תגובה אחת ואני ממשיכה:)

האושר של חיי-הקדמה

26/06/2014 1200 צפיות 2 תגובות
תגובה אחת ואני ממשיכה:)

האושר של חיי
הקדמה
היי,קוראים לי לוטם הררי.
בת 16 מראשון לציון.כיתה י׳
אני לא גבוהה ולא נמוכה,ולא שמנה ולא רזה. שיער שטני שמגיע לי עד אחרי התחת.עיינים כחולות.
ההורים שלי עורכי דין,ככה שהם כל היום לא בבית..
אני בת יחידה,אבל אני לא לבד בבית כל היום,בן דוד שלי עומרי גר איתנו.. ההורים שלו נפטרו בתאונת דרכים כשהיה קטן,ואמא שלי לקחה אותו והוא גר אצלנו.
החברה הכי טובה שלי בעולם!סתיו נעים,היא החיים שלי פשוט!!!!!
סטייליסטית הכי שבעולם,ואין כמוהה בארץ.
חבר אין.וגם לא יהיה.
בנים זה עם חרא חרא!
הסגנון שלי זה ערסים.אני וחברה שלי אמרנו שנחיה את החיים בלי להתאהב פשוט!!!
לומדת בתיכון ״רבין״ שבראשון לציון.כמו כל ילדה שונאת את הזונות של השכבה,תלמידה לא כך כך טובה מעלים לי תפיוז בשניה.
וזהו… זו אני:)

עומרי בשן-
בן 17 אני הכי חתיך שיש:)))) שיער חום,רזה גבוהה עם עיינים ירוקות.
אני גר בראשון לציון עם דודה שלי בעלה והבת שלה לוטם.
לוטם היא הילדה הכי חשובה לי בעולם!!
היא כמו אחותי הקטנה.
אני גר אצלהם כי אבא ואמא שלי עברו תאונת דרכים שהייתי בן שנה,אין לי זיכרון מהם בכלל.. ערס,סטוציונר ואוהב רק להנות מהחיים:)))))) ומהבנות…
חבר הכי טוב שלי זה אורי נעים!!!! אח שלי בדם!!!!!

סתיו נעים-
בת 16 כיתה י׳ רזה וגובה ממוצע.שיער בלונדיני ארוך וגלי בסוף,עיינים ירוקות ומרוקאית עצבנית אששש
גרה בראשון לציון עם אבא שלי..אמא שלי נפטרה בלידה שלי.
אבא שלי שומר עליי כמו החיים שלו,אני המתנה שלו הוא אומר.. אין עוד אבא כמוהו בעולם.
הוא נוסע הרבה בגלל העבודה שלו,אבל הוא תמיד דואג לי בכל מצב.
יש לי אח בן 18 עוד מעט.. אורי נעים..
אני והוא בקשר והוא שומר עליי ממש,הוא לא מסכים לאף אחד לגעת בי ומי שנוגע מ ת!

אורי נעים-
בן 18 ביולי:)))) כיתה יב
גבוהה עם שיער שטני ועיינים חומות.כל הבנות חולות עליי;)) ואני חולה עליהם רק בלילות..
יש לי אחות סתיו,היא החיים שלי!!!!!! מאז שאמא שלי נפטרה,כשהייתי בן שלוש,אני והיא היה לנו חיבור שפשוט עד היום ככה.אנחנו בחיים לא רבים,חוץ ממידי פעם עקיצות,אני שומר עליה כאילו היא היהלום שלי..
ערס,סטוציונר ,ועושה מכל יום בחיים האלה מסיבההההההה

מקווה שתהנו..זה סיפור ראשון שלי… אוהבת:)


תגובות (2)

s~s

מושלםםםםםםםםם
תמשיכי!
ואני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי!♥

26/06/2014 16:21

    אני אסיים תפרק הראשון ואקרא את שלך:) אוהבתתת

    26/06/2014 16:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך