היי אז כן הצלחתי לעלות פרק אני כתבתי בבוקר הודעה אבל אמרו לי למחוק אותה כי אסור...אז מצטערת שלא עליתי אתמול פרק לא היה לי אנטרנט אז אם יהיה לי אנטרנט יותר מאוחר אני יעלה עוד פרקים...

האלו החיים שלי?!? פרק 6

21/08/2013 782 צפיות 10 תגובות
היי אז כן הצלחתי לעלות פרק אני כתבתי בבוקר הודעה אבל אמרו לי למחוק אותה כי אסור...אז מצטערת שלא עליתי אתמול פרק לא היה לי אנטרנט אז אם יהיה לי אנטרנט יותר מאוחר אני יעלה עוד פרקים...

נקודת מבט של סיוון:
הכרתי את חברים של לירן אסף אלעד דור רון ואלי הם דווקא נחמדים לא כמו חבר שלהם..אני ויהל ישבנו בחול והשתזפנו חחח אין על הקטנה הזאותי אני בסוף יאוכל אותה " למה אתן לא נכנסות למים יפרנססות" אמר דור והתיישב לידנו "באה לי להשתזף" אמרה יהל דיי אין על הילדה הזאות הרגשתי שמרים אותי פתחתי עינים וראיתי את דור מראים אותי ולירן את יהל "דיי נו תוריד אותי" אמרתי חצי צוחקת ודפקתי על הגב של דור "דיי לירן לא באה לי" יהל אמרה ללירן צוחקת בום לתוך המים אני ויהל נפלנו חחח סתומים "מצטער חיים שלי זה היה דרוש" אמר לי דור וחיבק אותי מאחורה חחח חמוד "זה בסדר חיים" אמרתי והתחלתי להשפריץ עליו מים ראיתי את לירן מסתכל עלינו עם פרצוף כועס חחח מקנא? באה לי להוציא לו את העינים צחקתי וקפצתי על דור בחיבוק…

נקודת מבט של לירן:
ראיתי את החיוכים והמגע בין דור וסייון רק שלא נדלק עלייה הרגשתי משהו כזה בלב לא יודע מזה אולי קנא? לא אין מצב סיוון הסתכלה עלייה המבטים שלנו נפגשו וואי איזה הרגשה אמא רגע היא מנסה לגרום לי לקנאות בסדר זה מצליח לה אבל גם אני יודע לשחק את המשחק ראיתי מישהי יפה לא כמו סייון כן! סיוון הכי יפה הלכתי עלייה והתישבתי ליידה "שלום יפה" אמרתי לה היא הסתכלה עליי וחייכה "שלום חתיך" אמרה זורמת! "יאללה בואי לים" אמרתי לה "טוב בואו" אמרה קמנו ונכנסנו למים הכרתי לכולם אותה " אהה יזבל לוקח את כל היפות" אמר לי רון כן לוקח את כל היפות אבל היפה מכולם לא רוצה אותי לקחתי את זאתי שלידי חח אני אפילו לא יודע איך קוראים לה והלכנו לצד למשוך צומת לב במיוחד מסיוון..

נקודת מבט של סיוון:
לירן באה לפה עם היזה שרמוטה וואי איזה עצבים אני מנסה לגרום לו לקנאות ואני מקנאה וואי הם הלכו לצד והתמזמזו להם "סיוון אני יכול ללכת לחבר?" שאל אותי אור "כן בטח נחזור הביתה תתקלח ואני יקח אותך" אמרתי והתחלנו לצאת מהמים "טוב" אור אמר והתיישב על השמיכה הלכתי ללירן והזונה "אממ לירן אני מצטערת להפריע אבל אנחנו רוצים ללככת אתה יכול לבואו?" שאלתי אותו את המאת כן רציתי להפריע חיכיתי לרגע הזה שאני יפריע להם "כן רגע אני בא"אמר ונתן לשרמוטה נשיקה ויצא מהמים טוב חוזרים הביתה..


תגובות (10)

תמשיכי

21/08/2013 10:41

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!

21/08/2013 10:42

יש תמשיכי !!

21/08/2013 10:56

תמשיכי

21/08/2013 11:16

תמשיכיי!!

21/08/2013 11:29

חמודיםםםם (-:
גורמים אחד לשני לקנאות חחחח

21/08/2013 12:11

תמשיכי

21/08/2013 12:29

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

21/08/2013 13:37

מהמםםם

22/08/2013 01:13

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

25/09/2013 11:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך