*STAR*
סליחה על הנטישה, היה לי הרבה עומס. אשמח אם תגיבו ❤️

"אל תתני לו שוב לפגוע אל תניחי לו לפצוע צאי לדרך חדשה" פרק 5

*STAR* 17/03/2014 1481 צפיות תגובה אחת
סליחה על הנטישה, היה לי הרבה עומס. אשמח אם תגיבו ❤️

מהפרק הקודם:
~נקודת מבט אלירן~
אני רק עמדתי שם עם אגרופים בידי מתכונן להפגיש אותם עם הפרצוף של מאור שיושב שם ומנשק את אחותי.
–אתמול בלילה, במועדון–
~נקודת מבט מאור~
איזה מועדון שווה, אין דברים כאלה!!!
רקדתי, שתיתי היה פצצה!!
אלירן שם לב שאחותי לא נמצאת, גם אני שמתי לב לזה אבל, אלירן יצא לחפש אותה סומך עליו ובצדק כי אחרי כמה זמן הוא שלח לי הודעה שהכל בסדר, שהם הולכים ושאני יחזיר את אחותו.
אחותו.. שיר.. כל כך יפה ובדרך שלה.
ראיתי אותה רוקדת, הלכתי אליה, נגעתי לה בכתף, היא הסתובבה.. פאק היא כל כך יפה עם החיוך הזה שלה ומודה התרגשתי.
״אפשר להזמין אותך לריקוד?״ שאלתי.
~נקודת מבט שיר~
אחרי שאלירן אמר לי שהוא מצא את אלינור ושהכל בסדר כבר לא דאגתי אבל, מחר היא תהיה חייבת לי הסברים.
רקדתי ונהנתי היה כיף פתאום, הרגשתי שמישהו נוגע בכתפי הסתובבתי וראיתי את הדבר הכי מושלם בעולם, מאור.
אוקיי אז בשביל שלא תתבלבלו אני אסביר.
מאז שראיתי את מאור נדלקתי עליו וכשהכרתי אותו התאהבתי בו אבל, זה היה אפשרי.
1. הוא סטוציונר.
2. הוא אח של החברה הכי טובה שלי.
3. הוא החבר הכי טוב של אחי.
4. אין שום סיכוי בעולם שאחי ייתן לי להיות חברה של מישהו כזה ובטח לא של מאור.
5. הכי חשוב, הוא לא שם עליי.
ולפי כל הסיבות, אין שום סיכוי שבעולם שהוא יהיה חבר שלי.
ועכשיו חזרה למה שקרה.
״אפשר להזמין אותך לרקוד?״ אומייגאד אני לא מאמינה שזה קרה עכשיו!!!
אהבת חיי הזמין אותי לרקוד.
אז רגע? הוא כן שם עליי? סיבה אחת פחות? ועוד הסיבה הכי חשובה! אז יש סיכוי שנהיה חברים?
רגע רגע מה אני כבר מפנטזת? הוא בסך הכל הזמין אותי לרקוד, זה לא שהוא אמר עכשיו שהוא מאוהב בי וגם יכול להיות שאני בסך הכל עוד סטוץ שלו ו..
״שיר?״ הוא קטע את מחשבותיי.
״מה?״ שאלתי כאילו לא שמתי לב למה שמה שהוא שאל מקודם.
״שאלתי אם אפשר להזמין אותך לרקוד״ אמר לי. אני עדיין לא מאמינה שהוא אמר את זה אבל, אני אשחק אותה רגועה.
״כמובן״ עניתי.
הוא הושיט לי את ידו ורקדנו יחד התנועות שלנו היו מותאמות, הרגשתי מעולה.
ואז.. היה שיר סלואו, הוא הסתכל אליי בשאלה ואני הנהנתי לו. הוא התקרב אליי, אני אליו, הוא שילב את ידיו סביב מותניי ואני את ידי סביב צווארו ואוו זה כל כך מושלם.
~נקודת מבט מאור~
אני ושיר.. רוקדים.. סלואו.. יש יותר מושלם מזה? אני מרגיש כאילו אנחנו היחידים בעולם, אני המלך והיא המלכה שלי ואני רוצה שהרגע הזה יימשך לתמיד.
אבל, זה לא השיר נגמר והתחילה המוזיקה הרועשת.
״באלך לצאת?״ שאלתי אותה.
״כן״ היא ענתה.
יצאנו וישבנו על הספסל היה שקט.
״תקשיבי..״ עצרתי את השקט
״אני אף פעם לא הרגשתי ככה כלפי מישהי כשראיתי אותך רוקדת ישר עלה לי חיוך, כשרקדנו ביחד הרגשתי פרפרים בבטן וכשרקדנו סלואו הרגשתי כאילו אנחנו היחידים בעולם הזה, שאני המלך ושאת המלכה שלי ולא רציתי שהרגע הזה ייגמר אף פעם.
שיר.. אני חושב ש.. שאני אוהב אותך״ שפכתי הכל בפנייה, הרגשתי שאני חייב את זה, אני אוהב אותה.
~נקודת מבט שיר~
ישבתי והקשבתי לו, לכל מילה שהוא אומר, זה היה נשמע כל כך אמיתי כאילו זה חרוט לו על הלב, הוא אוהב אותי אני מרגישה בעננים אבל, הוא סטוציונר, כל יום הוא עם מישהי אחרת.
״אבל, מאור, אתה סטוציונר אני.. אני לא יודעת אם להאמין״ אמרתי והשפלתי את ראשי.
הוא החזיק בסנטרי והרים אותו.
״שיר אני מבטיח לך אני בחיים לא אפגע בך, אני אוהב אותך, בחיים שלי לא הרגשתי ככה.״ הוא אמר
״גם אני אוהבת אותך״ אמרתי לו, האמנתי לו שהוא אוהב אותי, ראו לו בעיניים.
הוא התקרב אליי ונישק אותי.
אין מאושרת ממני בכל העולם הזה.
–חזרה להווה–
~נקודת מבט מאור~
התנשקנו בסלון, אני עדיין לא מאמין שאנחנו ביחד, אני מאוהב!!
פתאום הרגשתי אגרוף בראשי זה היה אלירן.
פאק שחכתי ממנו בכלל.
מהר זזתי משם.
״אלירן אני יכול להסביר״ צעקתי.
״נראה עד כמה תוכל להסביר אחריי שאני יפרק לך את הצורה״ אלירן צעק כמו משוגע.
״נוו דיי אלירן בבקשה״ שיר צעקה
״לך אין זכות בכלל לדבר יושבת על הספה מתנשקת איתו כמו זונה״ אלירן צעק עליה. לא יכולתי לראות את זה יותר.
״מספיק אלירן אל תצעק עליה תצעק עליי בסדר? היא לא אשמה״ אמרתי לאלירן.
״מה אתה מדבר בכלל? חשבתי שאתה חבר שלי״ אלירן אמר לי.
״אני חבר שלך, באמת שלא תכננתי את זה אבל אני אוהב אותה״ אמרתי לו.
הוא יצא מהבית.
~נקודת מבט אלינור~
אלירן יצא מהבית עצבני ועם אותם בגדים ונכנס לאוטו.
״למה לא החלפת?״ שאלתי. הוא הסתכל עליי עצבני ולא ענה.
״מה קרה?״שאלתי לא מבינה והוא עדיין לא ענה.
״אליר..״ התחלתי לומר ושמתי עליו את ידי אבל, פתאום הוא סטר לידי. היא כאבה, אבל יותר כאב לי ביפנים. למה הוא עשה לי את זה? מה עשיתי לו? והיד שלי שרפה..
שמרתי את הדמעות שלי בפנים, לקחתי את התיק, יצאתי מהאוטו והלכתי לבית הספר ברגל.
~נקודת מבט אלירן~
הייתי כל כך עצבני שאפילו סטרתי לאלינור, אוףף איזה טמבל אני אבל, יותר מזה אני בחיים לא ייסלח למאור חשבתי שהוא חבר שלי, אז מה אם הוא אוהב אותה, היא עדיין אחותי. אבל, הוא אוהב אותה למה הפרדתי ביניהם? טוב, כי זאת אחותי הקטנה. לא ידעתי מה לחשוב אבל בסוף החלטתי, נכנסתי הביתה וקראתי ושיר ומאור.
מאור בא מפוחד ועצבני ושיר באה אם עיניים אדומות בטח בכתה.
״טוב אז תקשיבו, מאור רק אם אתה באמת באמץ אוהב את שיר ולא תפגע בה בחיים שלך אחרת אני הורג אותה רק אז ורק אם לא תתנשקו לידי רק אז אני ארשה לכם להיות ביחד.״ אמרתי ותכלס הרגשתי טוב.
שיר ישר קפצה עליי בחיבוקים ונשיקות ואמרה תודה ומאור בא ואמר לי
״תודה אחי, נשבע לך אני לא אפגע בה היא כל החיים שלי״ ראו עליו שהוא אומר אמת.
״טוב אחי ואם אתה פוגע בה אני הורג אותך״ הוא ענה לי.
הוא הלך אליה ונישק אותה.
״איככ אבל לא לידי״ אמרתי להם ורצתי לחדר.
החלפתי בגדים ונסעתי לבית ספר אבל הייתה לי הרגשה ששכחתי משהו.
פאק!!! אלינור!!! נתתי לה כאפה, היו לה דמעות בעיניים שיט איזה טמבל אני.
~נקודת מבט אלינור~
הייתי בשיעור הראשון, ספרות.
אוףף אני שונאת אותה תמיד אני אשמה אצלה!!
ישבתי ליד דן.
–סטופ סיפור–
דן: גבוה, שרירי, קוביות, שיער שחור, עיניים כחולות, חתיך.
שותה, מקלל, מעשן, ערס וחולם שלאינור תהייה שלו.
–המשך סיפור–
דן הוציא דף וכתב לי עליו משהו
-התכתבות-
דן: ׳היי׳
אלינור: ׳היושש׳
דן: ׳איזה שיעור משעמם אע?׳
אלינור: ׳חחח.. כן שונאת את המורה הזאת׳
דן: ׳מי לא? וגם יש שמועות שהיא גונבת סנדוויצ׳ים מתיקים של תלמידים׳
אלינור: ׳חחחחחחח.. רק שהיא לא תגנוב לי :o׳
דן: ׳חחח.. תגידי את עושה משהו היום בערב?׳
אלינור: ׳לא׳
דן: ׳אז מה את אומרת על להוסיף סרט ליומן שלך בשעה שמונה?׳
אלינור: ׳נשמע לי רעיון מצויין :)׳
״אלינוררררר״ המורה צעקה לי שנראה לי גם בסין שמעו אותה.
״אולי תסבירי לכיתה על מה דיברתי?״ אמרה שוב אוף אני שונאת אותה!!
״אהה.. אבל בעצם את לא יכולה כי היית עסוקה בלהתכתב עם דן״ צעקה שוב אני פשוט שונאת אותה!!!
״ועכשיו צאי לי מהכיתה״ היא צרחה.
״שתיהי בריאה עד סין שמעו אותך הרסת לי את האוזניים יא יצור״ אמרתי לה ויצאתי מהכיתה.
שמעתי בדרך את הכיתה צוחקת והמורה צועקת עליהם להיות בשקט, חחחח אין עליי.
בדרך ראיתי את אלירן.
״למה את לא בכיתה?״ הוא שאל כניראה שכח מה הוא עשה לי באוטו.
״וזה אמור לעניין אותך כי?״ שאלתי.
״כי איכפת לי ממך״אמר לי. פ׳חחח בטח.
״ראיתי איך היה לך איכפת ממני באוטו״ אמרתי והלכתי.
~נקודת מבט אלירן~
-צילצול-
כלום יצאו מהכיתה וראיתי איזה אחד הולך לכיוון של אלינור, התחבאתי מאחורי הקולר והקשבתי לשיחה שלהם.
״היי אלינור אל תשכחי היום בשמונה״
״ברור, אני לא אשכח״
״יופי, טוב אני צריך ללכת לאולם ספורט, נתראה בערב״
״ביי״
אוקיי מי שזה לא יהיה הוא חייב לעוף מאלינור ומהר!!!!


תגובות (1)

תמשיכייייייייי

17/03/2014 19:27
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך