מעיין D:
שבת שלום

האח של החברה שלי ♥ – הקדמה + חלק מהפרק הראשון

מעיין D: 06/12/2013 1201 צפיות 6 תגובות
שבת שלום

הייוש ♥
קוראים לי עדן, בת 16 וקצת, שיער שחור חלק קרשים, עיניים חומות גדולות, מלאה במקומות הנכונים(;
אני ילדה טובה, חננה טיפה חחח >< בחיים לא עישנתי או שתיתי.. אפילו לא יצא לי להתנשק… עצוב..
יש לי משפחה מדהימה!! אמא מנהלת מסעדה, אבא רופא, ושני אחים, מתן, שהוא בן 26, וליאב, שהוא בן 14 וחצי.
אהה ויש לי שני חברים הכי טובים : מאי וטל.
מאי היא ההפך הגמור ממני, ילדה רעה כזאת, טיפה פרחה חחחח תמיד היא מנסה לקלקל אותי ולא הולך לה (: היא מדגמנת, כל פוסטר שני בעיר שלו זאת היא. תאמינו או לא, אבל היא סטוציונרת כזאת. כן, יש גם בנות כאלה…
וטל הוא כמו מאי בערס, רק שהוא כמו אח גדול בשבילי, תמיד שומר עליי מכל דבר ודואג שאני לא ישתנה בשביל אף אחד. בהתחלה, מתן, אחי הגדול, היה עושה לו כל מיני מבחנים בשביל לבדוק שהוא לא סתם מנצל אותי הוא כמובן עבר את כולם, מתן חולה עליו עכשיו (: אמא שלי רוצה שאני והוא נהיה ביחד, אבל וואלה? אנחנו חברים יותר מידי טובים בשביל להרוס הכול עם אהבה ושטויות כאלה.
טוב, אז זאת אני בקצרה (:
ביוש ♥

פרק ראשון –

"נו איפה את??" התקשרתי למאי בפעם האלף להיום. ועדיין לא התחיל היום..
"חכי אני חמש דקו- הנה!! אני רואה אותך!! את רואה אותי??" היא שאלה ואני התחלתי להסתובב לצדדים עד שמצאתי אותה. טוב, איך אפשר לפספס אותה עם הגובה הזה?? (:
"רואה. לצערי הרב.." מלמלתי ונתקתי. היא התקרבה אליי, לבושה בטרנינגים רחבים.
"אני לא מאמינה שאני יצאתי ככה מהבית" היא אמרה ונאנחה. היא זרקה את התיק על המדרכה והורידה את המכנס טרנינג האפור, והקפוצון האדום שהיה עלייה. אחרי ששנייה היא עמדה מולי עם חולצת בטן שחורה ושורט צהוב. חחח אל תיבהלו, היא לא התפשטה פה הרגע, היא שמה את הגדים האלה מתחת לשקים שהיא לבשה קודם. תאמת?? העדפתי את השקים של קודם.
"איככ אני לא סובלת חולצות בטן" אמרתי ועיקמתי את האף, "למה לא באת ככה וזהו?"
"אחים שלי חזרו מהפנימייה, הייתי חייבת לצאת ככה" היא אמרה והתחלנו ללכת.
"ממתי הם חוזרים לשישי?" שאלתי אותה. אחים שלה נשארים בפנימייה בדרך כלל..
"ממתי שהם לומדים בבית ספר שלנו" היא אמרה ונאנחה, "מישהו הרביץ לדור והשעו אותו, אז אמא שלי חטפה קריז על הפנימייה המסריחה הזאת והעיפה משם את שניהם. ואני זאת שצריכה לסבול!!"
"חחחח מסכנה" אמרתי לה, "רגע אז גם ככה הם יראו אותך ככה בבית ספר, למה הורדת את הבגדים?" שאלתי אותה והיא חייכה חיוך מתוק.
"אנחנו נהיה בבית ספר, הם לא יעשו לי כלום" היא אמרה ואז רצה לטל, "טלי!!"
"מה את רוצה ממני על הבוקר??" הוא שאל בקול צרוד והעיף אותה ממנו.
"למישהו היה לילה סוער אתמול.." אמרתי לו במבט ערמומי.
"איזה סוער?? כוסאמא שלה ברחה לי באמצע" הוא אמר ונאנח, "נזכרה שיש לה חבר.." חחח רק לו זה יכול לקרות (;
"תפסיק ללכת עם פגומות" מאי אמרה לו, "תיקח אחת כמו עדן, תסובב אותה קצת, תכניס אותה למיטה, ותחתוך" מאי, מאי, מאי… סטוציונרית בנשמ- היי רגע, מה זאת אומרת אחת כמוני??
"אהה בכאלה כמו עדן לא נוגעים" הוא אמר.
"איהההה" אמרתי, נעלבת. מאי וטל צחקו.
טל חיבק אותי, "את פרח מוגן. לא מגיע לאנשים כמוני אחת כמוך" הווו חמוד♥
"חחחח ניצלת, ניצלת" אמרתי וגלגלתי עיניים. שלשתינו צחקנו והמשכנו ללכת.


תגובות (6)

יפה תמשיכי

06/12/2013 11:27

תמשיכיי

06/12/2013 11:30

תמשיכיייייי זה יפפפה

06/12/2013 11:32

מוזמנת לראות גם את שלי אם את רוצה :) אני מעלה חלק שני עכשיו :)

06/12/2013 11:32

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

06/12/2013 11:39

תמשיכייי

06/12/2013 12:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך