mystory13
אז זה הסיפור שאני רוצה להתחיל אחרי שאני אסיים את סיפור אהבה צבאי, יש איזשהו קשר לטיפאני ודניאל אבל אתם תבינו בהמשך (: תכתבו לי בתגובות אם זה הסיפור שאתם רוצים או משהו אחר.
אתם חייבים להגיב חוח

האור שבקצה המנהרה-הקדמה+פרק ראשון

mystory13 22/10/2013 781 צפיות 3 תגובות
אז זה הסיפור שאני רוצה להתחיל אחרי שאני אסיים את סיפור אהבה צבאי, יש איזשהו קשר לטיפאני ודניאל אבל אתם תבינו בהמשך (: תכתבו לי בתגובות אם זה הסיפור שאתם רוצים או משהו אחר.
אתם חייבים להגיב חוח

מתגלגל למוסד לגמילה מסגריות ומפורענות לנוער, מסופר מנקודת מבט אחת בינתיים ואם תרצו אני אעשה כמה נקודות מבט של כמה דמויות.
ריין (רנאלדה) מיילס- גיל 16. שיער בלונדיני במקור אבל צבעה אותו לכחול בהיר, עגיל באף, קעקוע של שלוש ציפורים בעורף, עיניים חומות שנוטות לצבע ענבר, רזה ולא גבוהה במיוחד.
באה משכונת פשע , אבא שלה נרצח כשניסה למנוע מחבורת אנסים לפגוע בה, אמא שלה הייתה שבורה וברחה עם ריין ממקום למקום כדי ששרותי הרווחה לא יקחו אותה ממנה.
כשריין הייתה בת 12 אמא שלה השאירה אותה בבית יתומים וברחה, ריין הייתה שבורה ונכנסה לדיכאון עמוק, מאז היא התחברה עם חבורות ילדים שונות והתחילה לעשן בלי הפסקה..

פור וויליאמס (כןכן גנבתי את השם)- גיל 18. שרירי, עיניים אפורות-כחולות, שיער חום בהיר וקצת זיפים (טוב נו זה סקסי).
יש לו ארבעה אחים וכולם אושפזו במוסד בגלל התמכרות ומנת יתר, הוא היחיד שאפילו לא ניסה.
אחרי שנתיים החליט להתחיל לעבוד במוסד כי הבין כמה הנושא הזה חשוב. בינתיים האחים שלו מתו ואמא שלו התאבדה בגלל המקרה.
קעקוע זיכרון לאחים שלו יחסית גדול בגב.

ויקטוריה גאלס- גיל 16. שיער שחור ועור יחסית כהה, עיניים ירוקות ושפתיים מלאות ויפות.
קעקוע של האות B על פרק היד הפנימי שלה, לזכר אמא שלה שהתאבדה כשהייתה בת 10. קראו לה בריאנה.
אבא שלה הסתמם לאחר ההתאבדות והוליך את ויקטוריה גם לדרך הזאת, שלוש שנים לפני שנכנסה למוסד, שירותי הרווחה גילו על מה שקורה בביתה והפרידו אותה מאביה.
הם שלחו אותה למשפחה מאמצת אבל ויקטוריה לא נפרדה מהרגליה והמשיכה לעשן ולקחת סמים, עד שהמשפחה התייאשה ממנה ושלחה אותה למוסד.

וויל דרייק- גיל 17 וחצי. שמנמן וגבוה, עיניים חומות ושיער ג'ינג'י. נראה תמים.
סבל מבריונות כשהיה בבית-ספר יסודי ומאז הוא רוצה לנקום בכל מי שעשה לו את זה.
התחיל לקחת סמים כי חשב שזה יהפוך אותו לחזק אבל גם כשגילה שלא, זה היה ממכר מדי.
בגיל 14 ההורים שלו מצאו אותו מזריק בחדר באמצע הלילה ושלחו אותו לפסיכולוג, אך לאחר שהטיפול נכשל ההורים שלחו אותו למוסד.

פרופסור דיוויד לאונרד- גיל 75. אין צורך לפרט..

הגברת דיאונרה לאונט- גיל 50. מנהלת המוסד.

פרק ראשון:

משכתי את התיק מעליי וזרקתי אותו בתוך הלוקר, ״אבל יש שיעורים״ אמר לי חננה שעמד לידי תוך כדי שהוא מסדר לעצמו את המשקפיים.
מי הוא בכלל שהוא מעז לדבר איתי?
״על הזין שלי בסדר?״
״בסדר..״ לחש לי
״אני שמחה שאנחנו מסכימים״
טרקתי את דלת המתכת של הלוקר ויצאתי החוצה.
הבית שלי היה פחות או יותר שני רחובות מהתיכון אבל ללכת לשם הרגיש כמו נצח, פניתי את הפנייה האחרונה ושמחתי לראות את יובל ודור יושבים על אחת הגדרות.
״יאללה איפה אתם לא הייתם בבצפר! יעני הברזתם?״ התקרבתי והתיישבתי בין שניהם,
״לא סתם הברזנו..״ אמר לי דור וקרץ ליובל, ״נו מה אתם נותנים רמזים? שפכו״
איבדתי שיווי משקל והייתי צריכה לייצב את עצמי על הגדר, יובל תפס את היד שלי ולחש, ״חשבתי שאת כבר רגילה לשבת על גדרות״, היו לו עיניים שחורות ושיער כהה אבל העור שלו היה כל כך בהיר שלפעמים תהיתי אם הוא לוקח סמים או שזה סתם..
״תראי״ אמר דור והושיט לי חפיסת סיגריות קטנה וארוכה מעוטרת בציורים,
״מה זה?״ שאלתי
״הסיגריות הכי טובות בעולםםם״ הדגיש יובל
״הכי טובות וגם הכי טעימות״ המשיך אותו דור,
״וואלה? תביאו״ הושטתי את ידי לחפיסה אבל דור לקח אותה ממני,
״מה?״
״לא.. אין שיתופים״ היסס דור
״מה אין שיתופים?! איתי אין שיתופים?! י׳קקות תביאו״ נזפתי בהם.
דממה.
ניתקתי את ידי מהיד של יובל וירדתי חזרה למדרכה, ״באמת?״ שאלתי
״באמת״ הנהן דור,
בהסחת דעת מושלמת חטפתי את החפיסה ממנו ורצתי לבית שלי שהיה שתי שניות משם.
הקשתי במהירות את הקוד.
׳6379׳ הזכרתי לעצמי בראש, נכנסתי וטרקתי את דלת הזכוכית הגדולה מאחורי, הם ננעלו בחוץ.
חייכתי לעצמי, איזה חארות שני אלה..
••••
פתחתי את הדלת של הבית עם המפתח שלי, אף אחד.
לקחתי מצית מאחת המגירות במטבח והלכתי לחדר שלי.
קרסתי על המיטה והדלקתי סיגריה אחת,
האש החמה הפנטה אותי, כמו סם, הבטתי בה, כמוני, היא שורפת מבחוץ אבל מבפנים היא מדהימה. עם כל גווניה הצהובים והאדומים.
האש נבלעה בחומר האפור של הסיגריה, אף פעם לא באמת ביררתי איך קוראים לזה..
הכנסתי אותה לפה ונשמתי, מתיקות ותאווה מילאו את פי והייתי חייבת לנשוף את זה החוצה ולקחת שוב.
ככה עוד פעם ועוד פעם.
נשמע צלצול מהאינטרקום למטה, הבטתי במסך הקטן, זה היה יובל. לחצתי על הכפתור הירוק והדלת נפתחה. אולי יש לו משהו לא מטומטם להגיד לי.
כעבור כמה דקות הוא כבר נכנס לבית שלי ועמדנו בפתח חדרי. אני עדיין עם הסיגריה ביד, מרגישה מרחפת.
״אני מצטער הגזמתי קצת״ סינן ויכולתי להבחין שקדה לו להגיד את הדברים האלה.
״זה בסדר״ חייכתי אליו ובלי לחשוב מה אני אפילו עושה, הצמדתי את שפתיי לשפתיו ונישקתי אותו. הוא לא התנגד והמשיך לנשק אותי בחוזקה, הוא הוריד את חולצתי במשיכה אחת וחייך אליי.
ואז הדלת נפתחה…..


תגובות (3)

וואו תמשיכי זה פשוט מדהים ברמות מטורפות!!!!!!!!! ותתחילי עכשיו על תחכי שתיגמרי תעשי את זה בו זמנית ומנקודת מבט של מיזה?

22/10/2013 10:45

וואי מהמם תמשיכי !!!

22/10/2013 10:47

זה מהנקודת מבט של ריין (:

23/10/2013 06:30
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך