עכשיו בחנוכה יהיו לכם הפצצות של פרקים אז.. חמש תגובות ממשיכה (:

האח החורג המפורסם שלי פרק 29:)-סיפור על וואן דיירקשן

07/12/2012 1891 צפיות 9 תגובות
עכשיו בחנוכה יהיו לכם הפצצות של פרקים אז.. חמש תגובות ממשיכה (:

"בואו לאכולל" אנחנו לא רעבים כולם אמרו והמשיכו בשלהם "לא צריך" היא צעקה מרוצה מהר פנקייקים שנשאר רק לנו התיישבנו והתחלנו לאכול אחרי משהו כמו שתי דקות ו2 פנקיקים !! זה מלאאא !! אני ממש רעבה… קיצר שמענו את הדלת של המטבח נפתחת וזה היה נייל..! "אני!…רעב" הוא צעק במילה הראשונה מחוייך ושמח..עד שהוא ראה אותי! ואז כשהוא אמר רעב הוא השפיל את מבטו..
~נקודת מבט עדן יום רביעי…יום שבת היום הולדת ~
הוא נכנס והתקרב לאד היא הניחה את המזלג שלה ..וקמה הוא חיבק אותה ונישק אותה בראש.. זה פשוט צבט אותי בלב כשדמיינתי את עצמי במקומה ..היא ראתה את המבט שלי עליהם והתנתקה מהחיבוק שלו מהר "בוקר טוב" הוא אמר עם קול מחוספס שרק קם משינה "בוקר טוב" היא ענתה והתיישבה הוא התיישב לידה ולקח צלחת ושם 6 פנקייקים !! מבטנו הצטלבו ומיד הזזתי את ראשי מנסה להתחמק ואמרתי "אממ..פנקייקים מאוד טעימים אד" ותחבתי את ראשי בצלחת מנסה להתחמק מנייל … באותם חמש דקות של שתיקה מביכה חשבתי לעצמי שהגיע הזמן לנסות להתגבר עליו למרות שאני ממש אוהבת אותו ואני בחיים גם לא יפסיק.. הוא קיבל החלטה ויכול להיות שהיא גם נכונה.. יכול להיות שעדיף בשביל שנינו להיות לחוד עכשיו… על מי אני עובדת?! אני אוהבת אותו ואני לא יוותר עליו כל כך מהר המילים האלו הדהדו בראשי.. עד שאד אמרה "בא לי שופינג" תוך כדי שהיא מניחה את הצלחת שלה בכיור "מסתדר לי ביותר" אמרתי מנסה להיראות כאילו כבר התגברתי והנחתי את צלחתי גם בכיור "אז? נקרא גם לבנים?" אד אמרה מסתכלת עליי ועל נייל בתהייה "אממ מה שבאלך.." אמרתי ומרכינה את ראשי לרצפה בגלל נייל " אנחנו נקרא להם… זאיין הארי לואי וליאם תתארגנו ותביאו כל אחד את החברה שלו כי הולכים לשופינג כי אני בטוחה שאלינור לי רוני ושחף מאוד יישמחו !.." בזמן שאד צעקה נייל שם את הצלחת שלו בכיור ובדיוק כשכמעט הצליח להתחמק ופתח את דלת היציאה מהמטבח אד צעקה לו "היי נייל.. לאן אתה? אתה בא איתנו!!! אהאהאהאה היא סימנה לו עם היד "בלי הצגות אתה בא וזהו לך תגיד לבנים להיות מוכנים עוד חצי שעה עם כובעים ושמים לא משנה מה העיקר שלא יזהו אותם שפול יהיה למה עוד ארבעים דקות עם לימוזינה ושנאסוף את החברות שלהם עוד חמישים דקות מהבית רק של אחת מהם כדי שלא נתעכב " היא סיימה ולקחה נשימה ארוכה וצחקתי מהמהירות שלה .. נייל אמר "אוף איתך" הוא יצא ושמענו את מה שאד אמרה לו שהוא אומר לבנים הלכתי לחדר של הארי ונכנסתי הוא לא היה שמה אז לקחתי את שני הבגדים היחידים שהבאתי איתי שזה היה ג'ינס ארוך כובע צמר ורוד וחולצה ורודה זוהרת ונעלי עקב שחורות שמתי אותם אחרי שנעלתי את הדלת שמתי קצת איפור וחשבתי שזאת הולכת להיות יציאה די טובה עם החברות שלי שלא ראיתי הרבה זמן וזה.. טוב אני יוצאת עם אנרגיות חיוביות לא משנה מה או כמה אני יראה את נייל אמרתי לעצמי בלחש ויצאתי מהחדר שלו יורדת במדרגות ורואה על הספה את הבנים מאורגנים ואת אד במרפסת מדברת בפלאפון הלכתי לספה נתתי חיבוק לזאיין ללואי להארי וליאם לפי המקומות ישיבה עד שהגעתי לנייל וראיתי אותו מגרד בעורפו עם הראש מורכן הסתובבתי והתיישבתי ליד זאיין…הם ראו ערוץ E ובדיוק שבאתי הייתה כתבה עליי ועל נייל "נייל הורן ניצפה לפני כמה ימים עם חברתו עדן " ברקע הייתה תמונה שלנו מתנשקים !באותה שנייה לקחתי את השלט ואמרתי "אני מעבירה טוב?" הסתכלתי על זאיין בפאפי פייס והוא הנהן לי העברתי לערוץ כלשהו אחר לא משנה העיקר שאני לא ייראה אותי ואתו ביחד.. כדי לא להיזכר…באותו רגע אד באה צוהלת ושמחה ואמרה "פול כאן למטה אנחנו יורדים?" הבנים הסתכלו עליי "רוצים פוסטר?" אמרתי וכולם צחקו "הנה נשים את הכובעים ואת השפמים ונרד" זאיין ענה תוך כדי שהם שמים את הדברים… נייל אוי נייל המושלם הזה .. זה שגרם לליבי לרטוט לגופי להצטמרר כל כך יפה כל כך מדהים חשבתי לעצמי בוהה בו שמתי לב שהוא התסכל אז ישר הזזתי את ראשי הצידה ואמרתי "אז..יוצאים" "כן" הארי ענה לי ראיתי אותם עם הכובעים והשפמים ממש יופי של סבאים חוחוחוח "חחחח אתם נראים כמו סבים" אמרתי וצחקתי "אממ תודה? "ליאם ענה ..ירדנו למטה ופול חיכה לנו שמה למטה והכניס אותנו ללימוזינה ישר כשהתיישבנו כולם הוריד את הכובעים והכיסויים שלהם כאן הם כר נראו יותר טוב "אז איפה הבנות מחכות?" שאלתי את לואי ה"אחראי" על החבורה "הם מחכות בבית של רוני" לואי ענה וקרץ לי אחרי נסיעה של עשר דקות שכל אחד היה עסוק באייפון שלו הגענו לבית של רוני "הגענו"הנהג אמר ובאותה שנייה אני זאיין לואי הארי וליאם רצנו החוצה כדי לראות כמובן את החברות שלנו אני יצאתי ראשונה וכשהעברתי את מבטי אחורה ראיתי את נייל יושב שם לבד .. מעביר את ידו בשיערו הבלונדיני יצאתי ונתתי חיבוק ללי "היי נסיכה התגעגעתי" אמרתי "היי" היא אמרה התנתקנו ואמרתי "אתם עדיין באות לישון אצלי את רוני ושחף נכון? אולי באלך שנצרף גם את אלינור בחשיבה אחרת ?" ולי ענתה לי "ברור לך שאנחנו באות ושאלינור גן תבואי היא חמודה" היא אמרה וקרצה לאלינור שעמדה מחכה ללואי שייצא מהלימוזינה זזתי טיפה אחורה וישר הארי רץ אל לילוש ונתן לה נשיקה ארוכה בפה תוך כדי שידה משחקת בתלתליו הסתובבתי וראיתי את כל הזוגות האחרים באותו מצב.. את ליאם ורוני זאיין ושחף ואת אלינור ולואי אחרי שתי דקות שעמדצי שמה מחכה לאט לאט כולם התנתקו ומייד רצתי לרוני "נסיכה התגעגתי" נתתי לה חיבוק אחרכך הלכתי לשחף חיבקתי אותה ואחרכך את אלינור "אני מבינה שדברים קרו" היא אמרה לי "שמעת מלואי נכון? חח עזבי לא משנה .. את היום מוזמנת אליי לבית בלי הבנים לערב בנות שכזה " אמרתי וציפיתי לתשובה חיובית "ברור שאני באה .." היא אמרה והתקרבה אל לואי ושילבה את ידה בידו.. נכנסנו ללימוזינה התיישבנו כמו קודם רק שכל הזוגות ישבו אחד ליד השני ואני הייתי ליד…


תגובות (9)

ממש יפה (; אני מחכה לרגע הזה שתכניסי אותיי (;

07/12/2012 05:05

תמשיכי בבקשה זה מהמם

07/12/2012 06:29

תמשיכי!!!!!!!!!!!!! מהר!!!!!!! שמחה שאני סוף סוף בפרק ואני לא יכולה לחכות לנחם אותך קצת או אולי להיות זאת שמשדכת בינכם בחזרה…

07/12/2012 08:03

תמשיכייייי !

07/12/2012 08:36

שחף? את תשדכי בינינו בחזרה! העלת לי רעיון חוחו <3 תודה לכולם אני ימשיך מחר (:

07/12/2012 10:04

המשךךךךךךך דחוווווף :)

07/12/2012 10:25

תמשיכי:)

07/12/2012 10:47

תמשיכי

09/12/2012 05:11

תמשייכי דחווווף!

09/12/2012 05:27
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך