בה פחד.
לעומת זאת עם היא הייתה בבית שלה ולא במוסד אולי היא לא הייתה פה היא הייתה מפחדת לעשות זאת… אבל אי אפשר לדעת היא בחיים לא סיפרה לי על החיים שלפני המוסד, היא אומרת שהחיים שלה התחילו במוסד.
**
"אלירן אני אהיה בסדר מבטיחה תפסיק לדאוג" מאי אמרה כשהיא מלטפת את פניי. מעירה אותי מהמחשבות עליי, על המשימה הזאת.
"אם יקרה לך משהו…" מלמלתי בשקט.
"לא יקרה לי כלום." היא אמרה בקביעות.
אני לא יודע מה אני אעשה לעצמי אם היא תפגע, אני לא בטוח שאני אצליח להמשיך או חיות בלעדייה. מגיל 10 אני במוסד בגיל 15 היא הגיע ידעתי שהיא שונה. היא לא נתנה לאף אחד להתקרב אלייה. אחרי חודשיים וחצי היא נתנה לי להתקרב אליה ואז אור הגיעה וטומי.
אני חושב שהחיים שלי התחילו כשהכרתי אותה. אני לא זוכר את הפעם שאי פעם הודיתי לה על כל מה שהיא עשתה למעני. היא הצילה אותי מהכל. היא הרחיקה אותי מהסמים, מהמכות, מההתמכרות לאלכוהול. היא הייתה נועלת אותנו בחדר שלה ולא הייתה נותת לי לצאת מהחדר. היא לא נתנה לאף אחד לדבר איתי. הייתי בבידוד רק איתה. עכשיו ממבט לאחור הבידוד הזה הוא הדבר הכי טוב שהיה. היא הייתה יושנת לידי כדי שאני לא אברח בלילה למועדון להשתכר או להסתמם. היא הייתה צמודה אליי תמיד.
אני זוכר את הפעם היחידה שההורים שלי באו למוסד. השתגעתי. לא יכולתי לסבול את זה.
מאי הייתה שם בשבילי. היא אחזה בידי ועמדה שם מולו, מול הזבל הזה שקראתי לו אבא. הוא אחז בידה של אמא שלי.

**
"זאת הפעם הראשונה והאחרונה לביקור שלנו אלירן" יעקוב אמר… אני אפילו לא מסוגל לקרוא לו אבא.
"מזל טוב לא נראה את הפנים שלך יותר" אמרתי בחוסר סבלנות. רציתי לצאת החוצה למאי. לנשום ולהירגע.
"לא רק אותי גם אותה." הוא אמר והחזיק את אמא שלי ביד כל כך חזק עד שהצבע ביד שלה התחיל להתחלף. נעמדתי בעצבים וזרקתי את הכיסא על החלון שהפריד ביני לביניהם.
"אלירן לא תירגע" מאי צעקה ורצה לבפנים לעצור אותי. המגע שלה עצר אותי. פחדתי לפגוע בה.
"או אני רואה שאתה מתאהב בה אה? אולי כדי שגם אותה ניקח ממך" אבא לחש באוזני לפני שהוא יצא מהדלת. הזזתי את מאי בעדינות ממני, העפתי אותו על הריצפה והרבצתי לו.
"בחיים אל תחשוב על לגעת בה הבנת?!" צעקתי ונעמדתי כשמאי מנסה להחזיק אותי. הפחד לפגוע או לפצוע אותה לא נתן לי ללכת ולהרוג אותו.
"בחיים! אל תתקרב לפה יותר" צעקתי עליו. כמה שומרים נכנסו להוציאו אותו משם בכוח. אמא שלי נעמדה מהכיסא בפחד התקדמה אליי והלכה. זה פגע בי בתור ילד בן 15 שאמא מזלזלת בך. כשאתה שומר עלייה זה כואב יותר.
"די אלירן הוא לא שווה את זה" מאי אמרה וליטפה את פניי.
**
"אלירן אני אוהבת אותך" מאי אמרה אבל עדיין הייתי שקוע בעולם שלי.
"אלירן?" מאי שאלה והעירה אותי ממחשבותיי.
"יפה שלי" מלמלתי ונישקתי אותה. אני אוהב לנשק אותה כי היא מרגיעה אותי, היא משנה אותי לטוב יותר, היא הכוח שלי לחיים האלו.
"אני אוהב אותך יותר מהכל" אמרתי ונישקתי אותה נשיקה אחרונה.
"גם אני אותך אבל לך לישון מחר יש לנו יום עמוס" מאי אמרה ונשכבה לידי. חיבקתי אותה חזק. פחדתי לאבד אותה, פחדתי לשחרר אותה.
אבל פחד הכי חזק שלי הוא שהיא תמות לי בין הידיים ואני לא אוכל לעשות כלום נגד זה.


תגובות (16)

אני לא מאמינה כתבתי תגובה וזה מחק לי

23/05/2014 12:12

מושלםםםםםם
תמשיכי!!

23/05/2014 12:12

דבר ראשון שלא תעיזי לעשות שיקרה לה משו דבר שני הנה הדמות:
שם: משי
גיל: 17
אופי: פייטרית ברמות שאי אפשר לתאר במילים. תמיד תמיד תמיד מקבלת מה שהיא רוצה. חכמה וערמומית. יודעת להתווכח יותר טוב מהעורך דין הכי טוב, יהיה בינה ובין אלירן איזה קטע.
מראה: שיער חום חלק ארוך עם פוני לצד, עיניים חומות וריסים ארוכים ויפים. היא מאוד מאוד יפה
רקע: משפחת פשע מהמסוכנות בארץ, ילדה של אבא הוא הכי אוהב אותה מכל ארבעת בניו כי היא הכי עוזרת לו עם העסקים. והיא גם הרבה יותר חכמה מאחיה

23/05/2014 12:16

שם שני
אחות של רוי הזה נשמע מגניב
שיער בלונד בהתחלה חלק בסוף בקבוקים עיניים כחולות וחזה גדול
נשמעת ילדה מטומטמת אבל בעצם היא מתוחכמת נראת תמימה אבל היא יודעת להיות נחשה שצריך בחיים לא היה לה חבר היא שונאת את העסק של המשפחה שלה כי היא לא אוהבת להיות חלק בעולם הזה חמודה מצחיקה אומרת מה שייש לה לאמר בפנים אבא שלה רוצה שהיא תהיה עם מישהו מהעסק שהיא מאוהבת בו אגב אבל היא לא רוצה בגלל שהוא בעסק הזה הוא קנאי ורכושני לה היא לא זונה ולא מתנהגת ככה לובשת שורטים גופיות וחולצות בטן ושמלות קצרות וגינסים והכל כדי לעצבן את חבר שלה הזה גם היא קנאית אל תגעו במה ששיך לה כנה ואמיתית חברותית היא יודעת לריב מכות אוהבת קניות ולקים
גיל 16

23/05/2014 12:20

יפהה שליי פרקקק מושלםםםם ואני כל כך אוהבת את הכתיבה שלך!!
הנה לך דמות.

שם-מתן בוזגלו
גיל- הגיל של אלירן.
רקע- איזה רקע אמור להיות לי יטמבלים?! אני ממשפחת פשע, זה זורם אצלי בדם.
מכירים את זה שאתם באים לרצוח מישהו וכל האדרנלין שלכם משתולל בגוף?! ככה אני מרגיש כשיש לי אקדח ביד!!
אבא שלי הוא ראש המשפחה וכשיגיע הזמן בעזרת ה' אני ארש את המקום שלו.
אין אצלי רחמים, לאף אחד.
זה כולל נשים, תינוקות ומי שעקף אותי בתור במכולת. ברור?!
אופי- מגיל קטן לימדו אותי שאין רגשות בעסק הזה.
אף פעם לא התרגשתי ממשהו, אף פעם לא התאהבתי, אף פעם לא הראיתי חיבה למישהו… בתכלס אם אתה מראה את הרגשות שלך, אתה חושף את כל החולשות שלך.
בנתיים אני מסתפק בסטוצים החד פעמיים שלי וזהו.
אף פעם לא הייתה לי חברה מה אתם רוצים?!
מראה- גבוה, שרירי, שזוף, מארינס בצבע חום כהה ועיניים ירוקות כהות.
תמיד יתלבש יפה.
כשתהיה בחורה שתכבד את עצמה מולו ושלא תיפול/תפחד/ תתחנף מהמעמד שלו, הוא ידע שהיא האחת בשבילו.

טוליי הייתי שמחה אם הוא יתאהב במישהי שהיא לא מאי!!
ושהוא ואלירן יתחברו.
סומכת עלייך חיים שליי אוהבת המון המון המוןן

23/05/2014 12:27

    טול אני מוסיפה עוד אחד טובוש?

    שם- ירין בוזגלו, כן אח של..
    גיל- בגיל של מאי, האח הצעיר במשפחה.
    אופי- אני ההפך הגמור ממתן. אני יותר מחושב, נשים וילדים קטנים פשוט לא באים בחשבון להרוג אותם.
    אני שונא את התחום הזה, למה אי אפשר להיות משפחה רגילה וזהו?
    אבא שלי? מזלזל בי, הוא חושב שאני חלש מדי לתחום הזה, שאני רגיש מדי.
    הייתה לי פעם חברה רצינית של חצי שנה.. אבל ברגע שהיא גילתה על המשפחה שלי היא ברחה.
    אני רוצה בחורה לא פחדנית, שתעמוד על שלה, שלא תפחד להיות איתי בגלל השם משפחה שלי.
    אני רוצה להיות שונה מהם.
    מראה- שיער פרוע שטני, עיניים ירוקות כמו מתן. נמשים.
    הוא לא הכי שרירי אבל הוא לא שחיף.
    הוא גבוה.
    הוא יעשה הכל בשביל המשפחה שלו, גם אם הוא לא אוהב את זה.

    23/05/2014 12:56

    חחחחח התאהבתי בהם!! <3

    23/05/2014 14:23

שם:גאיה
גיל:בגיל של מאי
מראה:שיער חום בהיר עיניים ירוקות לא גבוהה ולא נמוכה
אופי:עקשנית ולא מוותרת תשיג את הדברים שלה בדרך שלה גם עם זה להרוג מישהו לא מפחדת לומר את האמת אבל למרות כל זה היא חכמה מצחיקה אוהבת אקסטרים
היא קשורה לסכסוך ברגע שהיא התחברה לרוי ומאז היא מעורבת אבל היא לא כל כך רוצה את העסק הלא חוקי ולעבור לצד של מאי
והיא די מאוהבת במתן

23/05/2014 12:45

    הופה הופההה עוד לא התחיל וכבר מבוקשש המתן שלי? חחחחחחחחח

    23/05/2014 12:50

    חחחחחח אני אומרת לכן מתן שובר לבבות

    23/05/2014 13:16

פירפיר למה לא?

23/05/2014 13:01

    חחחחחחחחחח הייתי שמחה שתהיה לו חברה שתעמיד אותו במקום כמו גאיה!
    אבל שייקח זמן שהוא יתאהב בה טובוש??

    23/05/2014 13:19

סבבה

23/05/2014 13:22

יאאאאאאאא חייםםםםםםםםם זה מושלםםםםםםםםםםםםם אני מאוהבתתתת >3

23/05/2014 13:31

מושלםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תמשיכיייי ♥♥♥

23/05/2014 13:41

גאדד מושלםםםם תמשיכייייי!!!

23/05/2014 14:22
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך