טוב אז אין לי מה להוסיף אז לילה טוב:)

האלו החיים שלי?!? פרק 10

25/08/2013 863 צפיות 10 תגובות
טוב אז אין לי מה להוסיף אז לילה טוב:)

נקודת מבט של סיוון:
מה יש לו? מה הוא חושב שאני? התנשקנו אתמול אז זהו? אני לא אחת מהזונות שלו שיכניס את זה טוב טוב לראש שלו!! עליתי לחדר שלי והתכתבתי עם אמא שלי אתמול דיברתי עם דן כמה שאני מתגעגעת עליהם דן הוא החבר הכי טוב שלי אני ממש אוהבת אותו לא בקטע רומנטי או משהו כזה אני פשוט אוהבת אותו בתור ידיד שלי כמו אח שמעולם לא היה לי אני מספרת לו הכל גם על לירן סיפרתי לו אבל לא יודעת למה הוא מתנהג אליי ככה היום יש לי יום חופשי אור ויהל הלכו לסבא וסבתא שלהם הדלקתי טלוויזיה וניסית לחזור לישון "תגידי מי זה דן הזה?" קול הקפיץ אותי לירן יופי עד שעמדתי להרדם..רגע? מאיפה הוא יודע על דן "מאיפה אתה מכיר אותו?" "מה זה משנה שאלתי מי זה" אמר עצבני "אתה הקשבת לנו לשיחה אתמול אני לא מאמינה למה אתה מצותת לי לשיחות" אמרתי רק שנפל לי הסימון שהוא שמע אותנו מדברים "כן שמעתי לכם לשיחה אוקי אני לא מצותת לך לשום שיחות באתי לדבר איתך ובדיוק דיברת איתו אז יצא ששמעתי את השיחה" אמר ברוגע כאילו כלום לא קרה "מה שתגיד מה אתה רוצה?" שאלתי לא היה לי כוח אליו באמת שלא "מה אני רוצה?! רגע אחד את מתנשקת איתי ורגע שניי את אומרת לו שאת אוהבת אותו מה אני נראה לך משחק" אמר עצבני באמת שרציתי להתפוצץ מצחוק "אתה לא משחק אוקי וזה שהתנשקתי איתך זה לא קשור לזה שאני אוהבת אותו רן הוא החבר הכי טוב שלי אוקי אני אוהבת אותו בתור ידיד בתור אח לא בקטע רומנטי תרגע אין לי שום קשר רומנטי עם אף אחד" אמרתי לו מסבירה לו את הדברים "אהה טוב" "בואו לידי" אמרתי לו הוא באה ונשכב לידי שמתי את הראש שלי על החזה שלו ועצמתי עינים הוא שיחק לי בשיער ולא דיבר… אני יודעת שאני עושה טעות ואני מסכנת את העבודה שלי אבל אני פשוט לא יכולה להתעלם מזה שרק מזכירים את השם לירן וכולי צמרמורת…."לירן תקשיב.."

נקודת מבט של לירן:
היה לי כל כך נעים במצב שהינו בחיים לא חשבתי שאני יתאהב בה אבל הינה אני מאוהב שיחקתי לה בשעיר ושתקתי מתענג על הרגע… "לירן תקשיב" היא אמרה לי וקמה ממני הלירן תקשיב הזה לא נשמע לי טוב בכלל "מה יפה שלי?" "תקשיב אני ממש צריכה את העבודה הזאות ממש אני חייבת את הכסף ולפני שהתחלתי לעבוד פה אבא שלך אמר לי טוב מאוד מה החוקים פה ואתה החוק הראשון והכי חשוב של אבא שלך אני מפחדת לקחת את הסיכון הזה שאולי הוא יתפוס אותנו ואז יעיף אותי אני צריכה שתבין אותי אני לא רוצה להתרחק ממך אבל אני חייבת" היא אמרה והורידה את הראש "אני מבין" אמרתי ויצאתי מהחדר שמעתי אותה בוכה וזה כאב לי אבל מה אני יעשה אני לא יכול יותר…


תגובות (10)

תמשיכייייייי

25/08/2013 12:18

תמשיעי

25/08/2013 12:22

לילה טוב וזה פרק יפה

25/08/2013 12:30

תמשיכייי

25/08/2013 12:31

תמשיכייי דחופפ…!!!:)

25/08/2013 13:32

תמשיכי מהר !

25/08/2013 14:47

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

25/08/2013 15:05

תמשיכי

25/08/2013 23:45

אבא מזורגג (אבא של לירן לא אבא שלי). המשך דחוף!!!

26/08/2013 01:01

יפה,אבל למהההההה?! שלירן והיא יהיו ביחדדדדד!!

26/08/2013 03:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך