עוד פרק חחח איך יצא? עשיתי סימנים מקווה שיצא טוב והם במקום הנכון;)
טוב אז לילה טוב

האלו החיים שלי?!? פרק 16

26/09/2013 1004 צפיות 6 תגובות
עוד פרק חחח איך יצא? עשיתי סימנים מקווה שיצא טוב והם במקום הנכון;)
טוב אז לילה טוב

נקודת מבט של לירן:
כל היום סיוון לא יצאה מהחדר ואני? כל היום הרגשתי חרא, בפעם הכבר לא יודע כמה עליתי עלייה לחדר וניסיתי לדבר איתה אבל כלום היא אפילו לא עונה כאילו בעלה אותה האדמה.
תקתקתי לה על הדלת ושוב כלום יאוו אני מתחרפן מזה "סיוון תפתחי לי את הדלת או שאני שובר אותה" הפעם הרשתי לעצמי להאיים אני כבר לא יכול ככה, לאר רק אני ניסתנ לפתוח את הדלת כולם ניסו וכלום, אני כבא התחלתי להלחץ " סיוון דיי כבר תפתחי" אמרתי ודפקתי יותר חזק על הדלת שמעתי קול שמעתי את הקול של סיוון היא בכתה כל היום שבאתנ לא שמעתי אותה בוכה רק עכשיו מה קרה?.
" סיוון בבקשה תפתחי אנמ מצטער" ניסתי עוד הפעם רק עם קול רגוע יותר " לא רוצה תלך" היא אמרה יופי לפחות היא עונה אבל אני ממש לא מתכוון ללכת עכשיו שהיא סוף סוף עונה היא גם תפתח לי בסוף.
" נו סיוון תפתחי אני רק רוצה לדבר" עוד הפעם ניסתי " לא" מה זה ממתי היא כזאת עקשנית?! " סיוון את יודעת שאני יכול לדבר גם מחות לדלת ואז יש מצב שמשהו ישמעכ ככה את רוצה אין לי בעיה אני ידבר" אמרתי ואחרי איזה חצי דקה שלא ענו כלום פשוט כבר הרשתי לעצמי לדבר " נו סייון אני אוהב.." באתי להגיד אותך אבל הדלת נפתחה וסיוון עמדה מולי בוכה.

נקודת מבט של סיוון:
כל היום לא יצאתי מהחדר לא ראיתי בזה שום טעם כל חצי שעה מישהו אחר באה ותיקתק לי על הדלת לא עניתי לאף אחד, אבל הכי הרבה לירן באה.
והינה עוד הפעם הוא באה אבל בפעם הזאתי הרשתי לעצמי לבכות או התחיל לאיים שישבור את הדלת, שישבור לא אכפת לי.
הוא גם האיים שיתחיל לדבר מחוץ לדלת פה כבר התחלתי טיפה לחשוש כי אם הוא ידבר כולם יודעים מה יקרה יש מצב גדול שדורון ישמע ואז אני יכולה להגיד להעבודה שלי 'ביי ביי'.
שמעתי את לירן אומר " נו סיוון אני אוהב.. " ישר זינקתי אל הדלת ופתחתי אותה רק שלא יגיד אותך ובטעות מישהו ישמע, הוא הפביק לדבר יופי והסתכל עליי אני לא הפסקתי לבכות.
ציפיתי ממנו מבנאדם שאני אוהבת קצת יותר פרגון קצת יותר שמחה אבל לא קיבלתי את זה וזה אכזב אותי.
"דיי יפה שלי דיי לבכות אני מצטער" לירן אמר וחיבק אותי, לא עניתי פשוט בכיתי בתוך חיבוקו, הוא התנתק מהחיבוק וניגב לי את הדמעות הרים אותי אל המיטה והשכיב אותי מלטף את שערי והסתכל לי בעינים ראיתי את החרטה בעייניו על מהשקרה ופשוט לא יכולתי לא לסלוח לו.
" אז את מי אמרת שאתה אוהב?" שאלתי בהתחכמות " אותך יפה שלי אני אוהב אותך" אמר ונישק אותי.


תגובות (6)

קוראת חדשה
מושלםםם תמשיכיי

26/09/2013 12:24

מושלם

26/09/2013 12:28

תמשיכי

26/09/2013 14:01

אין על הסיפור הזה!
אין עלייך

26/09/2013 16:32

תמשיכייי
אבל הערה קטנה
אם את אומרת למשהו כמו לירן שהוא באה את צריכה לכתוב הוא בא כי באה זה לבנות כמו סייוון כמו: סיוון באה ולירן בא

27/09/2013 05:00

תמשיכי

27/09/2013 11:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך