שבוע טוב אז פרק תקשיבו על שתיי הפרקים האחרונים לא היה הרבה תגובות אתם אוהבות את הסיפור שלי? כי אני מתחילה לחשוב שלא...טוב אז לילה טוב

האלו החיים שלי?!? פרק 9

24/08/2013 799 צפיות 9 תגובות
שבוע טוב אז פרק תקשיבו על שתיי הפרקים האחרונים לא היה הרבה תגובות אתם אוהבות את הסיפור שלי? כי אני מתחילה לחשוב שלא...טוב אז לילה טוב

נקודת מבט של סיוון:
התנשקנו בלהט על המיטה שלו לא רוצים להפסיק שמענו תקתוק בדלת ניסית להתנתק ממנו אבל הוא לא נתן לי "לירן תפתח לי אני צריך לדבר איתך" שמענו את הקול של אבא שלו דורון שיט התנתקנו מהר מסתכלים אחד על השניי בשוק ממה שקורה פה לירן נתן לי חיוך יאוו איזה חיוך מושלם "תיכנסי מהר למקלחת אני ינסה לעיף אותו מהר" לחש לי "אוקי" אמרתי ונכנסתי מהר למקלחת זאות הייתה טעות לבואו לפה עם הוא יתפוס אותו הלכה לי העבודה אוף אבל בנשיקה? אי אפשר להסביר את מה שהרגשתי היה לי פרפרים בכל מקום והלב שלי וכמעט הפסיק לפעול עכשיו אני יודעת במאה אחוז שאני אוהבת אותו אני אוהבת את לירן! "כן אבא מה רצית?" שאל אותו לירן "אממ רציתי לדעת עם סיוון הסתדרה היום בים עם הקטנים פשוט אני לא מוצא אותה" אמר דורון שיט "אהה היא הסתדרה היום הם נהננו ממש" אמר לירן "אוקי אתה אולי יודע איפה היא?" "אממ נראה לי שהיא הלכה לעשות טיול או משהו" אמר "טוב תודה ביי לילה טוב" אמר דורון ויצא מהחדר זה היה קרוב יצאתי מהר מהקלחת והתיישבתי על המיטה "תודה" מלמלתי ובאתי לקום "לאן את חושבת שאת הולכת?" שאל אותי לירן "לחדר שלי" עניתי וקמתי "לא אנחנו לא גמרנו להתנשק" אמר והצמיד את שפתיו על שפתיי אותה תחושה ממכרת אבל אני חייבת להפסיק את זה התנתקנו "עכשיו את יכולה ללכת" הוא אמר ואני יצאתי אוף מה אני עושה עכשיו?

נקודת מבט של לירן:
זהו אני מאוהב בה אין דברים כאלה היא יצאה החוצה ואני נשכבתי על המיטה עם חיוך דיבלי על הפרצוף וואי עם אבא שלי היה מגלה הוא היה מעיף אותה בדרך כלל זה לא הזיז לי עם הוא היה מפטר מישהי אבל עכשיו זה מאוד מזיז לי רציתי לדעת מה קורה עכשיו בנינו קמתי מהמיטה והלכתי לחדר שלה איזה מזל שאנחנו חדר ליד חדר באתי להכנס אבל שמעתי אותה מדברת בטלפון אבל לא נכנסתי הקשבתי לשיחה "בסדר גם אני מתגעגעת אלייך אני מבטיחה להתקשר תמיד אממ דן תדאג לאמא טוב?"שמעתי אותה ומרת לאזעזל דן?! "טוב תודה אוהבת אותך נדבר" היא אמרה לו וכנראה שהם ניתקו את השיחה כי לא המישכה לדבר מי זה הדן הזה אני יפרק אותו מה פתאום היא אוהבת אותו? הלכתי חזרה לחדר שלי עצבני לא יודע איך אבל נרדמתי.. קמתי בבוקר עצבני נזכרתי בשיחה של סיוון ודן אבל אז נזכרתי בנשיקה שלנו לפחות אני קיבלתי נישקה אתמול אבל מי יודע כמה הוא קיבל אוףף שטפתי פנים וירדתי למטה נכנסתי למטבח ורק סיוון הייתה שם יופי זה מה שאני צריך לראות את הפנים היפות שלה בבוקר "בוקר טוב" היא אמרה לי עם החיוך המושלם שלה התעלמתי ממנה "אתה לא מדבר איתי?" שאלה אותי לא עניתי לה " אז מה כל מה שהיה אתמול זה היה כלום?" שאלה ולא עניתי אבל בלב ידעתי שזה לא כלום "אין בעיה רק תדע שאני לא אחת מהזונות שלך" אמרה ויצאה הצבענית הרסתי לנו?


תגובות (9)

אני אוהבת את הסיפור הזה

24/08/2013 12:17

תמשיכי

24/08/2013 12:44

אני מתה על הסיפור שלך תמשיכי!!!

24/08/2013 12:52

אני מתה על הסיפור שלך תמשיכי!!!

24/08/2013 12:52

אני מאוד אוהבת את הסיפור הזהה!!!.
מושלםםם,תמשיכיכיכיכי

24/08/2013 12:54

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

24/08/2013 13:00

תמשיכיייייי

24/08/2013 14:39

תמשייכייי!!!!!

24/08/2013 14:45

תמשייכייי!!!!!

24/08/2013 14:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך