*STAR*
מה שהעלתי מקודם זה מה שקרה אחרי הסיפור ועכשיו הסיפור יתחיל בבקשה תגיבו =]

"אל תתני לו שוב לפגוע אל תניחי לו לפצוע צאי לדרך חדשה" דמויות

*STAR* 07/03/2014 1300 צפיות אין תגובות
מה שהעלתי מקודם זה מה שקרה אחרי הסיפור ועכשיו הסיפור יתחיל בבקשה תגיבו =]

~אלינור כהן~
היושש אני אלינור אני בת 15.5 ואני עולה לכיתה י', אני גבוה 1.68, רזה, ומלאה במקומות הנכונים ;) יש לי עיניים בצבע חום דבש כמעט ירוק, גומות, שיער חום שמגיע כמעט לתחת חלק ומדורג, אני שזופה, יש לי עגיל בטבור, ועגילים באוזניים (חור בכל אוזן), אני חכמה, מצחיקה, והחברות הטובות שלי יודעות שאני ממש משוגעת חחחח… יש לי אח שאני אוהבת הכי בעולם אבל, לפעמים הוא שומר עליי יותר מידי וקוראים לו מאור, ואחות קטנה בת 6 קוראים לה לירז חולה על הקטנה הזאת.
~מאור כהן~
אהלן אני מאור אני בן 16.5 כמעט 17, עולה ל-יא׳, אני חתיך עיניים חומות, שיער חום בהיר, גבוה, גומות, וקוביות. כל הבנות מתות עליי, אני סטוציונר, אבל מה אכפת לי מי שלא מכבדת את עצמה אני לא אכבד אותה. אני מעשן, מקלל, ושותה אבל רק ביציאות. יש לי שתי אחיות אלינור ולירז. הבנות היחידות שאני מכבד הן האחיות שלי ואימא שלי המלכה. ומי שרק יעז להסתכל לכיוון של אלינור יחטוף ברור?

~שיר אדרי~
שאלום אני שיר כן, כן היפה, אני בת 15.5, עולה לכיתה י', יש לי שיער שטני ועיניים חומות כהות, אני רזה, גבוהה 1.70 ומלאה במקומות הנכונים. החברה הכי טובה שלי בעולם היא אלינור חולה על המשוגעת שלי. כל מקום שאנחנו הולכות אליו, מתחילים אתנו מה לעשות? ילדות יפות. יש לי אח גדול, קוראים לו אלירן היום הוא חוזר מפנימייה בחול איזה כיף.
~אלירן אדרי~
היי אני אלירן בן 16.5, עולה ל-יא׳, חתיך אש מגיל 6, אני מזיין וזורק אף אחת לא מכבדת את עצמה אז למה שאני יכבד אותה? יש לי שיער שטני ועיניים חומות כהות גבוה וקוביות ממש העתק של אחותי, רק שאני יותר יפה. מעשן, מקלל ושותה אבל לא יותר מידי. בסוף כיתה ז' עזבתי לפנימייה בחול. ועכשיו, אני חוזר לארץ. מתגעגע לאחותי היפה שיר שמי שנוגע בה מת! ולאח היקר מאור מכיר אותו מגיל 0.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך