שלום איך??? בנות תודה למי שעזרה. תיקנתי מקווה שזה יותר טוב

האישה שלי אני חיי למענך ואת חיי אני אתן בשבילך-הקדמה

17/07/2014 885 צפיות 3 תגובות
שלום איך??? בנות תודה למי שעזרה. תיקנתי מקווה שזה יותר טוב

תודה לכל מי שעזרה
~~~~~~~~
"אני לא מבינה למה? למה בו התאהבתי" אמרתי
"למה את לא רוצה להיות חברה שלו" היא אמרה
"כי הוא רוצה רק להחזיר לי על זה שהשפלתי אותו" עניתי לה אבל לא לעצמי כי את האמת היא לא יודעת .
~~~~~~~
שחר מזרחי- יש לי שיער בגוונים של חום ועניים בצבע חום אני לא נמוכה.
בת 18 עולה לכיתה י"ב. אני ילדה טובה לא שותה לא מעשנת אני משקיעה בלימודים אני אוהבת לטייל. למרות שאני סוג של חנונית אני מקובלת מאוד, אבל אני עוברת לבית ספר אחר אז נקווה לטוב.
אני מרמת גן אני עוברת לסביון ,אני עוברת לגור אצל דודים שלי.
בגלל שההורים שלי טסים לעבוד בארצות הברית,אני ובן דוד שלי לומדים באותה שכבה. לבן דוד שלי קוראים יונתן אדרי, אנחנו מאוד דומים רק שהוא סוג של ערס. הוא מגן אלי, כאילו אני אחותו הקטנה.
ולאחי הגדול קוראים אושר והוא בצבא.
יש לנו אחות קטנה, בת 4 קוראים לה נוי. יש לה שיער בצבע חום עיניים חומות בהירות.

אושר מזרחי- יש לי שיער חום כהה עיניים חומות בהירות אני מטר87 בן 19 משרת בגולני.
אני שותה אבל בכמות אין מצב שאני איתן לשחר לשתות שומר על שחר ונוי כמו על החיים שלי ההורים שלי טסים לעבוד בארצות הברית והם לוקחים את נוי איתם ושחר הולכת לגור אצל דודים שלי ובשבתות שאני משתחרר לבית אז אני יבוא אליהם .

יונתן אדרי- יש לי שיער חום ועיניים חומות, אני מטר 82. בן 18 עולה לכיתה י"ב.
גר בסביון החיים הטובים, יש לי אח בשם דור אליקים.אני שותה מעשן, אני מקובל בבית ספר, כל הבנות מכירות אותי אין אחת שלא מכירה את יונתן אדרי.
בת דודה שלי שחר הנסיכה, עוברת לגור אצלנו כי ההורים שלה טסים לעבוד בארצות הברית, אבל הם יבאו כל כמה חודשים. אמא שלי הציעה שהיא תעבור לבית ספר שלי, ותגור אצלנו ואושר יבוא עלינו שהוא יוצא לשבת.

דור אליקים- יש לי שיער שחור עיניים כחולות, אני מטר 83 חתיך.
בן 18 עולה ל-י"ב .יש לי אח בשם יונתן אדרי, אני שותה מעשן, משחק בבנות למי שאין כבוד אז אני לא מכבד אותה.


תגובות (3)

היי, רציתי לדעת אם תרצי לקבל ביקורת שתעזור לך לשפר את הכתיבה להבא?
אם תרצי להמשיך לכתוב בסגנון הזה אני לא רואה סיבה לכתוב לך את הביקורת. אז, הבנת אותי. בערך.

17/07/2014 18:25

כמה הערות, מקווה שזה לא נוקשה מידי-
1. מסיימים משפט בנקודה, ואת גם צריכה לרשום עוד הרבה סימני פיסוק. לא כותבים-
יש לנו אחות והיא בת ארבע ויש לנו אח והוא בצבא ואני עולה לכיתה י"ב ועברנו לסביון.
זה נשמע כמו רשימת מכולת.
2. לא כותבים רווח בין מילה לסימן פיסוק. לדוגמא:
יום אחד שברתי מנורה . (שגוי)
יום אחד שברתי מנורה. (נכון)
3. לא כותבים את ההקדמה מנקודת מבט של כל דמות שהיא מספרת על עצמה. אפשר לספר על כל דמות מנקודת מבטה של הסופרת.
4. יש שם פרטים ממש לא חשובים ולא נחוצים- לא מעניין אותי שהוא מטר 87 או שיש לה עיניים חומות, אבל את יכולה לציין את זה באגביות במשפט, לדוגמא-
עיניי החומות נצצו ודמעה חמקה מהן.
5. צריך יותר תיאורים.
6 הדמויות שטחיות מאוד, ההקדמה מפרטת על המראה שלהם יותר מהאופי. יופי שיש לה שיער חום, היא חכמה? היא נחמדה? היא נדיבה?
7. כותבים בסיפור את שמות המספרים, לא את המספרים עצמם. לדוגמא-
היא בת 4. (שגוי)
היא בת ארבע. (נכון)
מקווה שעזרתי ובהצלחה.

17/07/2014 18:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך