היי בנות מה קורה? איך היה היום הראשון? טוב אז סליחה שלא עליתי אתמול פשוט לא הייתי בבית...ולא נראה לי שאני יעלה היום עוד פרק יש את הגמר של האח הגדול אז לילה טוב :)

האלו החיים שלי?!? פרק 11

27/08/2013 825 צפיות 6 תגובות
היי בנות מה קורה? איך היה היום הראשון? טוב אז סליחה שלא עליתי אתמול פשוט לא הייתי בבית...ולא נראה לי שאני יעלה היום עוד פרק יש את הגמר של האח הגדול אז לילה טוב :)

נקודת מבט של סיוון:
מה אני יעשה אני חייבת את הכסף זה בישביל המשפחה שלי שיהיה להם מה לאכול אני לא נולדתי עם מלא כסף וכל מה שביקשתי קיבלתי אם רציתי לקנות משהו אז הייתי צריכה להסיג את הכסף בעצמי ואם רציתי לצאת סתם לאכול עם חברות גלידה לא יכלתי כי לא היה מספיק כסף ועוד אחרי שאבא שלי מת בכלל לא היה לנו כסף והוא לא מבין אותי אולי כי הוא לא יודע את הסיפור? כמה שאני אוהבת אותו אני אוהבת את המשפחה שלי ודאוגת לה שיהיה לאחיות שלי מה לקחת לבית ספר שהן יכלו בכלל ללכת לבית ספר מה לעשות אלו החיים שלי..אחרי שנרגעתי נכנסתי להתקלח וירדתי למטה ישבתי בסלון ובהסתכלתי על נקודה לא ברורה אחרי כמה דקות הדלת של הבית נפתחה ואור ויהל נכנסו הביתה שמחים כמו לא יודעת מה הם רצו עליי וחיבקתי אותם "סיוון אנחנו נוסעים לחופשה" אמרה לי יהל "תהנו חמודים ממתי עד מתי?" שאלתי אותם "למה תהנו גם את באה איתנו ומי ראשון עד חמישי" אמר לי אור מה איזה חופשה?"באמת לאיפה הולכים?" "לאילת" הנו לי ביחד אני אוהבת את אילת הייתי בה פעם ממזמן שאחותי השנייה נולדה הינו רק שתי בנות אז אמא שלי ואבא שלי לקחו אותנו "יופי חמודים באו נעלה למעלה תספרו לי איך היה" אמרתי ועלינו למעלה…

נקודת מבט של לירן:
מה חופשה במעצה החיים עכשיו חזרתי מאילת עוד הפעם? יאוו אין לי עצבים לזה עכשיו עוד הסיפור עם סיוון טוב נו…עליתי למעלה לחדר לא היה לי כוח לכלום הדבר היחידי שחשבתי עליו זה רק סיוון סיוון וסיוון למה זה לא יכול להיות פשוט כולה עבודה מי ישמע יש מלא עבודות דווקא לזאותי נטפלה אני יודע שאבא שלי משלם לה הרבה אבל..אבל לא יודע אני רק יודעת שאני מת לנשק את השפתיים הטעימות שלה עוד הפעם ועוד הפעם ועוד הפעם תמיד.. נכנסתי להתקלח ושיצאתי סיוון הייתה על המיטה שלי מה היא עושה פה? ולמה תמיד שאני נכנס להתקלח היא באה? "היי?" ניסית להבין מה היא רוצה "תקשיב אני לא יודעת מה את חושב עליי אוקי ואני לא יודעת למה אתה חושב שיש לך את הזכות להתעצבן עלי בגלל שביקשתי שנתרחק אני באתי להסביר לך טוב טוב אני באתי לעבוד לא לנהל רומן אוקי אבל יצאה שהתאהבתי בך מה לעשות אבל הסיבה שאני נמצאת פה גדולה יותר מהתאהבות שלי בך ואני לא מוכנה לקחת את הסיכון פשוט לא" היא אמרה ישר הייתי בשוק ממה שהיא אמרה היא מאוהבת בי? כן היא מאוהבת בי היא אמרה את זה פעמיים לא חשבתי יותר מידי ופשוט התקרבתי לנשק אותה היא זזה מהר אחורה "תגיד אתה לא שומע מה אני אומרת לך אני לא לוקחת סיכון אני רוצה להתרחק למה אתה לא מקשיב לי מה יש לך" אמרה ויצאה עצבנית מהחדר…. מה יש לי? יש לי מישהי והיא לא יוצאת לי מהראש וכל פעם שאני מנסה להתקרב היא אומרת לי להתרחק ממנה כי יש לה סיבה יותר חושבה שהיא נמצאת פה זה מה שיש לי!!


תגובות (6)

תמשיכייייי

27/08/2013 10:47

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

27/08/2013 10:59

תשמיכיייייייי

27/08/2013 11:11

תמשיכי!!!

27/08/2013 12:54

תמשיכיייי

27/08/2013 13:32

תמשיכי

27/08/2013 14:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך