זה סיפור ראשון שלי אם יש לכם משהו לשפר או שיעזור לי זה מתקבל בשמחה כי אני שתאהבו את הסיפור שלי

האח החורג המפורסם שלי -הקדמה לסיפור על וואן דיירקשן :)

23/10/2012 3747 צפיות 9 תגובות
זה סיפור ראשון שלי אם יש לכם משהו לשפר או שיעזור לי זה מתקבל בשמחה כי אני שתאהבו את הסיפור שלי

היי, אני עדן ואני ממש מתרגשת אני כבר סופרת את הימים ליום הולדת "סוויט סיקסטין" שליי עוד שבוע בדיווק ותהיה לי את המסיבה המושלמת !
*דמויות*
עדן-גבוהה,רזה שיער חלק שטני עד חצי הגב ועיניים כחולות.
זאין,נייל,לואי וליאם-חברים של לואי ולהקה-וואן דיירקשן
הארי-האח החורג של עדן
לירון-האחות הגדולה של עדן בת 21 על אותו עיקרון של עדן רק עם עיניים ירוקותץ
ליהי-האחות הקטנה של עדן בת 12 שיער חום ,די נמוכה,ועיניים חומות דבש.
סמדר-אמא של עדן.
לי (לילוש)-החברה הכי טובה של עדן ומעריצה מושבעת של וואן דיירקשן
רון (רונה)-החברה הכי טובה של עדן (רון לי ועדן הם השלישיה שהם החברות הכי טובות)
*אני ירחיב עליהם ועוד דמויות בהמשך*
קטע מפרק 1:
חזרתי מהלימודים ברגל אוף איזה חום!! אפילו את לילוש ואת רונה לקחו ורק אמא שלי טובעת לה בעבודה ..חשבתי לעצמי בדרך מה איתה אולי היא תחזור מוקדם ואני ייראה אותה בפעם הראשונה השבוע ,עליתי במעלית הוצאתי את המפתח הכנסתי אותו אל המנעול והבית לא נפתח.. אני מנסה לדפוק אולי אמא בבית ..מה והיא לא הביאה אותי?! אין סיכוי היא בטח טובעת בעבודה..אני אומרת לעצמי .
פותח לי את הדלת נער נראה בן גילי תלתליפה על הראש ועיניים ירוקות טבעתי בהם.. ולא שמתי לב שעברו כבר כמה דקות "אמממ" הנער אומר וקמתי מהתרדמת שלי ושאלתי אותו "מי אתה? מה אתה עושה בבית שלי? אתה גנב ? אני מכירה אות…" הוא השתיק אותי ואמר לי "תירגעי אני יסביר לך הכול, את בטח עדן אני הארי נעים להכיר " הוא אמר "כן נעים להכיר… ומי אתה?" "אני האח החורג שלך מהיום ! ההורים שלנו מאורסים אחד לשני אבא שלי לאמא שלך " הוא אמר והופתעתי איך אמא לא סיפרה לי ?חשבתי לעצמי הרי אנחנו כמו חברות הכי טובות נכנסתי הביתה וראיתי את אמא שלי יושבת מחובקת בסלון עם גבר נראה די זקן כנראה אבא שלו ולא האמנתי פשוט לא האמנתי.
הסתכלתי על אמא שלי הנהנתי בראשי מצד לצד "איך יכולת לעשות לי את זה?" צעקתי לה הדמעות כבר חנקו אותי הגוש רק גדל וגדל .רצתי במעלה המדרגות הדמעות כבר זרמו על לחיי האדומות מכעס.. חשבתי לעצמי עכשיו ברור הים הולדת שלי יהיה מושלם ממש !!טרקתי את הדלת בחוזקה זרקתי את התיק והתחלתי לבכות עד ששמעתי דפיקה בדלת קמתי ניגבתי את הדמעות בעדינות פתחת את הדלת וזה היה …"


תגובות (9)

תמשיכי מהממם!!!
וואלה לא חשבתי על זה הארי בתור האח החורג שלי? אני היייתי מתעלפת (הוא בטח היה מכיר לי את זאיו!)
בקיצור… תמשיכי!

23/10/2012 15:45

תמשיכי!!!!!

23/10/2012 23:41

גם אני לא חשבתי על הארי בתור האח החורג שלי איך אני יצא עם אחי החורג!? חחחחחחחח
תמשיכי ואם תצטרכי עזרה תירשמי לי בתגובות ותקראי תסיפורים שלי אם בא לך מחכה להמשך אס….

24/10/2012 03:23

תמשיכי!

24/10/2012 05:06

תודה על כל התגובות :) לא חשבתי שכל כך יאהבו את זה האמת חחח אממ עכשיו אני כותבת את ההמשך ותודה לכם ותביאו חברות לקרוא!! אני רוצה כמה שיותר קוראים:)

24/10/2012 05:55

ברור שאני יביא חברות אני יביא עוד שלוש בנות
ותיקראי אם בא לך תסיפורים שלי כתבתי על הארי לא סימתי על ליאם לא סימתי ועל זאיין שזה יחסית סיפור חדש

24/10/2012 07:42

תמשיכי!!! וגם אני חדשה אני כותבת סיפור על זאיין החתיך!! :)

24/10/2012 08:07

תמשיכי!! :))) נשמע סיפור ממש יפה ומעניין!! D:

24/10/2012 09:08

דנה דנה דנה הארי היא השלמות האמיתית פה!@

25/10/2012 10:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך