תנו תגובות על הסיפור:)

האושר של חיי -פרק 3

29/06/2014 830 צפיות תגובה אחת
תנו תגובות על הסיפור:)

פרק 3-
הרגשתי באותו הרגע תחושה שאני עדין חשובה לו,שהוא אוהב אותי עדיין.
ועוד שהוא כתב לי שהוא עבר לפה,התחלתי להזיז את הרגל שלי כמו שתמיד אני עושה שאני עצבנית או מתרגשת.
שמתי את הפרחים מתחת לשולחן ואת הפתק הכנסתי לתיק..המורה לאיכסטוריה הגיעה,שעתיים היסטוריה על הבוקר!!!אני שונאת היסטוריה.
עברו להן השעתיים,ישנתי במשך השעתיים האלה,לא נורא השלמתי שעותשינה.
הייתה הפסקה וכולם יצאו,פתחתי שוב את הפתק והתחלתי לקרוא שוב.. לא יודעת למה ירדו לי דמעות,של שמחה או של עצב? לא יודעת..
הרגשתי יד על הכתף שלי.. ומי זה יכול להיות אם לא הוא..
מה אתה רוצה? אמרתי לו.
אותך! אני יכול?לירון אמר לי.
לירון אתה יודע שזה לא יילך המשכתי הל…. ולא הספקתי להשלים את המילה והרגשתי את שפתיו על שלי,נעות בקצת מושלם.לא התחמקתי..אני חושבת שגם אני רציתי את זה.לשכוח קצת את אורי ולחזור לאהבה הישנה שלי..
התנתקנו ואמרתי לו מה עושים עכשיו?
והוא נישק אותי שוב.
פתאום שמעתי טריקה של הדלת,לא ידעתי מי זה היה ולירון משך אותי לשבת עליו. סיכמנו שנחזור,והוא הבטיח שלא יפגע בי יותר.
-נקודת מבט אורי-
הגעתי לבית ספר,כרגיל איחרתי.באתי ישר להפסקה והלכתי לסתיו להביא לה את המפתח של הבית.
הגעתי לכיתה שלהם וראיתי אותה..את לוטם מתנשקת עם איזה ילד אחד..
רציתי פשןט להכנס ולהעיף לו מכות ולפוצץ לו את הפרצוף.אבל אם טוב לה,טוב לי.
הלכתי משמה מהר,פתאום נתקעתי בזוהר הזונה של השכבה שלנו,היא דחפה אותי לחדר של השרת ומשמה עשינו את הענינים שלנו ויצאנו החוצה.
העיקר אני מסופק?שם זין על העולם.
חזרתי הביתה כי נמאס לי מהבית ספר הזין הזה,נשבע שאני לא יודע למה צריך בית ספר הוא לא תורם לכלום.ונרדמתי עד שסתיו הכלבה העירה אותי ואמרה לי שכבר עשר בלילה.
התקשרתי לעומרי ואמרתי לו שבא לי לצאת לשתות,העיקר לשתות.לשכוח ממנה.
והוא אמר לי תתארגן עוד שעה ככה יוצאים.נכנסתי להתקלח,שמתי גינס עם קרעים חולצת טישרט לבנה חלקה ונעלי בובה של אדידס שחורות.
לקחתי מפתחות ויצאתי לקחת את עומרי,נכנסנו למועדון ופשוט לא הפסקתי לשתות,רציתי שהשתייה תשכיח לי אותה,לא יודע איך זה קרה שפתאום התחלתי לפתח אליה משהו.אל לוטם? לוטם שגדלה איתי?
אני חושב שפשוט לא הפסקתי לשתות.כוס ועוד כוס ועוד כוס.גמרתי את כל השתייה שהייתה במקום.
קמתי בלי לזכור מה היה בלילה,במיטה שלי.לא הבנתי כל כך איך הגעתי לפה.מישהי הייתה בחדר שלי והייתה עם הגב אליי.
לוטם?!?!
מה היא עושה כאן


תגובות (1)

s~s

פרק מושלםםםםםםםםםם פשוט מושלם!!
תמשיכי!!
אוהבת,שיר ♥♥♥♥

09/07/2014 16:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך