האם אני מאוהבת??

18/08/2020 426 צפיות אין תגובות

טוב, אז פעם ראשונה שהכרתי מישהו, וכשאני אומרת מישהו, אני מתכוונת לאחד כזה שאני והוא רוצים אחת מהשני יותר מסקס.
אני אגיד את האמת, אף פעם לא היה לי מישהו כזה.
אני תמיד רציתי, תמיד חיפשתי אותו, את הבחור שיסתכל עליי, רק עליי. אחד כזה שיראה אותי מעבר, שיסתכל לבפנים.
ובום. זה קרה.
ואני?
אין לי מושג מה לעשות.
אני מרגישה בתוך סרט שבו אני מסתכלת על החיים שלי מהצד, ורואה בחורה מאוהבת, אבל את מה שיש לי בפנים אני לא מצליחה לפרש, כאילו שרק לתוצאות של הרגשות יש הגדרות, אבל הרגשות הם בעצם בלאגן אחד שלם חסר מסגרת.
זה גורם לי לחוסר מנוחה, אני לא כל כך ישנה ואוכלת, אני מתחילה לראות דברים קצת אחרת, אני מלאה בפחד שזה בסוף לא זה, כי סך הכול עברו שלושה ימים מאז שהכרנו, וכאילו שלושה ימים זה כלום, אבל מי יודע, אולי זה מה שנקרא: "אהבה ממבט ראשון".
ואם לראות תמונה זה ככה, אז זה הרבה יותר גדול ועוצמתי במציאות.
ואני אגיד את האמת?
יש לי פחד מוות. אני מלאה בחששות. ואני אמורה להראות לו שאני קשה להשגה אבל זה קצת קשה… יש לו קול כזה חושני שלפעמים בא לי להתנפל עליו ואני מוצאת את עצמי קצת מתנשפת ומעט מסמיקה, והוא לא מבין מה אני רוצה.
ומה בטוח?
שהוא מותק של בן אדם ונראלי הוא פשוט יענה לי על השאלה, אז ביי בנתיים!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך