חמש תגובות ממשיכההה (::

האח החורג המפורסם שלי פרק 32:)-סיפור על וואן דיירקשן

11/12/2012 2029 צפיות 6 תגובות
חמש תגובות ממשיכההה (::

והדלקתי טלויזיה ערוץ E היה פתוח אצלם באופן קבוע אז לא באמת בחרתי ערוץ.. יצא שהדלקתי את הטלויזיה והיה כתבה בכותרת היה כתוב "מה קרה לנייל הורן מהלהקה וואן דיירקשן עם חברתו בזמן האחרון..?" המנחה אמרה ברקע "ולכתבה המיוחדת שלנו להיום מה קרה לנייל הורן חבר להקת וואן דיירקשן עם חברתו? אתמול הם ניצפו בדרך לקניון עם כל החבורה וחברותיהם רק ששניהם היו בקצוות אחרים לגמרי..לא החזיקו ידיים לא התנשקו..את זה נברר בימים הקרובים!…ועכשיו לכתבה הבאה…"
~נקודת מבט של עדן יום חמישי 5 בערב~
נו..מה עכשיו עם הפאפרצי האלה הם יעקבו אחריי כול היום אוווף.. טוב אין לי כוח אליהם..נו מה התאריך היום חשבתי לעצמי שחכתי בגלל החופש הארוך הזה..לקחתי את האייפון והגעתי ללוח השנה הסתכלתי "אם היום זה ה.. אז מחר זה ה.. ומחרתיים זה ה…" מלמלתי לעצמי עד שנזכרתי "היומולדת שלייייי" צרחתי באושר בכל הבית ושחכתי שיש אנשים..קפצתי על הספה ולפתע כולם יצאו מהחדרים ושאלו "תגידי את נורמלית?! מה קרה?! חשבנו שקרה משהו!!" הארי אמר מחובק עם לי "כןןן ביום שבת היומולדת שלייי" אמרתי "אה וווווואוווו"זאיין אמר בציניות ייתר "תודה על הפירגון וההתלהבות" אמרתי עושה את עצמי נעלבת אז כולם ירדו במדרגות וחיבקו אותי "טוב אז הולכים? אני דיי עיפה " לי אמרה "אני יזמין את ג'ון (המצאתי שם לנהג הפרטי שלהם חיחיחי) עם הג'יפ השחור הגדול והוא ייקח אותכן הביתה…" הארי אמר וכולן הנהנו "אה.. אני נשארת הבאתי מזוודה שתספיק לי לכמה זמן אני לא רוצה להיות לבד בבית" אמרתי והסתכלתי לכיוון הארי מחכה לאישורו "כן..את תוכלי לישון בחדר של אד" הוא אמר וסימן לי להיות בשקט מכיוון שדיבר בפלאפון עם ג'ון ..הוא חזר אחרי דקה ואמר "ג'ון בדרך..תתחילו להתארגן בנות" הארי אמר וחיבק את לי ואחרכך נתן לה נשיקה חמה על השפתיים כולם נפרדו..אחרי חמש דקות נשמע צפצוף של מכונית "כן..זה ג'ון" הארי אמר ופתח את הדלת כול הבנים לקחו את החברות שלהם ויצאו איתם לבחוץ נפרדים מהם … "אבל רק עוד נשיקה" ראיתי את הארי מתחנן פותח ידיים לחיבוק מלי שכבר התרחקה אבל אחרי שנייה ראיתי אותה רצה חוזרת נותנת לו נשיקה ארוכה "אני יתגעגע" הוא אמר ולא עזב אותה הם התנתקו היא רצה העבירה לו נשיקה באוויר והם נסעו.. בדיוק שבאנו להיכנס עצרתי ואמרתי "אני רעבה" "טוב תאמת שגם אני רעב" הארי אמר "אולי נצא לאכול?" זאיין צעק כדי שנייל כנראה יישמע "בננדוס" הוא צץ משום מקום וכולנו צחקנו "אני ייקרא לפול ואני ייתקשר לג'ון שיבוא מייד אחרכך ביינתים נתארגן" ליאם אמר..נכנסנו הביתה וליאם הודיע שייקח לג'ון עוד חצי שעה אז אמרתי "הלכתי להתארגן" לקחתי את המזוודה הוצאתי בגדים ושמתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=65382068 התאפרתי הסתכלתי על המראה וחשבתי לעצמי..אני יפה מידי ;) ויצאתי מהחדר סגרתי את הדלת ראיתי את כול הבנים יושבים ורואים טלויזיה מלמעלה התחלתי לרדת במדרגות לא רציתי תשומת לב אבל העקבים שלי דפקו על המדרגות וכשהייתי כבר למטה כל הבנים הסתכלו עליי כאילו נפלתי מהשמיים ! כולם ! אני מדגישה שגם נייל אז לא היה לי כבר נעים "משהו מיוחד?" אמרתי והסתכלתי על כולם במבט שואל "אה..לא סתם את פשוט נראית טוב" זאיין מלמל "גם לך לא חסר" אמרתי וקרצתי לו..באותה שנייה שמענו צפירה זה היה ג'ון "טוב אז יוצאים?" נייל אמר והארי ענה לו בהנהון נעלנו את הבית ופאפרצי ישר קפצו עלינו והתחילו עם השאלות שלהם ..פול ישר רץ מעבר הג'יפ והתחיל להזיז את הפאפרצי ועוד פעם שמעתי שאלות כמו "נייל מה קרה לך עם החברה" וכאלה היו גם כמה שאלות על הבנים האחרים אבל לא הקשבתי רק השפלתי את ראשי והלכתי עד שהגענו לג'יפ נכנסנו והתיישבתי ליד לואי הוא חיזק אותי ואמר לי "אל תתיחסי לפאפרצי המטומטמים האלה פשוט אל תעני להם על השאלות…" הוא אמר לי "וגם נייל לא יענה על השאלות של הפאפרצי עליכם" הוא סוג של צעק כדי שהוא ישמע הייתה שתיקה באוטו במשך 10 דקות עד שהגענו לננדוס… פול פתח את הדלת של הג'יפ וסימן לנו לצאת יצאתי ועוד פעם גל של פאפרצי קפצו לנו על הפנים ועם השאלות? כבר התרגלתי הלכתי עם ראשי מורכן עד שהגענו לננדוס נכנסנו ואז הר של מעריצות קפצו עליהם ..פול הלך ולחש משהו למנהל הסניף ואז בכרוז של הננדוס אמרו " כולם בבקשה לצאת מהמסעדה אנחנו סוגרים " באתי לצאת מהמסעדה ואז פול אמר לי " אתם נישארים הם הוציאו את האחרים שיהיה לכם נעים לאכול" "אה תודה" אמרתי וחייכתי לו.. חיפשתי את אחד הבנים אך ללא הצלחה הסתובבתי בכל הננדוס ולא מצאתי אותם בלי לשים לב הגעתי אל הכניסה של השירותים של הגברים ואז יצא נייל וסידר את חולצתו במכנסיו "היי נייל איפה אתם אני לא מצאתי אותכם ואני מסתובבת כבר חצי שעה כאן" אמרתי וכאילו שחכתי מכל מה שקרה .. אם לא הייתי נשארת כאן עוד הרבה זמן "אה.. בואי אחריי" הוא אמר ועקבתי אחריו בוחנת כל תנועה שלו של השלמות המהלכת <3….


תגובות (6)

תגובה ראשונה!!!
מהממם!

11/12/2012 06:59

המשךךךךךךךך

11/12/2012 07:51

תמשיכי דחוף!!!!!!!!

11/12/2012 08:41

תמשיכי !!!

11/12/2012 08:46

תמשיכי אני מתה כבר שהם יחזרו יואו את כותבת יפה מידי!!!!

11/12/2012 08:52

את יכולה להמשיך יש 5 תגובות ;)

11/12/2012 15:38
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך